BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל פחמים בהרצליה

השימוש בגריל פחמים ידוע ומוכר מזה שנים רבות, וסביר להניח שרובנו השתמשנו בגרילים כאלו בסיטואציות שונות. בין אם מדובר ביום העצמאות, בילוי משפחתי בחצר, או מנגל בחיק הטבע – גריל פחמים מעניק לנו פינוק של ממש, ואוכל בטעם ייחודי שאין שני לו. במידה וחיפשתם גריל פחמים בהרצליה, תשמחו לדעת שהמבחר הוא גדול, ושביכולתכם למצוא גרילים מקצועיים מתוצרת חברת WEBER העולמית! כל מה שרציתם לדעת על גריל פחמים בהרצליה – במאמר הבא.

סניף D&S הרצליה

כתובת: משכית 9, הרצליה פיתוח
הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.
שעות פעילות

גריל פחמים בהרצליה – הדור הבא

בין אם אתם אוהבים לשבת מדי כמה חודשים בגינה לארוחת ברביקיו, ובין אם אתם פותחים גריל כל שבוע – הטעמים שמתקבלים בצלייה על גריל הם בלתי נשכחים. בעבר היינו נוהגים להשתמש בגרילי פחמים פשוטים למדי, אך בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית בענף – ואנו נתקלים בגרילי פחם מקצועיים ומשוכללים. גרילי הפחם של היום מצוידים במערכת אוורור ייחודית שמונעת את הצורך בנפנוף, מעוצבים בצורה השומרת על החום באופן אידיאלי, ומכילים פיצ’רים שהופכים את ההכנה להרבה יותר פשוטה. חברת D&S היא היבואנית הרשמית של חברת WEBER – יצרנית עולמית של גרילי פחם מקצועיים.

גריל פחמים של WEBER

אין חובב צלייה בעולם שלא מכיר את השם WEBER, ובקלות אפשר להבין מדוע. WEBER נחשבת לאחת החלוציות בעולם גרילי הפחם, והיא זו שהחלה לייצר גרילי פחם משוכללים ששינו את פני התחום. במידה וחיפשתם גריל פחמים בהרצליה, תשמחו לשמוע שיש סניף של D&S הממוקם בעיר – ומציע את מבחר גרילי הפחמים של WEBER. מה נוכל למצוא בגריל פחמים של WEBER?

חומרים איכותיים

גוף הגריל עשוי מחומרים איכותיים דוגמת פורצלן, אמייל, אלומיניום ועוד – המאפשרים שמירת חום אידיאלית בעת תהליך הצלייה. רשתות הצלייה גם הן מיוצרות בתהליך המונע הצטברות חלודה לאורך זמן.

עיצוב מתוחכם

הגרילים של חברת WEBER הם לא רק יפים, אלא גם מעוצבים באופן כזה שיפיק את המיטב מכל תהליך צלייה. העיצוב הקעור של מכסה הגריל – מאפשר ניצול של השומן המטפטף, החום, האדים והעשן – לקבלת מזון עסיסי וארומטי במיוחד.

בטיחות

גרילי הפחמים של WEBER מקטינים את הסיכוי לאירועי בטיחות בלתי נעימים, והם מצוידים ברגליים יציבות במיוחד, בידיות מבודדות לאחיזה נוחה, ובמראה בולט ומעוגל – הגורם להם להיות בולטים ולמנוע תפיסה ומשיכה של הגריל בטעות.

נוחות שאין כדוגמתה

כל מי שמחפש גריל פחמים בהרצליה, בוודאי יודע שנוחות מגיעה לפני הכל, והיא זו שתקבע את רמת השימוש שלנו בגריל. גרילי הפחמים של WEBER מצטיינים בנוחות משתמש בלתי מתפשרת, והחברה משקיעה משאבים רבים בכך. מד החום הממוקם במכסה הגריל – מאפשר בקרה ופיקוח על תהליך הצלייה, המשטחים המתקפלים מאפשרים נוחות עבודה בעת הכנת המזון, ומערכת סילוק האפר מקלה עלינו משמעותית בעת ניקוי הגריל לאחר השימוש.

כיצד נבחר גריל פחמים בהרצליה?

כשאנו מעוניינים לרכוש לעצמנו גריל פחמים, לעתים המגוון עשוי לבלבל אותנו. אספנו עבורכם מספר כללי אצבע שיעזרו לכם בבחירה:

התאמה לצרכים

בחנו את הצרכים שלכם, והחליטו אם אתם זקוקים לגריל פחמים גדול, קטן או בינוני. כך למשל – אם אתם עורכים בילוי ברביקיו אחת לחצי שנה, אין טעם לקנות גריל פחמים מקצועי, ויספיק לכם גריל בינוני או קטן.

וידוא מותג ואחריות

הקפידו לרכוש גריל פחמים של חברה מוכרת, וכזה שיש לו “אבא ואמא”. רכישת גריל פחמים כזה תבטיח לכם ראש שקט למשל השנים הבאות. כמו כן, וודאו את עניין האחריות מול החברה או היבואן. חברות מקצועיות מעניקות אחריות מורחבת על גרילי הפחמים שלהן!
גריל פחמים בהרצליה

גריל פחמים בהרצליה ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות