BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז השוואת מחירים

גרילי גז שינו את ענף הברביקיו בשנים האחרונות, וניתן לראות שיותר ויותר אנשים בוחרים בהם כתחליף לגרילי הפחמים הוותיקים. גריל גז מעניק לנו נוחות משתמש בלתי מתפשרת, וחוסך לנו זמן רב שעשוי להתבזבז על ניסיונות הצתת פחמים. כשאנו מחפשים גריל גז השוואת מחירים היא בלתי נמנעת, ותעזור לנו להבין את פני השוק ואת המחירים המומלצים לכל סוג של גריל. מה עלינו לדעת לגבי השוואת מחירים של גרילי גז?

 

מהפכת הגרילים בשנים האחרונות

בעוד בעבר כולנו היינו משתמשים בגרילי פחם פשוטים מאלומיניום, שהיו מחלידים ומתבלים לאחר מספר שימושים, היום שוק הברביקיו עבר למגמה שונה בתכלית. רוב האנשים מחליטים לרכוש גריל מאיכות גבוהה – שישמש אותם למספר שנים, מאשר לרכוש גריל פשוט שיתפקד מספר שימושים בודד. חברת WEBER – שמוצריה מיובאים ארצה ע”י D&S – היא בין החברות הראשונות שהובילו את מהפכת הגרילים בעולם, והיא בין הראשונות שהחלו לייצר גרילי פחמים מתקדמים במיוחד, ולאחר מכן גם גרילי גז ומעשנות בשר משוכללות.

מדוע דווקא גריל גז?

אנשים רבים בשנים האחרונות, מחליטים לרכוש לעצמם גריל גז איכותי שישרת אותם במהלך השנים הבאות. ישנן מספר סיבות עיקריות שגורמות לאנשים לבחור בגריל גז:

אין צורך בפחמים

העיסוק בפחמים זכור לנו מזה שנים רבות, ולא תמיד לטובה. פחמים נוטים להיות עיקשים במיוחד לעתים, והופכים את הצתת הגריל לעניין מסורבל מאוד. גריל גז מאפשר לנו הצתה מיידית, והוא מתחיל לפעול ברגע שנבקש ממנו לעשות זאת. מדובר ביתרון משמעותי, ובמיוחד כשאנו רעבים ומצפים לאוכל!

תהליך נוח

תהליך הכנת המזון בגריל גז, אינו מצריך מאיתנו מאמץ מיותר של נפנוף והזזת הגחלים מצד לצד. כל מה שעלינו לעשות הוא להשגיח על תהליך הצלייה, ולדאוג להפוך את הבשר ולשלוף אותו בזמן. בגרילי גז איכותיים, ישנו גם מדחום מובנה על מכסה הגריל – מה שעוזר לנו לפקח על תהליך הצלייה בצורה מושלמת.

פיזור חום אחיד

מי שמבין את המנגנון שבאמצעותו פועל גריל הגז, יודע שגריל כזה מאפשר פיזור חום אחיד בשונה מגריל פחמים. פחמים, מטבע הדברים – מעניקות עוצמת חום שונה בכל אחד מאזורי הגריל. גריל גז מאפשר עוצמת חום אחידה, שמקורה במבערי הנירוסטה העוצמתיים שלו. ממבערי הנירוסטה החום עובר אל משולשי האמייל, ואלו מפזרים את החום בצורה אחידה על גבי משטחי הצלייה. באופן זה אנו מקבלים מזון עשוי היטב, עסיסי במיוחד, וללא חלקים שאינם מוכנים.

גריל גז השוואת מחירים

השוואת מחירים של גרילי גז, מסייעת בידינו למצוא את המקום שבו נוכל לרכוש את המוצר במחיר הנוח ביותר. כשאנו רוכשים גריל גז השוואת מחירים היא אחד האלמנטים הקריטיים, ויחד עם זאת – עלינו להתחשב בפקטורים נוספים מעבר למחיר. כיצד נבצע תהליך רכישה נכון של גריל גז?

התאמה לצרכים

כשאנו מנתחים את דפוסי השימוש שלנו, אנו יכולים לדעת איזה גריל גז אנו צריכים! במידה ואנו עורכים אירועי ברביקיו תכופים אחת לשבוע, כנראה שזה יותר מתחביב עבורנו – וכדאי לפנק את עצמנו בגריל גז גדול ומקצועי.

בחירה במותג איכותי

הקפידו לא להתפשר על איכות המותג של גריל הגז, מכיוון שזה יבטיח לכם ראש שקט בעתיד. חברות אמינות גם מעניקות אחריות נרחבת על גרילי הגז שלהן, וזה משהו שכדאי לוודא!

קריאת חוות דעת על המוצר

עיון בחוות דעת על מוצר ספציפי, יכולות לעזור לנו להבין האם הוא מתאים לצרכינו. חוות דעת מהמקור הראשון היא המומלצת ביותר, אך במידה והיא לא זמינה – מומלץ להצליב המלצות ממספר מקורות אינטרנטיים.

גריל גז השוואת מחירים

גריל גז השוואת מחירים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות