BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפונקציות של גריל הגז

 

מגוון עצום של מכשירים שונים לצליית בשר, יכול להיות מאוד מבלבל עבור מי שרק רוצים להכין בשר מעולה, לארוחה מפנקת עם חברים ומשפחה, במרפסת, או בחצר הבית. אבל מי שמכיר את האופציה של גריל גז, יודע, שלא באמת צריך להתלבט יותר מדי. רק צריך לדעת איך לקנות את הציוד הנכון.

למה הכוונה? אתם יכולים כמובן לקנות מעשנת בשר, או גריל פחמים מתוחכם, אבל אלה מצריכים מיומנות ויכולת שליטה במידת צלייה ואופן הצלייה וגם כמובן – אהבה לטעם מעושן במידה כזו, או אחרת. אז מה היתרונות של גריל גז ואילו פונקציות יש לו?

גריל גז – ממה כולם מתלהבים?

מי שמחובר לטעם של גריל פחמים מסורתי, עשוי להרים גבה לרעיון של צליית בשרים על גריל גז, אבל למעשה, יש למכשיר הזה כל כך הרבה יתרונות, שאי אפשר להתעלם מהם.

 

אפשר לעשות מנגל במרפסת

אמנם לא יבוא שוטר לעצור אתכם אם תעשו מנגל פחמים במרפסת, אבל השכנים בטח לא יהיו מרוצים, העשן כנראה ייכנס גם לתוך הבית שלכם ויספיג את הכביסה הנקייה על החבל בריח חזק.

לכן, אם רוצים לעשות מנגל במרפסת, או בחצר של דירת גן, גריל גז הוא הפתרון המושלם.

 

לא חייבים להיות מומחים לצלייה על המנגל

בניגוד לגריל פחמים, או מעשנת בשרים, גריל גז הוא מכשיר קל ונוח להפעלה ושליטה. קל להדליק אותו, קל לצלות עליו בשר. אפשר לכוון בנוחות את גובה הלהבות, כדי לשלוט בטמפרטורת הצלייה, לא צריך להזיז פחמים מצד לצד, לא צריך לנפנף כדי להשאיר את האש בחיים.

רק צריך לחבר את המכשיר למקור גז ולהפעיל אותו.

 

אפשר ליהנות מהעיצוב

קיים מגוון גדול של גרילי גז בגדלים שונים, עיצובים שונים ויכולות מעט שונות, אבל כל הגרילים המיוצרים על ידי חברות המקפידות על איכות גבוהה, הם גם גרילים מעוצבים ומרשימים למראה, ככה שאתם יכולים ליהנות מהצלייה ומטעם הבשר, אבל לא פחות חשוב – מן האסתטיקה של המכשיר שיושב אצלכם במרפסת.

 

אז אילו פונקציות אפשר למצוא בגרילים של די אנד אס?

 

גריל גז נייד

גריל גז קטן וחכם, מעוצב לעילא ופרקטי במיוחד.

אפשר לצלות איתו בשר במרפסת, או בחצר, כשרוצים להכין ארוחת על האש קטנה למשפחה, או לקחת אותו אתכם לטבע, אם רוצים להתפנק בבשר צלוי בטעמים נפלאים, בלי להסתבך עם פחמים.

משטחי העבודה של הגריל הקומפקטי מתקפלים כדי לאפשר חיסכון בעת אחסון או בעת נסיעה, מבערי נירוסטה חזקים וחסכוניים מאפשרים לכם לצלות בלי לחשוש שהגז תכף יגמר.

מנגנון הצתה עמיד וחזק מאפשר לכם הדלקה מהירה ופשוטה של האש ויש אפילו מדחום בילט אין, כדי שלא תצטרכו לדאוג שהבשר יישרף.

אתם יכולים לסגור את המכסה, או להשאיר אותו פתוח, אתם יכולים לרכוש בסיס עגלה כדי להזיז אותו ממקום למקום בקלות ואתם אפילו לא צריכים טכנאי כדי לחבר אותו לנקודת הגז.

 

גריל גז למרפסת

די אנד אס מציעה מגוון רחב של גרילי גז מותאמים במיוחד למרפסת. מדובר על מכשירים איכותיים, מעוצבים, מיוצרים מחומרי גלם משובחים, כמו אלומיניום, אמייל ועוד.

הגרילים מגיעים עם משטחי עבודה מתקפלים, כדי שיהיה נוח לאחסן אותם כאשר הם לא בשימוש. מגוון העיצובים והצבעים של גרילי גז למרפסת מאפשר לכם לבחור את העיצוב האסתטי והמתאים ביותר לגודל המרפסת שלכם ולעיצוב הקיים בה.

בנוסף, הגרילים מגיעים עם רשתות צלייה איכותיות, מצופות אמייל, עמידות לאורך שנים.

הם מחוברים לעגלה שמאפשרת תזוזה נוחה ברחבי המרפסת ואף העברה לאזורים אחרים – לפי הצורך.

מבערי נירוסטה חזקים וחסכוניים, מחוברים למנגנון שליטה מדויק, המאפשר לכם לבחור את מידת הצלייה בלי להתאמץ, כדי שתוכלו לבחור בין רייר למדיום, או וול דאן אם זה מה שאתם אוהבים.

בחלק מהגרילים ניתן למצוא קומה נוספת עליה אפשר להניח נתחים מוכנים, או נתחים לצלייה איטית מאוד. ניתן למצוא גם תאורה בחלק מהמכשירים, המקלה על צלייה בשעות החשיכה.

ניתן לחבר את הגריל לנקודת הגז באופן עצמאי, ללא צורך בטכנאי גז.

 

גריל גז לחצר

גריל גז לחצר של די אנד אס, מתוצרת חברת וובר המוערכת, מעוצב באופן אסתטי במיוחד, עם אפשרות בחירה בגוון שחור, או אדום בוהק.

הגריל מגיע עם 3 מבערי טורבו מנירוסטה, עם פטנט חדשני, המאפשר פיזור חום אופטימלי והגעה לטמפרטורות גבוהות במיוחד.

איסוף שומנים נעשה באופן יעיל ונוח, כדי להקל על פעולת הניקוי בסוף הצלייה ואילו המבנה הייחודי של הגריל מאפשר שמירה אופטימלית על חום בתוך המכשיר.

מד טמפרטורה מובנה במרכז המכסה מקל על שליטה ברמת הצלייה וקומה עליונה נוספת מספקת פתרון להפשרת בשר, או לשמירה על חום של נתחים צלויים, עד להגשה.

המכשיר מגיע עם גלגלים לניוד נוח ומתחבר בקלות לנקודת גז.

 

גריל גז למטבחי חוץ

חברת די אנד אס משווקת שני מטבחי חוץ עם גריל גז מובנה:

 

מטבח חוץ דישף דגם לואי

מטבח חוץ של חברת דישף עם גריל גז מובנה, עשוי כולו מנירוסטה איכותית, ליצירת עמידות ממושכת.

הגריל מיוצר על 6 מבערי נירוסטה חזקים, המאפשרים צלייה של כמות מזון גדולה בו זמנית, תוך חיסכון משמעותי בזמן. זאת בנוסף למבער קרמי אחורי, אינפרא אדום טורבו.

רשתות צלייה מנירוסטה מאפשרות עבודה נוחה ופעולת ניקוי קלה.

בקומה העליונה של הגריל אפשר להפשיר בשרים, או לשמור על חום של נתחים שכבר ניצלו.

בנוסף, קיימת גם כירת צד נוחה, מערכת איסוף שומנים קדמית, ארונות אחסון ותאורת לד, המאפשרת צלייה נוחה גם בחושך.

לבסוף, אפשר להוסיף על הפונקציות הקיימות גם כיור, מקרר ומגירות אחסון נוספות.

 

מטבח חוץ מושלם של חברת DCHEF

גריל גז מובנה בתוך מטבח חוץ שלם, שיש בו את כל מה שאתם צריכים כדי להכין ארוחה שלמה בחוץ. מלבד שישה מבערים עוצמתיים, המאפשרים לכם להכין ארוחה גדולה בזמן קצר, יש גם מבער קרמי אחורי, שיפוד מסתובב להכנת נתחים גדולים, מכסה מבודד להעצמת חום הצלייה בתוך הגריל וגם אזור מובנה לטיגון.

 

הצלייה אחידה באופן מושלם בזכות המבנה הייחודי וחומרי הגלם המשובחים מהם עשוי הגריל, אשר מגיע גם עם מגש קדמי לאיסוף שומנים וניקוי קל.

המבנה כולו מונח על גלגלים לניוד קל ויש בו שטח גדול לאחסון.

 

לסיכום

מגוון גדול של גרילי גז כבר אמרנו, אבל האמת היא שגם המגוון המפורט כאן הוא על קצה המזלג מתוך סך האפשרויות שיש לחברת די אנד סי להציע לכם.

אז אפשר להבין אם קצת קשה לכם לבחור, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

אם אתם לא בטוחים במה לבחור, צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו בטלפון, או על ידי השארת פרטים. נשמח להעמיד לרשותכם את הידע המקצועי שלנו כדי שתוכלו לבחור גריל גז איכותי, מעוצב ומושלם לצרכים שלכם.

הפונקציות של גריל הגז
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות