BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל פחמים בחיפה

גריל פחמים בחיפה הוא בין המוצרים המבוקשים כל השנה, ורוב בתי האב בעיר מצטיידים בו מדי כמה שנים או כמה חודשים. בשנים האחרונות ענף גרילי הפחמים התפתח והשתנה, וכיום אנו מוצאים מגוון מרשים של גרילים מכל הסוגים. בעוד חלק מהאנשים מעדיפים לרכוש גריל פחמים פשוט יחסית – שישמש אותם למספר חודשים, אחרים מעדיפים להשקיע סכום גדול יותר ולקבל איכות בלתי מתפשרת. במאמר הבא אספנו עבורכם את כל המידע הדרוש לקניית גריל פחמים בחיפה.

סניף D&S חיפה

פקס: 04-692-0092
כתובת: ההסתדרות 177, חיפה
הסדרי נגישות: ישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.
שעות פעילות

גריל פחמים בעידן החדש

בעבר כולנו היינו משתמשים פחות או יותר באותו גריל פחמים: קופסת אלומיניום מלבנית עם רשת צלייה דקה המונחת על גביה מלמעלה. גרילים אלו לרוב נמכרים בקיוסקים לקראת יום העצמאות, וניתן למצוא אותם גם בחנויות שונות של “עשה זאת בעצמך”. בשנים האחרונות חלה מהפכה בתחום גרילי הפחמים, ואנו מוצאים גרילים איכותיים ומשוכללים – שמעניקים לנו חוויית משתמש שלא הכרנו בעבר. מהם יתרונות הגרילים מהדור החדש?

חומרים איכותיים

גרילי פחם מקצועיים עשויים מהחומרים הטובים ביותר, ולכן הם מאפשרים בידוד חום אידיאלי. כשהחום נשמר כיאות – אנו למעשה מסוגלים לנצל את כל האנרגיה המגיעה מבערת הפחם, ותהליך הצלייה הופך להיות הרבה יותר יעיל.

נוחות משתמש

בעוד בעבר, תהליך הצלייה היה כרוך בהצתת פחמים מתישה, נפנוף מאומץ, הזזת גחלים מצד לצד ועוד, הגרילים המתקדמים של הדור החדש מאפשרים לנו נוחות משתמש בלתי מתפשרת. ברוב הגרילים יש מערכת אוורור המנעת את הצורך בנפנוף, מערכות סילוק אפר ואיסוף שומנים, מכסה פונקציונלי המכיל מד חום מובנה ועוד.

טעם יוצא מגדר הרגיל!

הטעמים המתקבלים בעת צליית בשר, עוף, דגים או ירקות על גבי גריל מקצועי – מאפשרים לנו להוציא את המיטב מהארוחה שלנו, גם אם אנו לא מקצוענים. גרילי פחם מקצועיים מצוידים במכסה קעור מיוחד, המאפשר ניצול של השומן, האדים והחום לקבל מזון עסיסי וארומטי במיוחד!

גריל פחמים בחיפה

אם חיפשתם גריל פחמים בחיפה, חשוב שתדעו שיש בעיר סניף של חברת D&S – היבואנית הרשמית של חברת WEBER העולמית! אין חובב צלייה בעולם שאינו מכיר את השם WEBER, ושם המותג שלה הפך למילה נרדפת לאיכות ונוחות. WEBER נחשבת לחלוצה בתחום גרילי הפחמים, והגרילים שלה הם אלו שסללו את דרכה להפוך לאחת היצרניות המובילות בתחום הפנאי והברביקיו. גריל פחמים של WEBER מבטיח לכם הנאה מהתהליך, ולא רק מעצם המזון בעל הטעם הייחודי. כשאתם צולים בשר על גריל פחמים תוצרת WEBER, כל שעליכם לעשות הוא לפקח על תהליך הצלייה והטמפרטורה – באמצעות מד החום האינטגרלי המובנה במכסה הגריל.

לא חושבים פעמיים לפני שפותחים גריל!

גרילי הפחם של WEBER גורמים לכם לא להתלבט לפני שאתם פותחים גריל, וזאת מכיוון שאתם יודעים שזה לא הולך להיות כזה קשה ומתיש! מערכת האוורור המתקדמת מונעת את הצורך בנפנוף מאומץ, מערכת איסוף האפר והשומנים הופכת את התחזוקה להרבה יותר פשוטה, ואילו הידיות, המתלים והמשטחים המתקפלים – גורמים לכם להרגיש כאילו לא יצאתם מהמטבח! WEBER חרטה על דגלה את נוחות המשתמש כערך עליון!

בחירת גריל פחמים בחיפה

כשאנו מחפשים לעצמנו גריל פחמים בחיפה, מומלץ לשים לב מהם דפוסי השימוש שלנו – כך שנוכל לבצע בחירה מתאימה. כמו כן, הקפידו לוודא את עניין האחריות – שתאפשר לכם ראש שקט במהלך השנים הבאות. לעתים מומלץ לרכוש גריל פחמים איכותי במחיר מעט גבוה יותר, ולמנוע הוצאות עתידיות הכרוכות בתיקונים או רכישת גריל חדש בעתיד. קנייה מוצלחת ובתיאבון!

גרילי פחמים בחיפה

גריל פחמים בחיפה
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות