BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז בחיפה

גריל גז הפך לאחד המוצרים הפופולאריים בקרב תושבי חיפה, ורבים מהם משתמשים בו לצורך אירועי ברביקיו, ארוחות משפחתיות, קמפינג, ואירועים נוספים. עבור מי שמחפש גריל גז בחיפה, כולם יוכלו להמליץ על הסניף החיפאי של חברת D&S – שהיא היבואנית הרשמית של חברת WEBER בישראל! חברת WEBER נחשבת למובילה בתחום הפנאי והברביקיו, והיא מייצרת גרילי גז, גרילי פחם, מעשנות בשר, ואביזרים משלימים שונים. מה כדאי לדעת כשאנו מחפשים גריל גז בחיפה?

סניף D&S חיפה

פקס: 04-692-0092
כתובת: ההסתדרות 177, חיפה
הסדרי נגישות: ישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.
שעות פעילות

מהפכת גרילי הגז

בעבר גרילי גז לא היו נפוצים במיוחד, ורובנו היינו משתמשים בגרילי אלומיניום פשוטים. אותם גרילים פשוטים דרשו מיומנות גבוהה של הדלקת פחמים, מאמץ בלתי מבוטל של נפנוף, והצריכו ידע רב על מנת להכין מזון איכותי על גבי רשתות הצלייה שלהם. גרילי הגז עשו מהפכה בתחום הצלייה, וזאת עקב כמה סיבות:

 

הצתה פשוטה

מאז כניסתם של גרילי הגז לשוק, כבר שכחנו מה זה אומר להילחם בפחמים עיקשים שאינם מעוניינים להידלק! גרילי גז מתאפיינים בהצתה פשוטה במיוחד, וחוסכים מאיתנו את המאמץ הכרוך בהתעסקות עם פחמים.

עוצמת חום אחידה

עוצמת החום בגרילי הגז, מגיעה ממבערי נירוסטה עוצמתיים – המעניקים לנו שחרור חום רציף ואחיד. לעומת גחלים המתאפיינות בעוצמת חום שמתגברת ונחלשת לסירוגין, ומעניקה דרגת צלייה אחרת בכל חלק בגריל – גרילי גז מאפשרים לנו אחידות על גבי משטח הצלייה, ולכן מבטיחים הכנת מזון איכותית.

תהליך צלייה פשוט

כשאנו משתמשים בגריל גז, אין לנו צורך לנפנף כל הזמן, ולדאוג ללבות את האש והגחלים. גריל גז מאפשר לנו תהליך צלייה אוטומטי, וכל מה שעלינו לעשות הוא להשגיח ולשים לב מתי עלינו להפוך את הבשר או לשלוף אותו החוצה לתבנית.

גריל גז בחיפה

לעיר חיפה יש ניחוח מיוחד, ומאז שחברת D&S פתחה סניף בעיר – הניחוח החיפאי משולב גם עם ניחוחות צלייה מגרים במיוחד! כל מי שמחפש גריל גז בחיפה, ישמח לדעת שניתן למצוא את גרילי חברת WEBER האגדית בין המוצרים בסניף החיפאי של D&S! חברת WEBER התפרסמה לפני שנים רבות בזכות גרילי הפחם האיכותיים שלה, ומאז היא עשתה דרך ארוכה והפכה להיות חברה מובילה גם בענף גרילי הגז ומעשנות הבשרים. גרילי הגז של חברת WEBER מתאפיינים בעיצוב ייחודי, נוחות משתמש בלתי מתפשרת, ואיכות מזון חלומית בכל פעם מחדש!

 

בחירת גריל גז בחיפה

כשאנו מחפשים גריל גז בחיפה, סביר להניח שניתקל במגוון מרשים של גרילים – ויהיה עלינו לבחור מתוכם. ישנם מספר כללי אצבע שיוכלו לסייע בידינו לבחור באופן מושכל:

התאמת הגריל לצרכים

במידה ואנו עורכים אירועי ברביקיו תכופים, ומזמינים אנשים רבים להתארח אצלנו – סביר להניח שנצטרך גריל גז גדול. במידה ואנו אוהבים לטייל בשטח, ייתכן ונעדיף גריל גז נייד וקומפקטי. עלינו לבחון את הצרכים ודפוסי השימוש שלנו, כך שנוכל להתאים לעצמנו את גריל הגז המושלם.

בחירת גריל גז איכותי

כשמדובר בגריל גז – אל תתפשרו על איכות! זכרו שבמידה ואתם בוחרים לחסוך בטווח הקרוב ולרכוש גריל גז מאיכות נמוכה, ייתכן והדבר יהיה בעוכריכם בעתיד – ויגרום לכם להוצאות נוספות. לעתים מומלץ להשקיע קצת יותר, ולקבל גריל גז איכותי שישרת אותנו במשך שנים רבות.

גריל גז בחיפה

אחריות וחלפים

מומלץ לרכוש גריל גז מחברה המעניקה אחריות על המתקן, ורצוי שתהיה זו חברה מוכרת ואמינה שגם תוכל לספק לנו חלפים במידת הצורך. גריל גז מקצועי אמור לשמש אותנו במשך שנים רבות, ולכן כדאי להקפיד לרכוש אותו מחברה המעניקה שירות לקוחות אדיב ואיכותי.

גריל גז בחיפה ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות