BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז בהרצליה

אנשים רבים מחליטים לרכוש לעצמם גריל גז איכותי, שישמש אותם באירועי ברביקיו, בטיולי שטח, או בארוחות משפחתיות שגרתיות. גריל גז בהרצליה הוא בין המוצרים המבוקשים, ובעיקר בקרב אנשים שברשותם גינה או חצר. אין חוויה מפנקת כמו הכנת ארוחת מלכים ברמה בלתי מתפשרת, כשאנו נהנים גם מהתהליך על הדרך! במאמר הבא אספנו עבורכם את כל המידע הנחוץ לגבי גריל גז בהרצליה.

סניף D&S הרצליה

כתובת: משכית 9, הרצליה פיתוח
הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.
שעות פעילות

גריל גז – המילה האחרונה

בעבר, רוב האנשים היו מסתפקים בגרילי פחמים פשוטים – ממש כמו שמוכרים בקיוסקים לקראת יום העצמאות. הגרילים הפשוטים מביאים עמם מספר אתגרים, כמו בלאי גבוה וקושי בהצתת הפחמים. בשנים האחרונות גרילי הגז נכנסו לחיינו, וחברות מסוימות החלו לייבא ארצה גרילי גז איכותיים במיוחד. גריל גז מאפשר הצתה נוחה במיוחד, והוא מצויד במבערי נירוסטה המשחררים עוצמת חום אחידה, ומאפשרים צליית מזון מושלמת.

גריל גז בהרצליה

חברת D&S היא היבואנית הרשמית של חברת WEBER בישראל. חברת WEBER היא החברה המובילה בעולם לייצור מתקני צלייה דוגמת גרילי פחם, גרילי גז, מעשנות בשר ועוד. כל מי שמחפש גריל גז בהרצליה, ישמח לשמוע שישנו סניף של D&S בהרצליה, ובו תוכלו למצוא את מגוון גרילי הגז של WEBER!

בחירת גריל גז בהרצליה

לעתים המגוון עשוי לבלבל אותנו, ולכן אספנו עבורכם מספר כללי אצבע לקראת בחירת גריל הגז שלכם:

התאמה לתקציב

שאלת התקציב היא חשובה, וצריכה לבוא יחד עם שיקולים עתידיים הקשורים למותג הגריל. אין זה מומלץ לחרוג ממסגרת התקציב שלנו, אך עלינו לנהל אותו בצורה שתיקח בחשבון גם הוצאות עתידיות! אם נצטרך להשקיע מעט יותר, אך נקבל גריל גז איכותי – זה אומר שאנו חוסכים לעצמנו הוצאות עתידיות.

התאמה לצרכים

בחרו את גריל הגז המתאים לכם, ונסו לחשוב מהי התדירות שבה אתם עורכים אירועי ברביקיו, והיכן אתם נוטים להשתמש בגריל. באופן זה תוכלו להבין איזה סוג גריל מתאים לכם: גריל קומפקטי, נייד, בינוני או גדול.

וידוא אחריות ואיכות

העדיפו לבחור בגריל גז של מותג מוביל, והקפידו לברר לגבי האחריות שניתנת על הגריל כולו או על חלקים מסוימים בו.

גרילי הגז של WEBER

חברת WEBER ידועה בייצור גרילי גז ברמה הגבוהה ביותר, והיא מנגישה את עולם הברביקיו גם לאנשים שאין באמתחתם ניסיון עשיר בתחום. גריל הגז של WEBER מתאפיינים בנוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל, וניכר שהחברה משקיעה מחשבה רבה בעיצוב ובפיצ’רים שהופכים את חיינו להרבה יותר פשוטים. אילו תכונות נוכל למצוא בגרילי הגז של WEBER?

חומרים איכותיים

גריל גז איכותי מתחיל בחומרים שמהם הוא מיוצר! גוף הגרילים של WEBER מיוצר מהחומרים האיכותיים ביותר, דוגמת פורצלן, אמייל, אלומיניום ועוד, והם דואגים לשימור חום אידיאלי בעת הצלייה. משטחי הצלייה של הגרילים עשויים ברזל יצוק, ומאפשרים פיזור חום אחיד בכל חלקי המזון, בין אם מדובר בעופות, בשר, דגים או ירקות.

מערכת איסוף שומנים ואפר

כאמור, WEBER דואגת לנוחות המשתמש שלנו, ולכן תוכלו למצוא בגרילי הגז שלה מערכות מתקדמות לאיסוף שומנים ואפר. הפונקציות הללו הופכות את תחזוקת הגריל שלנו לפשוטה ונוחה, וגורמות לנו לא לחשוב פעמיים, לפני שאנו פותחים את הגריל ומכינים את הארוחה הבאה שלנו!

פיצ’רים לנוחות מקסימלית

כשאנו עובדים עם גריל גז של WEBER, אנו מרגישים אחרת מההתחלה ועד הסוף. מד החום המובנה במכסה הגריל, ידיות הגומי המבודדות, משטחי העבודה הנוחים, עגלת הנשיאה ואפילו הכיסוי – כולם משדרים איכות! בחברת WEBER מאמינים, שאנו צריכים ליהנות מתהליך הכנת המזון ולא רק משלב הזלילה!

גריל גז בהרצליה

גריל גז בהרצליה ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות