BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לעישון בשרים

עישון בשרים היא שיטה עתיקה, המלווה את האנושות כבר שנים רבות. בשנים האחרונות, נכנסו לאופנה מעשנות הבשרים המקצועיות, שהופכות את עישון הבשר ליותר זמין גם עבור אלו שהם לא מקצוענים של ממש. במאמר הבא תוכלו למצוא את המדריך המלא לעישון בשרים, ומספר טיפים חשובים על בחירת המעשנת הנכונה עבורכם!

 

מעשנות בשרים מקצועיות

חובבי צלייה נוהגים לדבר רבות על מעשנות בשרים, והדבר הפך למעין סמל סטטוס בקרב מומחי הצלייה ברחבי העולם. למעשה, יצרניות מובילות של מעשנות בשרים, יודעות לתכנן אותן כך שגם חובבנים יוכלו להפיק מהן את המיטב! בימינו, כל אחד יכול להכין מזון עסיסי ובעל טעם ייחודי, באמצעות מעשנת בשרים מקצועית!

מהו עישון בשר?

עישון בשר מתבצע באמצעות מעשנת הבשרים, שהיא מתקן המסוגל לצבור את אנרגיית בעירה בתוכו, ולאפשר לבשר להיצלות באופן אידיאלי. מעשנות בשרים עשויות מפורצלן, חרס, אמייל, וחומרים מבודדים אחרים, וזה מאפשר את ניצול האדים, עשן והחום – ליצירת מזון בעל ארומה וטעם בלתי נשכחים! עישון הבשר מאפשר להפוך נתחי בשר למעדן של ממש, ולשמר אותם לתקופה ארוכה!

סוגי מעשנות בשרים

בשוק מעשנות הבשר יש היצע בלתי מבוטל, ביכולתכם לבחור לעצמכם מעשנת שפועלת על אנרגיית גחלים או גז. ישנן גם מעשנות פלאטס, הפועלות על אנרגיית בעירה של כפיסי עץ דחוסים מיוחדים, המאפשרים זמן בעירה ארוך יותר, וארומה מיוחדת למזון הנצלה.



המדריך המלא לעישון בשרים

על מנת לבצע עישון בשרים נכון, עליכם לעקוב אחר מספר כללים חשובים:

בחרו מעשנת איכותית

במידה ואתם לא מומחים בתחום – אל תתפתו לבנות מעשנת בעצמכם, והעדיפו לרכוש מתקן ממותג איכותי ומוביל. איכות המעשנת משפיע רבות על איכות המזון המעושן שלכם!

חומר בעירה

זכרו שחומר הבעירה הוא חשוב, מכיוון שהוא משפיע על הארומה שתספג בבשר שלכם! הקפידו לרכוש חומר בעירה ללא כימיקלים, ובחרו בגחלים או שבבי עץ איכותיים ככל האפשר!

בחרו בעישון חם

כשאנו מבצעים עישון ביתי – יש להעדיף עישון חם ולא עישון קר. העישון הקר הוא מורכב יותר ואינו מיועד למעשנים ביתיים. עישון חם הוא מעולה לבשרים ודגים, ואנו יכולים לבצע אותו בקלות יחסית.

בחרו בבשר הנכון לעישון

יש משמעות לסוג הבשר שאנו מעשנים, עליכם לבחור נתחים מומלצים לעישון דוגמת אנטריקוט, אסאדו, פילה, סינטה וכו’. בתחום הדגים, כדאי לבחור בעיקר בדגים עתירי שומן שיבטיחו לכם עישון עסיסי. ישנם מזונות נוספים שניתן לעשן במעשנת בשרים, וניתן למצוא מתכונים והוראות ברשת.

בחירת מעשנת בשרים

מי שחיפש את המדריך המלא לעישון בשרים, בוודאי יפיק תועלת גם מהמלצה על סוגי מעשנות בשרים! אילו סוגים של מעשנות בשרים ניתן למצוא?

מעשנות קומפקטיות

המעשנות הקומפקטיות מתאימות למי שאוהב לקחת את המעשנת לטיולים, או למי שיש ברשותו גינה או מרפסת קטנה יחסית. המעשנת הקומפקטית מאפשרת לנו להכין מזון איכותי במהירות, ומעניקה לנו גם אופציות אחסון נוחות.

 

מעשנות גדולות

אם אנחנו עורכים אירועי ברביקיו לעתים תכופות ונוהגים להזמין אנשים רבים, כנראה שתתאים לנו מעשנת בשרים מפוארת ומקצועית. מעשנת בשרים גדולה, מאפשרת לנו להכין מזון לאנשים רבים באופן סימולטני – תודות לשטח הצלייה הגדול שבו היא מתאפיינת.

מעשנות פלאטס

מעשנות פלאטס מיועדות למי שמבין בצליית בשרים, והן פועלות על כפיסי עץ מיוחדים המכונים “פלאטס”. שביבי העץ הללו מסוגלים לבעור זמן רב ביחס לפחמים רגילות, והם גם מעניקים למזון ארומה ייחודית! ניתן לרכוש פלאטס מסוגים שונים, בהתאם לסוג העישון שבו אנו מעוניינים.

בשר-מעושן
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות