BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל פחמים השוואת מחירים

גרילי פחמים עברו מהפכה בשנים האחרונות, ואנשים רבים רוכשים לעצמם גריל פחמים משוכלל המעניק חוויית משתמש בלתי נשכחת. כשאנו מחפשים גריל פחמים השוואת מחירים היא בלתי נמנעת, ולצידה נצטרך לבצע סקר שוק קצר – שיעזור לנו להבין את פני המוצרים השונים בשוק. אילו פונקציות מציעים גרילי הפחם מהדור החדש, וכיצד נבצע השוואת מחירים נכונה ביניהם? במאמר הבא.

 

גריל פחמים בעבר

כולנו זוכרים את גריל הפחמים הוותיק שהיה נמכר בקיוסקים לקראת יום העצמאות, והאמת היא שעדיין ניתן להשיג גרילים שכאלו בחנויות שונות. מדובר במעין קופסת אלומיניום עם רשת צלייה דקה מעליה, שלתוכה היינו יוצקים את הפחמים ומנסים להבעיר אותן בדרכים שונות. ה”מנגלים” הללו היו מתבלים במהרה, ומערימים קשיים שונים על המשתמש. אין אחד מאיתנו שלא זוכר את המאבקים עם הפחמים העיקשים המסרבים להידלק, ואת ניקוי רשת הברזל המפרך לאחר כל צלייה. ובכן, גרילי הפחמים של הדור החדש הן “חיות” אחרות לגמרי.

 

גריל פחמים מהדור החדש

מספר יצרניות מובילות בעולם הרימו את הכפפה, והחלו לייצר גרילי פחמים משוכללים ומתוחכמים הרבה יותר. אחת מהיצרניות האלה היא חברת WEBER, שמוצריה מיובאים ארצה ע”י D&S. גרילי הפחמים של חברת WEBER מהווים דוגמה מושלמת לגרילים מהדור החדש, והם טומנים בחובם פונקציות רבות ויעילות שמשדרגות את חוויית הצלייה שלנו.

 

מה כולל גריל פחמים מהדור החדש?

ישנם סוגים רבים של גרילי פחמים, וכל אחד מהם מציע פונקציות מעט שונות. בפסקה זו נציג מספר פונקציות ייחודיות שקיימות בחלק מהגרילים הללו, ועשויות להפתיע אתכם!

 

מערכת סילוק אפר

מערכת שתפקידה לאסוף את האפר הנוצר מתהליך בערת הגחלים, ולרכז אותו במקום אחד – שממנו ניתן לאסוף אותו בקלות ולהשליך.

 

מערכת ניקוז שומנים

מערכת המאפשרת טפטוף של השומן מתהליך הצלייה לתוך כלי ייעודי, כך שהוא אינו מצטבר במקומות אחרים ומקשה על ניקוי הגריל.

 

מערכת אוורור

מערכת אוורור מקלה על הבערת הפחמים בתחילת התהליך, ומונעת מאיתנו את הצורך לנפנף בלי הפסקה על מנת ללבות את הגחלים.

 

פיצ’רים בטיחותיים

גרילי פחמים מהווים מפגע מסוים, ולכן חשוב לעצב אותם באופן המקטין את הסיכוי לפגיעה או כוויה. בין השאר, נוכל למצוא בגרילי הפחם החדישים רגליים יציבות במיוחד, עיצוב מעוגל ונטול פינות וקצוות, ידיות מבודדות ומראה בולט.

 

גריל פחמים השוואת מחירים

כשאנו רוכשים גריל פחמים השוואת מחירים היא בלתי נמנעת, אך לצידה יש לעקוב אחר כללים נוספים שיוכלו לאפשר לנו קנייה חכמה. כיצד נבצע תהליך רכישה נכון של גריל פחמים?

 

בחנו את הצרכים שלכם

אנשים רבים מתפתים לרכוש מוצר ע”פ מראהו או ע”פ המלצה של חבר, אך שוכחים לבחון את הצרכים האישיים שלהם לפני כן. לא כל גריל פחמים מתאים לכל אחד, ואם למשל אנו עורכים ברביקיו אחת לחצי שנה – ייתכן מאוד ואין טעם לרכוש גריל מקצועי וגדול.

 

קבלו חוות דעת על מוצר

ברגע שהתמקדתם על מוצר או קבוצת מוצרים – זה הזמן לחפש חוות דעת ממספר מקורות. הדרך הטובה ביותר היא לקבל חוות דעת מבן משפחה או חבר שכבר משתמש במוצר.

 

השוואת מחירים

בשלב הבא, ולאחר שהתמקדנו על המוצר שאותו אנו מעוניינים לרכוש – יש לבצע השוואת מחירים באמצעות האינטרנט. ישנם אתרים שונים המאפשרים לבצע השוואת מחירים נוחה, ומומלץ תמיד גם להרים טלפון לחנות לפני הגעתכם כדי לוודא שהמוצר במלאי.

 

וודאו אחריות

הקפידו לשאול לגבי אחריות! בעת רכישת גריל פחמים מתקדם – החברה נוהגת להעניק אחריות מורחבת על המוצר.

גריל פחמים השוואת מחירים

גריל פחמים השוואת מחירים
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות