BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז בירושלים

אם חיפשתם גריל גז בירושלים, כנראה שהחלטתם לקחת את מיומנות הברביקיו שלכם לליגה הבאה! גרילי גז הפכו להיות פופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, וזאת תודות לנוחות שהם מציעים. מעבר לנוחות – גרילי גז מאפשרים לנו להכין מזון ברמה גבוהה במיוחד, והופכים אותנו למקצוענים גם אם אנו לא מנוסים במיוחד. מה חשוב לדעת כשאנו מחפשים גריל גז בירושלים?

סניף D&S ירושלים

כתובת: האומן 14, ירושלים
הסדרי נגישות: גישה לנכים מלאה קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה ניתן להיעזר בחיית שירות ניתן להיכנס עם קלנועית.
שעות פעילות

הניחוח המיוחד של ירושלים

ירושלים היא עיר מיוחדת, לא רק עבור תושבי ישראל – אלא גם עבור אנשים רבים ברחבי העולם. הניחוח המיוחד של ירושלים נובע מהתיירים ומהמבקרים הרבים, הבנייה המיוחדת שבה, הסמטאות הציוריות, והחנויות המיוחדות שלא נמצא בשום מקום אחר! בשנים האחרונות, הניחוח הזה משתלב עם ניחוחות צלייה חלומיים – שמקורם בסניף הירושלמי של חברת D&S!

גריל גז בירושלים

חברת D&S היא היבואנית הרשמית של חברת WEBER בישראל. חברת WEBER היא החברה המובילה בעולם לייצור מתקני צלייה ומוצרים משלימים לתחום הפנאי והברביקיו. בין מוצריה של חברת WEBER תוכלו למצוא גרילי גז, גרילי פחם, מעשנות בשרים ועוד. אחד המאפיינים המובהקים של WEBER, הוא עניין נוחות המשתמש – שעליו היא לעולם לא מתפשרת באף אחד ממוצריה! גרילי הגז של WEBER נחשבים לטובים בעולם, ומעניקים נוחות משתמש לצד הכנת מזון טעים ועסיסי מאין כמוהו!

מהפכת גרילי הגז

גרילי הגז נכנסו אל חיינו בסערה, ופטרו אותנו מהרבה אתגרים שעימם התמודדנו כשצלינו בשר באמצעות גריל פחמים. מדוע גרילי הגז עשו מהפכה בעולם הצלייה?

הצתה פשוטה

בעבר נאלצנו להתמודד עם פחמים שלא תמיד רצו להידלק, וזה גזל מאיתנו אנרגיות וזמן רב. אם נוסיף לעניין סביבת שטח, רוחות, ותנאים לא ידידותיים – נוכל לדמיין אפילו סיטואציות די מתישות. גרילי הגז מאפשרים לנו הצתה נוחה במיוחד, והם מתחילים לעבוד ברגע שאנו מחליטים להדליק אותם… פשוט, נוח, וחסר מאמץ לחלוטין!

תהליך הכנה נוח

גרילי הפחם של פעם אילצו אותנו לדאוג לאש כל הזמן, לשנות את מיקום הגחלים, לנפנף עליהם כדי לחזק את החום ועוד. כשאנו צולים מזון באמצעות גריל גז – כל שעלינו לעשות הוא להשגיח על תהליך הצלייה, ולשים לב מתי עלינו להפוך את הבשר או להוציא אותו מהאש אל התבנית.

איכות מזון גבוהה

פיזור החום האחיד שמאפשרים לנו גרילי הגז, מעניק לנו איכות מזון גבוהה במיוחד, וללא חלקים פחות מוכנים בבשר. מבערי הנירוסטה העוצמתיים שולחים את החום אל משולשי האמייל, ומשם הוא מפוזר בצורה אחידה על רשת הצלייה היצוקה – לקבלת פיזור חום אחיד ורציף. אם בעבר היינו רגילים להיתקל בבשר קר מבפנים, שרוף מבחוץ, או כל התופעות גם יחד – הרי שגריל גז מונע מאיתנו את התענוג המפוקפק הזה!

כיצד נבחר גריל גז בירושלים?

מי שמעוניין לרכוש גריל גז בירושלים, עשוי להתבלבל אל מול המגוון המרשים שמציעה חברת WEBER. אך במידה ותדעו לאן אתם מכוונים – הדבר יעזור לכם משמעותית לבחור גריל גז בצורה נוחה ופשוטה. מהם הכללים לבחירה נכונה של גריל גז?

 

אל תתפשרו על איכות

כשאנו מדברים על גריל גז, שימו לב לא לבחור בזול שייעלה לכם ביוקר בסופו של דבר. רכישת גריל גז מאיכות נמוכה אולי תעשה לנו חור קטן יותר בכיס, אבל בטווח הארוך – היא תגרום לנו להוצאות כבדות הרבה יותר כתוצאה מצורך בתיקונים או החלפת גריל.

נתחו את הצרכים שלכם

הקפידו לרכוש גריל גז המתאים לצרכים שלכם. אירועי ברביקיו תכופים יצריכו גריל מקצועי וגדול, ועבור צליית בשר דו-שנתית לצורך העניין – ניתן להסתפק בגריל בינוני או קטן יחסית.

גריל גז בירושלים

גריל גז בירושלים
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות