BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל פחמים בפתח תקווה

ענף גרילי הפחם עבר שינוי מפתיע בשנים האחרונות, ואנו מוצאים כיום גרילי פחם באיכות בלתי מתפשרת. גרילי הפחם של הדור החדש מצוידים במערכות סילוק אפר ושומנים, מכסים פונקציונליים המכילים מד חום מובנה, מערכות אוורור ועוד. כל מי שמחפש גריל פחמים בפתח תקווה, בוודאי נתקל בסניף של חברת D&S – הלוא היא היבואנית הרשמית של חברת WEBER בישראל. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים גריל פחמים בפתח תקווה?

סניף D&S פתח תקווה

פקס: 03-921-1050
כתובת: שנקר אריה 14, פתח תקווה
הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות, חניית נכים, שרותי נכים בבנק מזרחי הצמוד.
שעות פעילות

בחירת גריל פחמים בפתח תקווה

לפני שאנו רצים לקנות גריל פחמים, כדאי לעקוב אחרי מספר כללים פשוטים שיעזרו לנו לבחור מבין המגוון הרחב הקיים:

התאמה לדפוסי השימוש שלנו

בוודאי תסכימו עימנו, שבמידה ואתם פותחים גריל פעם בחצי שנה – אין טעם לרכוש גריל פחמים מקצועי במיוחד. אנשים רבים רוכשים מוצרים לפני שהם מוודאים את הצרכים שלהם באופן מדויק, והדבר גורם להוצאה כלכלית שאינה נחוצה. מומלץ לבחון מול עצמכם את רמת השימוש, ורק לאחר מכן להתקדם לשלב הבא.

סקירת חוות דעת

כשאנו מחפשים גריל פחמים בפתח תקווה, הדרך הטובה ביותר היא לקבל המלצות ממקור ראשון. במידה ואין ביכולתנו להשיג המלצות של בני משפחה או חברים, ניתן לקרוא חוות דעת באינטרנט – חשוב לדאוג לקרוא חוות דעת ממקורות שונים. במידה ותסתמכו על חוות דעת ממקור אחד בלבד, הן יכולות להיות מוטות ובלתי אמינות.

בחירת מותג איכותי

כשאנו רוכשים גריל פחמים שאמור לשמש אותנו למשך מספר שנים, הדבר החכם ביותר לעשות הוא להשקיע במותג איכותי. אנשים רבים מביטים על ההוצאה בטווח הקרוב, ומפספסים את עניין ההוצאות העתידיות על תיקונים או רכישת גריל חדש. גריל פחמים ממותג איכותי, יאפשר לנו ראש שקט במהלך השנים הבאות, וחלק מהחברות אף מציעות אחריות מורחבת על גרילי הפחם שלהן!

גריל פחמים בפתח תקווה – חברת WEBER

חברת WEBER מוכרת לכל חובב צלייה באשר הוא, והיא ידועה כחברה שהובילה את המהפכה בענף גרילי הפחם. בימים שלפני גרילי הפחם של חברת WEBER – הייתה מודעות נמוכה לנוחות המשתמש האפשרית בעת צליית מזון על גרילי פחם. כולנו בוודאי זוכרים את תהליך הכנת המזון המפרך על גבי גרילי פחמים פשוטים, הכרוך בנפנוף מאומץ, ניסיונות הצתה מתסכלים, הזזת גחלים, ומזון עשוי למחצה. גרילי הפחמים של WEBER מאפשרים לנו מספר פונקציות שלא נוכל למצוא בגרילים פשוטים יותר:

חומרים מתקדמים

החומרים שמהם עשוי גוף הגריל וחלקיו האחרים, הם הטובים והאיכותיים ביותר. גוף הגריל עשוי פורצלן, אמייל, וחומרים נוספים – המאפשרים בידוד אידיאלי ושמירת חום מיטבית. באופן זה, כל אנרגיית הבערה של הגחלים מושקעת בתהליך הצלייה באופן בלעדי!

עיצוב חכם

מעבר לעובדה שגרילי הפחם של WEBER הם יפים למראית עין, העיצוב שלהם הוא לא רק יפה! עיצוב הגרילים מאפשר ניצול של השומן, האדים והחום – לקבלת מזון עסיסי וארומטי במיוחד. הטעם הייחודי שיתקבל מהכנת מזון באמצעות גרילי הפחמים של WEBER, יגרום לכם לרצות להשתמש בהם בכל יום!

נוחות משתמש

WEBER חרטה על דגלה כערך עליון את נוחות המשתמש, ואנו יכולים לחוש זאת מהרגע הראשון ועד רגע הזלילה המענגת! גרילי הפחמים של WEBER מצוידים במערכת סילוק אפר – המאפשרת תחזוקה נוחה יותר וניקוי יעיל, ובנוסף – מערכת ניקוז השומנים מאפשרת מניעת הידבקות השומן אל אמבטיית הגריל, ומקלה על הניקוי משמעותית. מד החום המובנה במכסה הגריל – מאפשר פיקוח נוח על תהליך הצלייה, ומשטחי העבודה המתקפלים יעניקו לכם את כל הנוחות שלה תזדקקו בעת חיתוך, תיבול והכנת המזון!

גריל פחמים בפתח תקווה

גריל פחמים בפתח תקווה ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות