BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חמישה תבשילים לבישול ארוך במעשנה

המעשנה הפכה בשנים האחרונות לאחד התחביבים הפופולאריים בקרב אנשי הבשר שרוצים להעלות את כישורי הבישול שלכם רמה אחת למעלה. העישון באמצעות מעשנה מקצועית מאפשר לקבל טעם ייחודי מאד לבשר, לנקניקים, לירקות, לדגים ואפילו לגבינות. עם מעשנות הבשרים המעולות של BBQ גם אתם תוכלו לצלות ולעשן כמו השפים הכי גדולים.

 

מעשנת בשר מקצועית

מעשנת בשר היא למעשה גריל הנעזר בשבבי עץ הבוערים בערה איטית וממושכת וצולה בטמפרטורה בינונית נתחים גדולים ועבים של בשר ודגים כגון רוסטביף, עופות שלמים, דגי סלמון, צלעות, בריסקט ועוד רבים אחרים במשך מספר שעות. המעשנה סגורה לגמרי אך יש לה פתחים לאוורור ולעיתים גם ארובה לפליטת העשן.

ניתן להשתמש במעשנה גם להכנת קציצות וקבב ולהעניק להם טעם עסיסי ומדהים ולשדרג כל ארוחת חג או שבת לדרגת אומנות אמיתית.

 

חמישה תבשילים לבישול ארוך במעשנה

בשונה מגריל הגז וגריל הפחמים, המעשנה הינה עבודה לסובלניים. ישנם נתחים שיישבו בתוך המעשנה חמש שעות ויש כאלה שישבו בה כל הלילה. בעוד גריל הגז וגריל הפחמים בנויים לצריבה בחום גבוה, המעשנה דווקא עובדת על חום בינוני ונמוך, אם כי לא מומלץ לעשן בשרים בטמפרטורה של מתחת לשמונים מעלות בשל הסכנה שלא כל החיידקים הקיימים בבשר ימותו והם עלולים לסכן את בריאותכם.

להלן חמישה תבשילים מופלאים שיגרמו לכל האורחים לשבח אתכם מקיר לקיר:

  • בריסקט – הנתח שמפחיד אפילו שפים מנוסים דורש מיומנות ודיוק רב בהכנתו, כיוון שכל טעות יכולה לעלות לכם ביוקר ולהפוך נתח של חמישה קילוגרם שעליו שילמתם במיטב כספכם לסוליה צמיגית. אבל מעשנה מקצועית, סבלנות ודיוק של שען שוויצרי יכולים להפוך אתגר רציני להצלחה מסחררת והטעם הבשרני והעשיר יהיה הפרס שלכם על ההתמדה והדיוק.
  • סאטה עוף שלם – עוף פריך ועסיסי שיגרום לכולם ללקק את האצבעות. את העוף מורחים בבוטנים, דבש וקארי אשר מעניקים לו גם טעם וגם צבע לחגיגה אמיתית של ניחוחות וטעמים.
  • חזה אווז מעושן – חזה אווז מעושן הוא דוגמא למנה שיכולה להאכל מיד על המקום או שניתן לאחסן אותו במזווה ולאכול ממנו לאט לאט, בפרוסות דקות, כחטיף או כתוספת. כך או אחרת, הטעם הייחודי והעסיסי של חזה האווז המעושן יצדיק לחלוטין את כל ההשקעה והטרחה שלכם, באחריות.
  • סלמון מעושן – את הסלמון המעושן תוכלו להגיש לאורחים כמנה עיקרית פריכה וטעימה ברמות ששום תנור אפייה רגיל לא יגיע אליהן. אך תוכלו גם לשמור אותו ולהכין ממנו ממרחים ( לקס או ממרח דומה ) כריכים חמים, תוספת לסלטים, לפסטה או אפילו חטיף עם מטבלים.
  • צלעות בקר בצ’ילי מתוק – את המנה הזו האורחים שלכם יחזרו ויבקשו שוב ושוב, כי המעשנה נותנת לצלעות הבשר טעם כה מיוחד ונימוח של בשר שנופל ישר מהעצם בדיוק ברמת העשייה המושלם.

 

עישון – הדרך העתיקה ביותר לשימור מאכלים

המעשנת החדשה שלכם היא החולייה הכי נוצצת בשרשרת ארוכה מאד של היסטוריית עישון המזון. בני אדם מעשנים בשר, דגים ומאכלים שונים כבר אלפי שנים והבשרים המשומרים הללו סייעו להם לשרוד חורפים קפואים, תקופות רעב ומסעות ארוכים.

תורת צליית המאכלים לא השתנתה הרבה במרוצת השנים, רק שבמקום להבעיר מדורה בחצר שלנו אנו נעזרים בטכניקות קצת יותר מודרניות עם מעשנות הבשרים המעולות של ברביקיו אנד מור.

 

עישון קר מול עישון חם

בעולם עישון הבשרים ישנם שני סוגים עיקריים: העישון הקר והעישון החם. העישון החם נע בין 80 -120 מעלות, כאשר העישון הקר יורד אל מתחת ל – 80. התוצאה היא ייבוש הבשר והענקת טעם מעושן ייחודי ואהוב מאד לדגים, ירקות, עופות ובקר. תוכלו להתנסות בעישון גבינות באמצעות עישון קר, אך בטרם תכינו בשר מומלץ להתייעץ עם מומחים בשל הסכנה שעדיין יהיו בבשר חיידקים חיים.

 

מעשנת הבשר כחלק מן המטבח החיצוני

טרנד המטבחים החיצוניים הפך בשנים האחרונות לאחד הלהיטים הגדולים של חובבי הבשר. היתרונות הרבים הטמונים בבישול בחצר ליד האורחים, כשכל העשן והלכלוך בחוץ והבית והמטבח הפנימי נשארים נקיים ומבהיקים.

מטבח חיצוני מקצועי מכיל את כל מה שאתם צריכים כדי לצלות, לטגן ולעשן בחוץ, כולל כלי ההגשה והבישול, משטחי עבודה, כיור גדול, מגירת תבלינים ומקרר לאחזקת חומרי הגלם בצינון או בקירור עד להגשה (ניתן גם לצנן קינוחים עד לרגע ההגשה) והוא יכול להכיל גם מקרר יינות או פינוקים כמו ברז בירה שיגרום לאורחים שלכם לא לעזוב לעולם.

 

כיצד בנוי המטבח החיצוני?

המטבח החיצוני מורכב ממספר חלקים מודולריים שנועדו לאפשר גמישות מרבית וחופש בחירה בין מטבח גדול ומושקע ממש כמו מטבח פנימי, או גריל עם משטח עבודה וארון אחסון קטן שמספיק בשביל מרפסת או חצר קטנה.

המגוון הוא גדול מאד, והיתרון של מטבחי החוץ הוא היכולת לשלב אותם בקו העיצובי של הבית שלכם ולהתאים אותם באופן מושלם לחצר או למרפסת. תוכלו לבנות אותם ממתכת, עץ, אבן ואפילו שיש ולמקם אותם בצורת ר’ או ח’ או איך שנוח לכם לפי השטח שברשותכם. תוכלו לבחור בין גריל פחמים, גריל גז או מעשנה על פי בחירתכם.

 

באיזו מעשנה לבחור?

בברביקיו אנד מור עובדים עם מספר יצרנים מובילים ומספר דגמי מעשנות. חלקן מתאימות למנוסים ומקצועיים וחלקן למתחילים אשר רוצים לעשות את צעדיהם הראשונים בעולם העישון. המעשנה המושלמת בשבילכם היא זו אשר תתאים לתדירות השימוש, לכמות הבשר הנצלה, לתקציב שלכם ולטעם האישי.

אין זה משנה באיזו מעשנת בשרים תבחרו בסופו של דבר, כי עם נבחרת המעשנות שלנו תמיד תקבלו תמורה מלאה עבור הכסף שלכם ושדרוג היכולות הקולינריות שלכם.

חמישה תבשילים לבישול ארוך במעשנה
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות