BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא למידת העשייה המושלמת בגריל גז

גרילי גז נכנסו אל חיינו בצורה משמעותית בשנים האחרונות, ויש שיגידו שהם מחליפים את גרילי הפחם בהדרגה. גרילי הגז פועלים באמצעות מבערי נירוסטה עוצמתיים, המאפשרים לנו פיזור חום אחיד והצתה פשוטה. על אף שהגרילים מאפשרים נוחות משתמש גבוהה, ומעניקים לנו מזון איכותי גם אם אנו לא מקצוענים – מומלץ לדעת דבר או שניים על מידת עשייה של בשרים בגריל גז.

 

במאמר זה תמצאו את המדריך המלא למידת העשייה המושלמת בגריל גז!

התפתחות ענף הגרילים

רובנו זוכרים את גרילי הפחם הישנים שבהם היינו משתמשים בעבר, ולרובנו הם מהווים אסוציאציה ליום העצמאות. נראה שהיום, אנשים רבים מעדיפים גרילים מתקדמים יותר, שנכנסו לשוק מתקני הצלייה בעשורים האחרונים. כיום ניתן למצוא גרילי פחם וגרילי גז מתקדמים, הכוללים מערכות אוורור, מערכות איסוף שומנים ואפר, מד חום מובנה ועוד.

 

גרילי גז – שיא הנוחות

גרילי גז מעניקים לנו נוחות משתמש שאין כדוגמתה, וזאת תודות למספר מאפיינים:

 

הצתה פשוטה

כשאנו צולים באמצעות גריל גז, אין לנו צורך להיאבק עם פחמים עיקשים המסרבים להידלק. גריל הגז נדלק בפשטות ובלחיצת כפתור.

 

בערה רציפה

זרימת הגז מאפשרת בערה רציפה, ולא נתונה לגחמות הרוח או הגחלים. באופן זה ניתן לקבל תהליך צלייה רציף ואחיד.

 

תכנון ועיצוב אידיאליים

תכנון הגריל נעשה תוך מחשבה רבה, והוא בנוי מחומרים מבודדים כמו פורצלן, אמייל וחרס – המאפשרים ניצול מקסימלי של אנרגיית הבערה. העיצוב הייחודי והמכסה הפונקציונלי, מאפשרים שימוש בחום, העשן והאדים – לקבלת בשר עסיסי וארומטי במיוחד!

 

פיזור חום אחיד

פיזור החום האחיד נובע גם מזרימת הגז הרציפה – כפי שצוין, וגם ממשולשי האמייל הסופגים את החום ממבערי הנירוסטה, ואחראיים על פיזור אחיד שלו על גבי רשתות הצלייה. פיזור החום האחיד מונע מצבים שבהם המזון הוא חצי מוכן בחלקים מסוימים.

 

המדריך המלא למידת העשייה המושלמת בגריל גז

גרילי הגז טומנים בחובם מספר אופציות מעניינות, שיכולות לעזור לכם להגיע אל דרגת העשייה המושלמת:

 

I-GRILL

ה- I-GRILL מתוצרת חברת WEBER העולמית, הוא מתקן בלוטוס’ ייחודי המחובר אל גריל הגז שלנו, ו”מדבר” עם מדי חום הנעוצים בתוך נתחי הבשר. באופן זה אנו יכולים לקבל אינפורמציה מדויקת על המתרחש בגריל ובתוך הנתח עצמו! האינפורמציה מגיעה אלינו דרך אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלנו, המאפשרת לנו מעקב מדויק אחר תהליך הצלייה, שיתוף מתכונים, הגדרת שעון עצר ועוד.

 

מדחום לנעיצה בבשר

ניתן לרכוש מד חום מיוחד, המעוצב בצורת דוקרן שניתן לנעוץ בנתח הבשר. המכשיר יוכל לספר לכם מהי הטמפרטורה בתוך הבשר, וכך לא תגיעו למצב שבו פנים הנתח אינו מבושל מספיק! מי שרוצה להכין בשר ברמה גבוהה ובמידת עשייה מושלמת – מומלץ לו להשגיח גם על פנים נתח הבשר, ולא רק על הצד החיצוני שלו!

 

טיפים חשובים לצליית בשרים

חשוב להבין, שתהליך הצלייה שבו אנו משתמשים בגריל הגז שלנו מכונה “צלייה יבשה”. הוא מכונה כך, מכיוון שנתח הבשר מתבשל רק בנוזלים שהוא מכיל מלכתחילה, ואנו לא מוסיפים נוזלים אחרים בתהליך.
השיטה הטובה ביותר לצליית בשר עד למידת העשייה המושלמת – היא שימוש במדי חום שעליהם כבר דובר כאן. יחד עם זאת, אנו בהחלט יכולים להגיע למידת עשייה איכותית גם באמצעות השגחה ויזואלית על הנתחים.
נתחי בשר שומניים – ניתן להכין בכל דרגות הצלייה, מכיוון שיש סיכוי נמוך מאוד להתייבשותם. לעומת זאת, נתחים כמו פילה וסינטה מכילים כמות שומן נמוכה יחסית, ולכן מומלץ לצלות אותם עד “מדיום” ולא מעבר.

גריל גז ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות