BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון להמבורגר טראפל שחור במעשנת בשרים

המבורגר טראפל שחור במעשנת בשרים הוא מתכון שאתם באמת הולכים לאכול עוד כלכך הרבה שאתם לא תאמינו. המבורגרים במעשנה מקבלים טעמים אחרים שהם פשוט ממכרים והחך שלנו לא יוכל לחזור יותר אחורה. אז הפעם החלטנו לתת לכם מתכון איכותי וחדש שהולך לשגע אתכם, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למסע חדש וממכר שהולך לשנות לכם את התפיסה על המבורגרים, בואו ותכירו את ההמבורגר המעושן. 

רשימת מצרכים

המבורגר מעושן הוא המבורגר פשוט מושלם ואם החלטתם על הכנה של המבורגר טראפל שחור במעשנת בשרים אז מדובר בהחלטה נבונה במיוחד. אז בואו נתחיל במרכיבים:

בשר טחון  קילו 
לחמניות המבורגר 4 לחמניות
מלח חופן
פלפל חופן
שום כתוש 2 שיניים
מיונז 4-5 כפות
חרדל 1 כף
פטריות שמפיניון 30-40 גרם
שמן כמהין (מומלץ לא חובה) 2-3 טיפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – בשר טחון הופך להמבורגר

אז בשלב הראשון בהכנה של המבורגר טראפל שחור במעשנת בשרים, אנחנו צריכים קודם כל להבין את שני החוקים החשובים ביותר בהכנה של המבורגר. החוק הראשון הוא שהמבורגר איכותי וטוב הוא המבורגר עם אחוז שומן גבוה. החוק השני הוא שהמבורגר איכותי בבלילת הבשר לא צריך כלום על מנת להיות טוב, כל מה שתוסיפו לבשר יהפוך אותו מהמבורגר לקבב. לכן ניקח את בלילת הבשר שלנו, נהפוך אותה לצורת ההמבורגרים שאנחנו אוהבים ומשם כל מה שנשאר הוא להכניס אותם למעשנה.

 

שלב שני – עישון ההמבורגרים במעשנה

בשלב זה בהכנה של המבורגר טראפל שחור במעשנת בשרים אנחנו ניקח את הקציצות שלנו ונכניס אותם למענה בחום של בין 90-100 מעלות. כעת, יש לנו באזור השעה וחצי- שעתיים של בישול עד להגעה למידת העשייה שהיא מדיום שזה בחום פנימי של כ-58 מעלות לקציצה. חצי שעה לפני שההמבורגר מוכן, תיקחו את הפטריות, השום והשמן ותתחילו לבשל אותם ביחד עד שיהיו מוכנות.

תחממו את הלחמנייה שלכם, תמרחו את הרטבים שאתם אוהבים (ההמלצה שלנו לרטבים היא במרכיבים), תניחו את הקציצות כשהן מוכנות ועליהן את התוספת, והנה לכם המבורגר טראפל שחור במעשנת בשרים איכותי וטעים במיוחד.


מעשנות הבשרים – כלי מופלא בעל היסטוריה מרתקת

אז בואו נתחיל מלהכיר רגע את מעשנות הבשרים לפני שבכלל נתחיל בהכנה של המבורגר טראפל שחור במעשנת בשרים. הבשרים הן כלי היסטורי ומופלא שכל חובב בשרים מושבע פשוט אוהב. אז נתחיל בשבירת מיתוס, בעבר הכלי אינו היה מיועד לעשירים בכלל אלא מדובר בכלי שהיה משמש את האוכלוסיות העניות במדינות השונות.

ניתן לראות סוגים שונים של מעשנות בהיסטוריה של הרבה מאוד מקומות והסיבה לכך הוא כי תהליך העישון עוזר לשימור הבשר לאורך זמן. המשפחות דלות האמצעים לא היו יכולות להשיג בשר טרי או דגים ולכן עד לפעם הבאה הן היו מעוניינות לשמר את הבשר ודגים לזמן רב ככל הניתן ולכן הם השתמשו במעשנות.

 

מעשנות היום – כבר לא דוד שמש

אז המעשנות היום הן כבר ממש לא הדוד שמש המקולקל שסבא היה משתמש בו על מנת להכין את הבשר. המעשנות היום הן הפכו לדבר גדול ומרהיב במיוחד והן מחזיקות בעיצובים חדשניים, לצד חומרים עמידים במיוחד וכמובן טכנולוגיות חדישות. המעשנות מחזיקות לא רק בעיצובים מודרניים אלא גם בטכנולוגיות שונות המאפשרות שליטה רבה על תהליך העישון והכנת הבשר. החך הישראלי הוא מכור ומאוהב בטעם המעושן ועל מנת להכין ארוחת בשרים מדהימה, השימוש במעשנה הוא רצוי מאוד.

המבורגר טראפל שחור במעשנת בשרים

 

לסיכום

כעת אתם יכולים להבין שלהכין המבורגר טראפל שחור במעשנת בשרים הוא לא קשה ואינו דורש יותר מידי הבנה, אלא רק סבלנות. אז אם אתם מעוניינים להכין המבורגר מעושן בבית שלכם מדובר במתכון פשוט ונהדר. לכל שאלה אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, בכל מקרה מאחלים לכם בתיאבון! ומקווים שנהניתם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות