BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז מחיר

השימוש בגריל גז הפך להיות פופולארי להפליא בשנים האחרונות, ואנשים רבים בוחרים את הנוחות שמונעת את הצורך בפחמים. אנשים שיחפשו את הביטוי “גריל גז מחיר”, יגלו שמנעד המחירים של גרילי הגז הוא גדול, ולמעשה כל אחד יוכל למצוא גריל גז בתקציב המתאים לו. ממה מושפעים מחיריהם של גרילי הגז, ומה עלינו לבדוק כשאנו מעוניינים לרכוש גריל גז לעצמנו? במאמר הבא.

 

גריל גז – המילה האחרונה

שוק מוצרי הפנאי, הקמפינג והברביקיו עבר תהפוכות בשנים האחרונות, ואנו מוצאים בו מוצרים איכותיים ובעלי איכות מפתיעה. בישראל ניתן למצוא מספר יבואנים, שדואגים להביא ארצה מוצרים של החברות המובילות בעולם. בין המוצרים הפופולאריים בתחום זה, ניתן למצוא את גרילי הגז השונים – המעניקים לנו צלייה בניחוח של פעם, בתוספת נוחות משתמש וחדשנות בלתי מתפשרת.

גריל גז של WEBER

חברת WEBER ידועה כאחת החברות המובילות בתחום מתקני הצלייה, וגרילי הגז שלה נחשבים למצטיינים מבחינות רבות. כשאתם רוכשים גריל גז של WEBER, אתם יכולים להיות בטוחים שחוויית המשתמש שלכם תהיה נוחה במיוחד, ושתוכלו להכין מזון ברמה שתפתיע אפילו אתכם! לכל גריל גז מחיר שונה בהתאם לפונקציות שהוא מכיל, וחברת WEBER דאגה לייצר גרילי גז בכל קטגוריות התקציב הקיימות!

לכל גריל גז מחיר הוגן!

למרות המוצרים האיכותיים שחברת WEBER מציעה ללקוחותיה, אתם יכולים למצוא גריל גז בכל מסגרת תקציב שתבחרו. מחיריהם של גרילי הגז צריכים להיות פרופורציונליים למה שהם מציעים ללקוח, ומומלץ לקרוא את מפרט הגריל כדי להתרשם מכך. מהם הפרמטרים שישפיעו על מחירו של גריל גז?

גודל הגריל

ככל שהגריל הוא גדול יותר, כך הוא יאפשר שטח צלייה גדול יותר, ומחירו יהיה גבוה יותר. גרילי גז גדולים מיועדים לאנשים המעוניינים להכין כמו מזון גדולה במקביל, למשל באירוע ברביקיו שבהם נוכחים סועדים רבים.

הרכב החומרים

הרכב החומרים שמהם עשוי הגריל – ישפיע על המחיר הסופי שלו. גרילי גז איכותיים עשויים מחומרים מבודדים במיוחד, וזה מאפשר להם לשמור על החום, האדים והעשן – לקבלת מזון עסיסי ובעל טעם ייחודי. גריל הגז של חברת WEBER למשל, עשויים מאלומיניום, פורצלן, אמייל, וחומרים נוספים.

תכנון ועיצוב

גרילי גז איכותיים מאפשרים נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל, וגורמים לכם לא לחשוב פעמיים לפני שאתם פותחים את הגריל ומכינים מזון! התכנון והעיצוב ישפיעו על הנוחות בעת הכנת המזון, הבטיחות כנגד נפילת הגריל או כוויות בעת ההכנה, תחזוקת הגריל וניקוי השומנים, וכמובן – טעם המזון, הארומה והעסיסיות שלו!

רכישת גריל גז

כשאנו מעוניינים לרכוש גריל גז לעצמנו, זה סימן שהחלטנו לקחת את חווית הברביקיו שלנו לליגה הבאה! כיצד נבצע רכישת גריל גז בצורה הנכונה ביותר?

החליטו על תקציב

בתור התחלה, לא נרצה “להתפזר” מבחינת התקציב, ולכן מומלץ להחליט על תקציב מראש. ברגע שהחלטנו על טווח, זה הזמן לצאת למסע אינטרנטי בעקבות גריל הגז הבא שלנו!

בדקו התאמה לצרכים שלכם

אם יש לנו חצר קטנה, ואנו עושים ברביקיו של 5 אנשים פעמיים בשנה – אין לנו צורך בגריל גז גדול במיוחד, וייתכן שנוכל להסתפק בגריל גז מסדרת Q של WEBER. בדקו האם גריל הגז מתאים לצרכים הספציפיים שלכם!

שימו לב לאחריות

מותגים מובילים מעניקים אחריות מסוימת על גרילי הגז שלהם, ומומלץ תמיד לבחור במותגים שכאלו – מכיוון שהמוצר מגיע עם “אבא ואמא” שאליהם ניתן לפנות בכל בעיה!

בחרו במותג איכותי

אל תתפשרו על איכות המותג, ובחרו ביצרן עם מוניטין בתחום גרילי הגז. לעתים שווה לשלם מעט יותר ולקבל מוצר איכותי!

גריל גז מחיר

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות