BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכנת קינוחים בגריל גז

גרילי גז הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, ואנו מוצאים אותם אצל אנשים רבים שבבעלותם גינה או חצר. גרילי גז מעניקים לנו נוחות ללא פשרות, ומאפשרים הכנת מגוון מזונות מפתיעים. מלבד בשר, עופות ודגים, מסתבר שניתן להכין על גבי גרילי הגז שלנו גם מאפים וקינוחים! מי שרוצה להפתיע את האורחים או את בני המשפחה, ולצאת מהמסגרת של קינוחים קנויים – ישמח לגלות על הכנת קינוחים בגריל גז היא די פשוטה!

 

גרילי גז

בעבר היינו משתמשים בעיקר בגרילי פחמים פשוטים, שנראו כמו קופסאות מתכת מלבניות ונמכרו בקיוסקים לקראת יום העצמאות. בין אם אתם יודעים ובין אם לא – ענף הצלייה עבר אבולוציה משמעותית מאז, וכיום אנו מוצאים בשוק מתקני צלייה ברמה גבוהה במיוחד. גרילי גז מהדור החדש מעניקים לנו נוחות בלתי מתפשרת, ומצוידים במערכות איסוף שומנים ואפר, משטחי עבודה, מדפים, מד חום מובנה, ואפילו מתקן בלוטוס’ שמתריע לנו מתי להוציא את המזון מהגריל! לכן, אנשים רבים בוחרים בגריל הגז, ומשתמשים בו להכנת מגוון מזונות!

 

מה ניתן להכין על גבי גריל גז?

גריל הגז פועל באופן שונה מאשר גרילי הפחם, והוא מבוסס על מבערי נירוסטה עוצמתיים השולחים את החום את משולשי האמייל המונחים מתח לאזור הצלייה. המשולשים הללו מפזרים את החום בצורה אחידה על גבי רשת הצלייה – ומעניקים לנו מזון עשוי בצורה איכותית במיוחד. גריל הגז שלנו מאפשר הכנת בשרים, עופות ודגים – וזוהי כנראה האסוציאציה הראשונה שעליה תחשבו, ובנוסף, אולי תתפלאו לשמוע שגרילי גז מאפשרים גם הכנת מאפים – דוגמת פיצות ופוקאצ’ות, ואפילו קינוחים שונים ומפתיעים!

 

הכנת קינוחים בגריל גז

אם מתחשק לכם לגוון ולהפתיע את האורחים שלכם, הגעתם למקום הנכון! בעוד רוב האנשים מעדיפים לקנות קינוחים כמו עוגה או גלידה, אחרים רוצים להיות יצירתיים יותר, ולהעניק לחך טעמים חדשים! הכנת קינוחים בגריל גז מעניקה לנו עולם ומלואו, ובפסקה זו נציג לכם מספר קינוחים שווים וטעימים:

 

בננות צלויות

בננות הופכות למעדן אמיתי כשאנו צולים אותן על גריל הגז שלנו, אך יש לבצע זאת בצורה נכונה! את הבננות מקלפים וחוצים לאורך, ואז מניחים על גבי רשת הצלייה במרחק סביר מהאש. שימו לב שהאש צריכה להיות עדינה ולא חזקה מדי! לפני שאנו מניחים את הבננות על האש, ניתן גם לתבל אותן במעט סוכר או סילאן.

 

שיפודי פירות צלויים

ממש כפי שאנו מכירים את שיפודי הירקות הפופולאריים, כך גם ניתן להכין שיפודי פירות! בין הפירות המומלצים נוכל לציין את התותים, שזיפים, אפרסקים, תפוחי עץ ועוד. לאחר צליית הפירות, ניתן לטבול אותם בפונדו שוקולד מיוחד שהכנתם בנפרד – לקבלת מעדן אמיתי!

 

מרשמלו צלוי – הכנת קינוחים בגריל גז

אז נכון שהוא פחות בריא מהפירות שצוינו קודם, אך בכל זאת – מרשמלו צלוי הוא מסורת! את המרשמלו פשוט משפדים על גבי שיפודי עץ, ומסובבים קלות מעל האש. חשוב לציין שזה קורה די מהר, ומספקות כמה שניות שבהן אתם מניחים לכל הצדדים של המרשמלו לפגוש את החום. המרשמלו יקבל את המרקם החצי-נוזלי המיוחד שכולנו אוהבים, ויעניק לנו קינוח מפנק!

 

הכנת קינוחים בגריל גז – טיפים לסיום

אז ראינו שגריל הגז שלנו עשוי להפתיע, והוא מעניק לנו גם קינוחים נחמדים מעבר לבשרים העסיסיים! חשוב לזכור שרוב הקינוחים מבוססים על פירות, ולכן לא מומלץ לחרוך אותם לחלוטין! הפירות ישמרו על חלק מהערכים התזונתיים שלהם – במידה ותעניקו להם צלייה חלקית. כמו כן, חשוב לנקות היטב את רשת הצלייה לאחר ההכנה, כדי למנוע הידבקות סוכר וקליפות.

הכנת קינוחים בגריל גז

הכנת קינוחים בגריל גז ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות