BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל פחמים בירושלים

גרילי פחמים הם מוצרים פופולאריים בכל עיר, וגם בעיר הבירה של מדינת ישראל! מי שיחפש גריל פחמים בירושלים, ישמח לשמוע שבעיר הקודש ניתן למצוא את אחד הסניפים של חברת D&S – היבואנית הרשמית של חברת WEBER העולמית. אנשים רבים בוחרים לרכוש גרילי פחמים מהדור החדש, המעניקים נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל, וכמובן – מזון איכותי ובעל טעם בלתי נשכח! מה הופך את גרילי הפחם הללו לכה מוצלחים, ומה חשוב לדעת לפני שאנו רוכשים גריל פחמים בירושלים? במאמר הבא.

סניף D&S ירושלים

כתובת: האומן 14, ירושלים
הסדרי נגישות: גישה לנכים מלאה קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה ניתן להיעזר בחיית שירות ניתן להיכנס עם קלנועית.
שעות פעילות

גריל פחמים – פעם והיום

גרילי פחמים מוכרים לכולנו מאז שאנו זוכרים את עצמנו, והם ליוו אותנו באירועים משפחתיים, בילויים בחיק הטבע, ערבי קיץ בגינה ועוד. בעבר, רובנו השתמשנו בגרילי אלומיניום פשוטים ומלבניים, שעליהם מונחת רשת צלייה דקה. הגרילים הללו, או כפי שכינינו אותם: “מנגלים”, הציבו בפנינו מספר אתגרים בעת הכנת המזון. במהלך השנים, מספר יצרניות הרימו את הכפפה, והחלו לייצר גרילי פחמים מליגה אחרת! הגרילים החדישים טומנים בחובם פונקציות מפתיעות, והופכים את תהליך צליית המזון להרבה יותר נוח עבורנו.

גריל פחמים בירושלים

מוצריה של חברת WEBER מיובאים ארצה באמצעות D&S, שאחד הסניפים שלה ממוקם בירושלים. חברת WEBER נחשבת לחלוצה בתחום גרילי הפחם, והגרילים שהיא החלה לייצר לפני שנים רבות – סללו את הדרך להיותה חברה מוכרת ומובילה בתחום הברביקיו והפנאי. מה הופך את גרילי הפחם של הדור החדש לכה שונים מאלו הוותיקים יותר?

טיפול נוח יותר בפחמים

נקודת התורפה של הגרילים הוותיקים, תמיד הייתה עניין הצתת הפחמים. הפחמים העיקשים לא תמיד שיתפו פעולה כשביקשנו מהם להידלק, והדבר היה גוזל מאיתנו זמן ומאמץ. גרילי הפחמים החדישים יותר, מגיעים עם מערכת אוורור מתקדמת התורמת להידלקות הפחמים ולשימור הבערה שלהם באופן קבוע. כמו כן, ניתן לרכוש מלהיטי פחמים מקצועיים – שאף הופכים את העניין להרבה יותר פשוט!

מערכת איסוף שומנים

מערכת איסוף השומנים, מפחיתה את הצורך להילחם בהצטברויות שומן על אמבטיית הגריל ובמקומות נוספים. באופן זה השומן מטפטף אל תוך כלי ייעודי, שאותו ניתן לרוקן בקלות לאשפה או לכל מקום אחר.

 

מערכת איסוף אפר

גם מערכת איסוף האפר נועדה למנוע מאיתנו מאמץ מיותר, והיא גם מפחיתה את הסיכוי להתלכלכות שלנו ושל הסביבה. האפר מתנקז למיקום ייעודי, ומשם ניתן להשליך אותו בצורה ממוקדת.

פיצ’רים מתקדמים של נוחות

פיצ’רים נוספים שאנו יכולים למצוא בגרילי הפחם החדישים, הם בין השאר מדחום מובנה הממוקם במכסה הגריל, משטחי עבודה מתקפלים ונוחים, ידיות תלייה וארוניות אחסון בגרילים הגדולים, מבנה קומפקטי ונוח להזזה ועוד.

בטיחות

גרילי הפחמים החדישים מכילים גם אלמנטים של בטיחות, וזה חכם בהתחשב בעובדה שגריל פחמים הוא מפגע בטיחותי פוטנציאלי. גרילי הפחמים של חברת BBQ למשל, מעוצבים בצורה בולטת במיוחד – כך שלא ניתן לפספס אותם. כמו כן, רגלי הגריל הן יציבות במיוחד –  מה שמקטין את הסיכוי לנפילה, ומבנה הגריל מעוגל ונטול פינות וקצוות כמעט לחלוטין – מה שמונע היתפסות ומשיכה של הגריל בטעות.

רכישת גריל פחמים בירושלים

לפני שאתם רצים לקנות גריל פחמים לעצמכם, אספנו עבורכם מספר כללי אצבע חשובים! וודאו מהם הצרכים שלכם לפני שאתם רוכשים גריל פחמים! כך למשל, אם אתם מארחים עשרות אנשים לאירוע ברביקיו פעם בכמה שבועות – רצוי לרכוש גריל פחמים מקצועי וגדול מספיק. הקפידו לרכוש גריל מתוצרת איכותית, כך שהוא יוכל ללוות אתכם שנים רבות! ולסיכום, וודאו לגבי אחריות, שאותה מעניקות רוב החברות המובילות בענף הגרילים.
גריל פחמים בירושלים

גריל פחמים בירושלים
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות