BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכנת קינוחים במעשנת בשרים

מעשנות הבשרים הפכו לפופולאריות במיוחד בשנים האחרונות, ואנשים רבים רוכשים אותם לצורך בילוי בגינה, טיול בטבע, או כל מטרה אחרת. מעשנות בשרים מאפשרות לנו הכנת סוגי מזונות רבים, ומסתבר שלא מדובר רק בבשר, עופות או דגים מעושנים! הכנת קינוחים במעשנת בשרים היא אפשרית בהחלט, וצפויה להניב לנו תוצאות מרשימות וטעימות!

 

שיטת עישון הבשרים

מטרת עישון הבשרים במקור, היא שימור הבשר ומניעת הקלקול שלו בתקופות ארוכות שבהן הוא מאוחסן ללא קירור. בעבר, בשר מעושן היה משמש מלחים היוצאים לים, וחיילים היוצאים למלחמות ארוכות. היום מטרת עישון הבשר היא שונה לחלוטין, והיא משמשת אותנו בעיקר לטובת הוספת טעמים חדשים לתפריט שלנו, ולצרכים קולינאריים כאלו ואחרים.

 

מעשנות בשרים

השוק מציע סוגים רבים של מעשנות בשרים, וכך אנו יכולים לבחור את זו המתאימה לנו ביותר. במידה ואנו עורכים אירועי ברביקיו לעתים תכופות, או משתמשים בעישון בשר בתדירות גבוהה – כנראה שרצויה לנו מעשנת גדולה ומקצועית. לעומת זאת, מי שאוהב לקחת עמו את המעשנת לטיולים, או שיש ברשותו מרפסת קטנה בלבד – יפיק יותר תועלת ברכישת מעשנת קומפקטית שתתפוס פחות מקום.

 

הכנת קינוחים במעשנת בשרים

למרות שמעשנת בשרים מיד עושה לנו אסוציאציה לבשרים, עופות ודגים, אנו גם יכולים להכין באמצעותה קינוחים לא רעים בכלל! ריכזנו עבורכם מספר קינוחים מעניינים ופשוטים להכנה:

 

שיפודי פירות צלויים

כשאנו מעוניינים להכין שיפודי פירות צלויים, העבודה היחידה היא למעשה חיתוך הפירות. לאחר שחתכנו תותים, תפוחים, אפרסקים, וכל פרי אחר שמתחשק לנו, נשפד ונניח אותם על משטח הצלייה עד לקבלת פסי חריכה עדינים. מדובר בקינוח מעניין ומרענן לסגירת כל ארוחה!

 

בננות מקורמלות

הבננה היא פצצת אנרגיה, ולכן היא מומלצת לקינוח ובעיקר לאחר סעודת בשרים כבדה! את הבננות ניתן לחתוך לחצי לאורכן, לטבול בסוכר או סילאן ולהניח על גבי משטח הצלייה. יש להשגיח עד שהבננות מגיעות לחריכה עדינה וקירמול, ולפני שהסוכר נשרף… ניתן להגיש עם כדור גלידה!

 

מרשמלו צלוי

את המרשמלו הצלוי בוודאי כולנו זוכרים מל”ג בעומר וקומזיצים אחרים, והוא עדיין מספק את הסחורה! הקינוח הוא אמנם פחות בריא מקינוחי הפירות הטבעיים, אך הוא פשוט להכנה ולא מצריך שום עבודה! שפדו את המרשמלו על שיפודי עץ או מתכת, וסובבו אותו קלות מעל משטח הצלייה. תוך כמה שניות המרשמלו יראה סימנים של שינוי מרקם וצורה, וניתן אף לחרוך אותו ממש קלות – אך לא יותר מדי. הקינוח שיתקבל הוא טעים ובעל מרקם ייחודי ובלתי נשכח!

 

מאפים מתוקים

יצרניות מעשנות הבשרים, מספקות גם אביזרים המאפשרים להכין סוגי מזונות מגוונים. כך למשל, תוכלו לרכוש פלטות יצוקות המאפשרות לכם להכין מוצרי מאפה מתוקים ופנקייקים – המהווים קינוחים נהדרים לסיום כל ארוחה!

 

בחירת מעשנת בשרים מתאימה

לאחר שקיבלתם מספר רעיונות לקינוחים מעניינים, נביא עבורכם מספר טיפים לרכישת מעשנת הבשרים הבאה שלכם:

נתחו את דפוסי השימוש שלכם, ונסו להבין בעזרתם מהי המעשנת המתאימה לכם ביותר! זכרו שאין לכם צורך במוצר גדול ומקצועי, במידה ואתם לא הולכים להשתמש בו בתדירות גבוהה.

התרשמו מחוות דעת אמינות, והקפידו להצליב חוות דעת ממספר מקורות שונים! הסתמכות על מקור אחד בלבד תוריד מאמינות חוות הדעת באופן כללי.

העדיפו מותג מוביל, ואל תתפשרו על איכות כשמדובר במעשנת הבשרים שלכם. רכישת מוצר זול מאיכות ירודה עלולה לעלות לכם ביוקר בהמשך הדרך.

וודאו לגבי אחריות, וצאו מנקודת הנחה שיצרניות מובילות תמיד מעניקות אחריות מורחבת על מעשנות הבשרים שלהן!

הכנת קינוחים בגריל גז
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות