BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפעלת מעשנת בשרים – 4 דגשי בטיחות

מעשנות בשרים מוכרות לכל חובב צלייה באשר הוא, ולעתים הן מהוות מעין סמל למקצועיות ומיומנות. שיטת עישון הבשרים מוכרת לאנושות כבר מאות שנים, בעבר שימשה לצרכים פרקטיים של שימור בשר בתנאים שאינם אופטימליים. היום, אנו משתמשים בעישון בשר בעיקר לצרכים קולינריים, והשוק מציע מגוון מרשים של מעשנות בשרים מסוגים שונים.

בעת הפעלת מעשנת בשרים – 4 דגשי בטיחות הם קריטיים עבורכם, ובמאמר זה ריכזנו אותם עבורכם בתוספת מידע וטיפים! קריאה נעימה.

 

טכניקת עישון הבשרים

עישון בשרים נחשב לנחלתם של מקצועני הצלייה, וכל מי שמעוניין לקחת את קריירת הצלייה שלו שלב אחד קדימה – רוכש לעצמו מעשנת בשרים מסוג כלשהו. עישון בשר הוא לא משהו חדש, אך לאחרונה הוא הפך להרבה יותר נגיש – וזאת תודות ליצרניות מובילות המעניקות לנו מעשנות שנוח במיוחד להשתמש בהן! למעשה, כיום אין לנו צורך במיומנות מיוחדת על מנת להשתמש במעשנת בשרים, ואנשים רבים נהנים ממזון ברמה גבוהה – גם במידה והם לא מנוסים במיוחד!

בחירת מעשנת בשרים

כשאנו מחפשים לעצמנו מעשנת בשרים, חשוב לבחור את זו שתתאים לצרכינו. במידה ואנו לא נוטים לערוך אירועי ברביקיו תכופים, ייתכן מאוד שתתאים לנו מעשנת בשרים קומפקטית, ולאו דווקא אחת מפוארת וגדולה במיוחד. כמו כן, חשוב להתחשב בסכום שהצבנו לעצמנו לרכישת המעשנת, תוך שאנו לוקחים בחשבון את שאלת האיכות. התפשרות על מעשנת זולה מאיכות נמוכה – עלולה לעלות לנו ביוקר בהמשך, ולכן מומלץ לבחור במעשנת בשרים של מותג מוביל הכוללת גם אחריות.

 

הפעלת מעשנת בשרים – 4 דגשי בטיחות

מעשנת בשרים הינה מתקן המופעל באמצעות פחמים או גז, ויוצר אנרגיית בעירה חזקה מאוד. המעשנת מהווה מפגע בטיחותי כשהיא פועלת, ואנו מעוניינים להשתמש בה בצורה הבטוחה ביותר!
בעת הפעלת מעשנת בשרים – 4 דגשי בטיחות הם קריטיים לשמירה עלינו ועל בני משפחתנו:

 

מקמו את המעשנת באופן חכם

השלב הראשון הוא כמובן בחירת מיקום המעשנת, ומיקום זה יהיה תלוי במספר אלמנטים. בין אם אנו משתמשים במעשנת בבית, בחצר או במרפסת – נסו למקם את המעשנת בסמיכות לקיר או גדר כך שהסיכויים לנפילתה יקטנו. כמו כן, כמובן שיש להקפיד על כך שהמעשנת תהיה רחוקה מחומרים דליקים דוגמת עץ, נייר, ניילון ובלוני גז – מכיוון שהדבר עלול לגרום דליקה.

 

בדקו את צינורות הגז לפני ההפעלה

לעתים המעשנת שלנו עומדת ללא שימוש תקופות ארוכות, למשל בימי החורף הקרים. לפני שאתם מתחילים את השימוש במעשנת, במידה ומדובר במעשנת גז – בדקו את צינורות הגז ו-וודאו שאין בהם חורים, ניתוקים, או נזקים אחרים. דליפת גז יכולה להיות מסוכנת ולגרום לכוויות חמורות!

 

הרחיקו ילדים קטנים מהאזור

תמיד רצוי שילדים קטנים לא יסתובבו באזור הפעלת המעשנת, מכיוון שהם מלאי אנרגיות ונוטים להתרוצץ בלי לשים לב לסביבתם. ברוב אירועי הברביקיו – בקרב האורחים יהיו גם ילדים בגילאים שונים, וחשוב לוודא שהם ישמרו מרחק מאזור הפעלת המעשנת! ניתן לעשות רוטציה של מבוגרים אחראיים, שיקפידו להשגיח על אזור המעשנת באופן רציף.

 

אל תשאירו את המעשנת דולקת ללא נוכחות אדם בוגר

מעשנת דולקת היא מפגע בטיחותי לכל דבר, והיא עלולה לגרום לכוויות או שריפות תוך שניות! אין להשאיר מעשנת דולקת ללא נוכחות של אדם בוגר לידה, וגם כשמדובר במספר שניות בודד בלבד. אפילו במצבים שבהם אין חומרים דליקים בסביבת המעשנת, תמיד חשוב שיהיה זוג עיניים שמשגיח על פעולתה!

בשר-מעושן-במעשנת
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות