BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז במבצע

גרילי גז הפכו את חיינו להרבה יותר פשוטים, והם מונעים מאיתנו את הצורך להתעסק בגחלים. מסיבה זו, נראה שאנשים רבים עברו להשתמש בגריל גז בגינה ובחצר שלהם, והוא מאפשר להם הכנת מזון יעילה ונוחה הרבה יותר. אם חיפשתם גריל גז במבצע, ישנם מספר כללים שבאמצעותם תוכלו לבצע בחירה נכונה מתוך המגוון הרחב. מה חשוב לדעת כשאנו מחפשים גריל גז במבצע?

 

גריל גז – המילה האחרונה

ענף הברביקיו הציג התפתחות משמעותית במיוחד בשנים האחרונות, ונראה שכל התחום הולך לכיוון נוחות המשתמש. כניסת גרילי הגז היא חלק בלתי נפרד מההתפתחות הזו, והם מציעים למשתמשים דרך נוחה ופשוטה להכין ארוחות גריל ברמה גבוהה. גרילי גז מקצועיים מעניקים לנו הצתה מהירה, תהליך הכנה פשוט, ותחזוקה נוחה. באמצעות גרילי הגז, גם מי שאינו מקצוען בתחום הברביקיו – יכול להגיע לתוצאות מרשימות וטעימות במיוחד!

גריל גז במבצע

כשאנו מחפשים גריל גז לרכישה, זה יהיה חכם עבורנו לחפש גריל גז במבצע – שעשוי לחסוך לנו גם מאות שקלים לעתים. חברות מובילות דוגמת WEBER, מעניקות מבצעים על גרילי הגז שלהם, ולכן שווה להיכנס ולבדוק באתר היבואן המקורי. כשאנו רוכשים גריל גז במבצע, אנו יכולים לקבל מוצר ברמה גבוהה במיוחד במחיר שווה לכל כיס.

יתרונותיו של גריל גז

במה שונה גריל גז מגריל פחמים, ומדוע אנשים רבים כל כך מעדיפים לעבור אליו ולוותר על גריל הפחמים שלהם?

חיסכון בזמן

בעוד בגריל פחמים עלינו לעתים להיאבק בפחמים המסרבים להידלק, ההצתה בגריל גז היא פשוטה במיוחד, ואנו יכולים להפעיל אותו ברגע שאנו מעוניינים בכך. הדבר חוסך לנו זמן רב, ומדובר ביתרון משמעותי כשאנו רעבים!

אין צורך בהתעסקות עם פחמים

על אף שחלק מהאנשים אוהבים את ההתעסקות המסורתית בפחמים, צריך להודות שלעתים זה יכול להיות מתיש. הפחמים הם מלכלכים, ויוצרים התעסקות רבה מבחינת הדלקה, הזזה מצד לצד, נפנוף ועוד. בגריל גז – עוצמת החום מגיעה ממבערי הנירוסטה, ומשם עוברת אל משולשי האמייל המפזרים אותו אל משטח הצלייה.

צליית בשר אחידה

מכיוון שעוצמת החום בגריל גז היא אחידה על גבי כל משטח הצלייה, זה מאפשר לנו הכנת מזון איכותית יותר. פיזור החום האחיד מונע מצבים שבהם הבשר אינו מוכן בחלקו, או שרוף יתר על המידה.

סוגים של גרילי גז

בין אם אנו מעוניינים לרכוש גריל גז במבצע או במחיר רגיל – חשוב שנדע להתאים את גריל הגז לצרכינו. יש מגוון סוגים של גריל גז איכותי, וכל אחד מהם מתאים למטרות ולדפוסי שימוש מעט שונים. מהם הסוגים העיקריים של גרילי גז, ולמי הם מתאימים?

 

גריל גז קומפקטי \ נייד

גרילי גז קומפקטיים מאפשרים לנו את המזון הטעים והייחודי של גריל, יחד עם נוחות שמלווה אותנו גם בטיול, קמפינג, או ביקורים אצל חברים ומשפחה! גרילים קומפקטיים יכולים להיות ניידים ומצוידים בבלון גז מובנה, או שהם ידרשו חיבור לצינור גז.

גריל גז בינוני

גריל גז בינוני מיועד לשימוש בגינה, בחצר או במרפסת, והוא מעניק לנו שטח צלייה גדול יחסית. גריל גז בינוני מתאים למי שאוהב לארח ולעשות ברביקיו לעתים קרובות, גם אם מדובר בארוחה משפחתית איכותית במיוחד!

גריל גז גדול

כשאתם מחליטים לקחת את רמת הברביקיו שלכם לליגת העל, זה כנראה אומר שאתם צריכים גריל גז גדול ומקצועי! גרילי גז גדולים מאפשרים לנו שטח צלייה גדול במיוחד, ולכן מאפשרים הכנת מזון לכמות אנשים רבה. בנוסף הם כוללים פיצ’רים מפתיעים שהופכים כל צלייה לחוויה!

גריל גז במבצע

גריל גז במבצע
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות