BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לצלייה נכונה על גריל גז

יש לכם גריל גז? מעולה! גריל גז הוא אחד ממתקני הצלייה הפופולאריים ביותר לאחרונה, והוא מאפשר הכנת מזון איכותי בזמן קצר. על אף נוחות המשתמש ופשטות ההכנה – צלייה מקצועית דורשת ידע מסוים, ולכן ריכזנו עבורכם את המדריך המלא לצלייה נכונה על גריל גז!

 

גרילי גז – פסגת הנוחות של עולם הצלייה

גרילי גז מעניקים לנו נוחות משתמש יוצאת דופן, ומאפשרים לנו להכין מזון איכותי בזמן קצר יחסית! איך הם עושים זאת? ובכן, גריל גז מבוסס על מבערי נירוסטה עוצמתיים השולחים את עוצמת החום אל משולשי אמייל. המשולשים הללו מפזרים את החום בצורה אחידה על גבי משטח הצלייה, ומאפשרים ריכוז שלו במזון הנצלה. עיצוב הגריל גם הוא תורם לאיכות המזון, ומאפשר ניצול של העשן, האדים והחום – ליצירת מזון עסיסי ובעל ארומה בלתי נשכחת.

 

המדריך המלא לצלייה נכונה על גריל גז

יש מספר דברים שחשוב לדעת, במידה ואנו רוצים לצלות בשר בצורה איכותית ומקצועית. זה נכון שניתן לצלות בשר באמצעות השגחה וללא אמצעים נוספים, אך שיטה זו מצריכה מיומנות רבה והיכרות עם נתחי הבשר השונים. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לנו לקבל צלייה מושלמת, גם אם אנו לא מקצוענים ומנוסים!

 

I-GRILL

ה – I-GRILL הוא מתקן בלוטוס’ חכם מתוצרת חברת WEBER העולמית, המתחבר אל הגריל שלנו – ומעביר לנו אינפורמציה על הצלייה. המתקן מחובר בו זמנית למדי חום הנעוצים בנתחי הבשר, ולאפליקציה המותקנת בסמארטפון שלנו. למעשה, ה- I-GRILL מאפשר לנו לדעת מהי הטמפרטורה בתוך נתח הבשר, אפילו כשאנו לא עומדים ליד הגריל! מדובר במתקן מהפכני, שדרכו גם ניתן לשתף מתכונים וזמני צלייה עם אנשים נוספים ברחבי העולם, להגדיר התראות על זמני צלייה, לקבל גרפים על תהליך הצלייה ועוד.

 

סוגי נתחים


על מנת לצלות בשר באופן מקצועי, עלינו להכיר את נתחי הבשר השונים. כשאנו צולים בשר על גבי גריל הגז שלנו – זה נקרא “צלייה יבשה” מכיוון שהנתח מתבשל רק בנוזלים הנמצאים בו. יש נתחים שמטבעם מכילים יותר שומן – ואותם ניתן לצלות בכל מידות העשייה מבלי לחשוש שמא הם יתייבשו. לגבי נתחים המכילים פחות שומן, כמו פילה וסינטה – אין זה מומלץ לצלות אותם מעבר לדרגת מדיום, כיוון שזה עלול לגרום להתייבשותם.

 

מידות עשייה שונות

ניתן לצלות בשרים גם באמצעות השגחה ויזואלית, ולשם כך אנו צריכים להכיר את מידות העשייה השונות:

רייר – R

זוהי מידת עשייה מינימלית, שבה אנו מעניקים לבשר צריבה קלה – כך שחלקו הפנימי נשאר נא וחלקו החיצוני עשוי.

מדיום רייר – MR

כאן אנו צולים את הבשר עוד קצת, עד שמעטפת הבשר החיצונית עשויה היטב, ורק חלקו הפנימי ביותר נשאר בצבע אדום.

מדיום – M

זוהי מידת הצלייה המקובלת לרוב נתחי הבשר. פנים הנתח הוא ורדרד ואילו כל חלקו החיצוני עשוי היטב.

מדיום וול – MW

מידת הצלייה הזו וזו שמעליה – מתאימות לנתחים שומניים. כאן חלקו הפנימי של הבשר יגיע לצבע ורדרד – אפור, כשחלקו החיצוני עשוי היטב.

וול דאן – WD

זוהי מידת הצלייה הגבוהה ביותר, שבה פנים הנתח הוא אפרפר, והמעטפת החיצונית מעט חרוכה.

 

טיפים ומידע נוסף

מעבר לדרגות הצלייה שציינו בפסקה הקודמת, יש כאלו שמגדירים עוד תתי דרגות נוספות. על מנת לדעת מהי דרגת הצלייה המומלצת עבור כל נתח, מומלץ לקרוא מעט באינטרנט ולהשיג את המידע הדרוש. במידה ולא מצאתם את המידע ברשת, תמיד ניתן להתייעץ עם מישהו שהוא בעל ניסיון בענף הצלייה! 

המדריך המלא לצלייה נכונה על גריל גז
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות