BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם ניתן לעשן בשר על גריל גז – מעשנת או גריל? עוזרים לכם להחליט

מי מאיתנו לא אוהב לאכול בשר צלוי? עם הריח הנפלא של העשן, של הגריל או פשוט של הטעמים השונים שהבשר ספג בדרך? בהחלט אפשר להבין אתכם אם גם אתם, כמו רבים אחרים, מחפשים את הדרך הכי טובה שיש לצלות בשר ואם עד היום הייתה לכם מעשנת, הגיע הזמן שתדעו שזו לא האפשרות היחידה.

עולם העישון הוא עולם שרבים אוהבים, נמשכים אליו ואפילו עושים קורסים שונים בתחום הזה כדי לצבור יותר ידע וניסיון. עם זאת, כדאי לדעת שלא תמיד מעשנת זו הדרך היחידה להעשיר בטעם את הבשר שאתם מגישים.

לכן, אם אתם רוצים להתקדם ואם אתם רוצים לקנות לעצמכם גריל שתוכלו לעשות בו שימוש אינסופי, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של רכישת גריל גז. זה לא משנה אם עד היום עבדתם רק עם המעשנת או שהיה לכם גם גריל פחמים, כי מה שבטוח זה שתוכלו ליהנות גם מהשימוש בגריל גז. גריל כזה הוא גריל איכותי וזה לא במקרה שרבים קונים אותו, אז למה שלא תבדקו מקרוב את הפונקציות ואת היתרונות שלו?

 

מאיזה יתרונות תהנו אם תקנו גריל גז?

גם אם נשים לרגע את עניין העישון בצד, האפשרות של קניית גריל גז בהחלט צריכה לעניין אתכם כי מדובר על בחירה שתשנה את איכות החיים שלכם. שימו לב שעד היום, אם עבדתם עם גריל פחמים, בוודאי היה עליכם לקנות תמיד פחמים ולדאוג שהם לא יגמרו בדיוק ביום שבו אתם רוצים לעשות ״על האש״ עם החבר׳ה.

בנוסף לכך, בעבודה עם גריל פחמים ברוב הזמן יש צורך לדאוג גם להתאים את עצמכם לתנאי מזג האוויר כי מספיק רוח חזקה כדי שהשליטה על האש תהיה פחות טובה. לעומת זאת, עם גריל גז כל אלה לא קיימים שכן בגריל גז אתם לא צריכים לקנות פחמים וזה גם ממש לא משנה אם יש רוח, גשם או לחות.

בכל מצב תוכלו להדליק את גריל הגז החדש שלכם בעזרת כפתור, מה שיהפוך את השימוש בו להרבה יותר נוח, אז למה לחשוב פעמיים? אם נעשה השוואה בין גריל גז ובין מעשנות איכותיות, אנחנו נראה שבשני המקרים מה שטוב זה שהבשר מקבל ארומה מיוחדת במהלך ההכנה שלו. כמו כן, יש היום גרילים שעובדים על גז ושכוללים גם אופציה לעישון הבשר, מה שאומר שתוכלו לעשות שימוש בשתי הפונקציות האלה וליהנות מבשר איכותי ביותר.

 

נתח בשר על גריל גז

מה באמת יקבע איזה טעם יהיה לבשר שתכינו?

מעבר לשאלה האם אתם שמים את הבשר שעות ארוכות במעשנת או שאתם צולים אותו על גריל גז, יש עוד כמה דברים שיקבעו איזה טעם יהיה לאוכל בסופו של דבר.

ראשית, כמובן שהשאלה איזה נתחים קניתם, עד כמה הם איכותיים ואיך אתם צולים אותם תשפיע על הטעם הסופי.

שנית, גם השאלה האם אתם צולים בשר שהוא קפוא או בשר טרי תשפיע על הטעם. בנקודה הזאת יש לקחת בחשבון עניין חשוב ביותר: אם החלטתם לצלות בשר שהיה קפוא, מאוד לא מומלץ להעביר אותו ישירות מהמקפיא למעשנת או לגריל הגז שלכם.

עליכם להוציא את הבשר מהמקפיא מבעוד מועד, להפשיר אותו בצורה איטית ונכונה ורק אז להניח אותו במקום המיועד. זה ישפר בצורה מופלאה את הטעם שלו וזה יגרום לכך שבסופו של דבר תיהנו מטעם טעים ואיכותי יותר.

בנוסף לכל אלה, אם אתם אוהבים בשר עם הרבה טעמים כדאי יהיה לחשוב גם על השריית הבשר במשך לילה שלם במרינדה מסוגים שונים. בצורה כזאת הבשר יספוג את הטעמים וכאשר תצלו אותו במעשנת או על הגריל, אתם תראו שהתוצאה הסופית תהיה ארוחה שאי אפשר להפסיק לאכול אותה.

 

איך תדעו איזה מעשנת או גריל גז לקנות?

אם ההתלבטות שלכם היא בין מעשנת מקצועית ובין גריל גז, בהחלט אפשר להבין אתכם. כפי שהוזכר לעיל, יש גם גרילים שעובדים על גז ויש להם פונקציה טובה מאוד של עישון, אך מה שבטוח זה שכדאי יהיה לבדוק איזה מוצר אתם קונים.

אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לברר זו השאלה איזו חברה ייצרה את המכשיר שנראה לכם רלוונטי, כי מה פתאום שתיקנו מוצר כזה של חברה שמעולם לא שמעתם את השם שלה? יש היום לא מעט שחקניות בשוק הזה אך לא כולן מספיק איכותיות ולא בכל מקום תמצאו גריל או מעשנת שבאמת שווים את ההשקעה שלכם. הגריל הטוב ביותר, כמו גם המעשנת הכי איכותית שיש, חייבים להיות מיוצרים על ידי חברה מקצועית, וותיקה וכזאת שכל המומחים בתחום ממליצים עליה.

כמו כן, כדאי גם לבדוק את הנתונים הפיזיים של המכשיר שאתם רוכשים כי גם מעשנת וגם גריל גז יעמדו כמובן בגינה או במרפסת ואם יש לכם מספיק מקום – גם מטבח חוץ זו אופציה עליה ניתן לקרוא בהרחבה כאן. לכן חשוב להחליט מראש איזה שטח אתם מקצים למכשיר בגינה, כי מה פתאום שהמעשנת תתפוס את כל הגינה שלכם? או שגריל הגז יהיה המרכז של המרפסת? חלק ממה שטוב במכשירים הללו זה שיש מגוון אדיר של אופציות ולמעשה בצורה כזאת כל אחד יוכל לבחור את המכשיר המושלם לביתו.

 

גריל גז
Weber

תחזוקת המכשירים לאורך השנים

זה לא משנה אם בחרתם להשקיע אלפי שקלים בקניית מעשנת מקצועית, גריל גז או גריל פחמים, כי מה שבטוח זה שגם תרצו לשמור על המכשיר לאורך שנים. מדובר על הוצאה כלכלית לא קטנה ולכן, אם אתם יכולים להגן על המתקן הזה כמו שצריך ולדאוג לכך שהוא ילווה אתכם עשרות שנים, אז למה לא? זה בסך הכול אומר שיהיה עליכם לנקות את המכשיר אחרי השימוש בו, פעולה שלא תגזול מכם יותר מכמה דקות.

בנוסף לכך, אם, לדוגמה, בחרתם לקנות גריל גז, אנחנו ממליצים לכם גם לאחסן אותו כמו שצריך ולכסות אותו על ידי כיסוי יעודי בעונות שבהן תעשו בו פחות שימוש. זה נכון שגם ככה החומרים שמהם עשויים המתקנים הללו איכותיים מאוד, אך אם ניתן להגן עוד על המכשיר, לאחסן אותו במקום שמוגן מגשם ומלחות וגם לכסות אותו, אז למה לא? מכשירים שמשלמים עליהם לא מעט אלה מכשירים שיכולים להחזיק מעמד לזמן רב ולכן בהחלט כדאי לקרוא את הוראות היצרן ולעשות הכול כדי להגן על הגריל או על המעשנת החדשה.

 

האחריות שתקבלו על המוצר החדש

עוד דבר שכדאי לעצור ולתת עליו את הדעת, זו שאלת האחריות שאתם עומדים לקבל.

זה לא משנה האם בחרתם לקנות את המעשנת הכי משוכללת שיש או שאתם קונים גריל גז בינוני בגודלו, כי מה שבטוח זה שמגיע לכם לקבל אחריות לכמה שיותר זמן. חברה רצינית שמאמינה במוצרים שלה ובאיכות שלהם מציעה ללקוח אחריות לחודשים ארוכים, מה שמעיד כמובן על טיב המוצר. לכן, בבואכם לבחור את המכשיר שלכם להכנת בשר, כדאי יהיה לבדוק גם את נושא האחריות.

תוכלו להיות בטוחים שברוב המקרים לא תשתמשו בכלל באחריות כי המכשירים איכותיים ועמידים ביותר. עם זאת, טוב לדעת שאתם קונים מכשיר שייתן לכם אחריות לזמן רב כך שאם, חלילה, משהו יקרה, תמיד יהיה לכם אל מי לפנות ותוכלו לקבל שירותי תיקון מבלי שזה יעלה לכם עוד כסף.

 

חשוב לזכור! בסופו של יום, תפקידה המרכזי ביותר של המעשנת הוא כמובן – לעשן בשר ולתת לו את גוון הטעם המסוים הזה. עישון על גריל גז כמובן יכול להיעשות ברמה גבוהה (מאוד אפילו), אך כאשר מדובר בסוגי בשר איכותיים ומותאמים להכנה בעישון, המעשנת תעשה את העבודה בצורה טובה ומספקת יותר.

גריל גז
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות