BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לרוסטביף מעושן במעשנת בשרים

מתכון לרוסטביף מעושן במעשנת בשרים הוא מתכון פשוט מאוד למעשנה הביתית שלכם. מדובר במתכון לא מסובך במיוחד ואתם תאמינו כמה שהוא טעים ונהדר. לא תאמינו כמה השקעה הוא דורש וכל מה שצריך כמו בכל דבר שמכינים הוא סבלנות. אז איך תכינו את הרוסטביף במעשנה הביתית שלכם? אנחנו כאן כדי להסביר לכם בדיוק איך לעשות את זה. 

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

 

מרכיבים כמות
נתח סינטה כ- קילו
סוכר חום ½ כוס
פפריקה מעושנת 1/3 כוס
פלפל שחור גרוס 4 כפות
מלח 4 כפות
שום גבישי 3 כפיות
גרגירי חרדל 2 כפות
פלפל צ’ילי גרוס 1 כפית
שמן זית ½ כוס

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת הנתח למעשנה

אז השלב הראשון בהכנה של מתכון לרוסטביף מעושן במעשנת בשרים, הוא קודם כל להכין את הנתח עצמו למעשנה. איך עושים את זה? תחילה ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ללא שמן הזית והסינטה ונתחיל לערבב אותם עד לקבלת עיסה אחידה שמיועדת למריחה. לאחר מכן, נמרח שמן זית על כל הנתח שלנו ואחרי זה אנחנו נעשה מריחה כוללת של כלל המרכיבים הללו על הנתח.

 

שלב שני – עישון הבשר במעשנה

כעת במתכון לרוסטביף מעושן במעשנת בשרים אנחנו נחמם תחילה את המעשנה שלנו לחום של כ-110 מעלות. לאחר שהמעשנה שלנו התחממה אנחנו ניקח את הנתח שלנו ונתחיל בתהליך העישון.

חשוב מאוד כשעובדים עם מעשנה על מנת שלא לפגוע בתהליך העישון לעבוד עם מדחום וכשהנתח שלנו מגיע לחום פנימי של כ-48 – 50 מעלות, נוציא אותו, נחמם את המעשנה שלנו לחום גבוה ונצלה את הנתח שלנו למשך כ3 דקות עד שיגיע למידת העשייה מדיום. לאחר מכן נוריד אותו מהאש, ניתן לו כמה דקות של מנוחה והנה יש לנו ארוחה מדהימה.

מעשנות בשרים – כלי היסטורי, וויראלי במיוחד

אז לפני שבכלל נדבר על המתכון לרוסטביף מעושן במעשנת בשרים, אנחנו ניתן לכם מעט מידע על המעשנות בשרים עצמן. אתם לא תאמינו בכלל איזו היסטוריה יש לכלי הצלייה המדהים הזה. אז קודם כל נתחיל בכך שנשבור לכם את המיתוס המוכר ביותר בכל מה שקשור למעשנות, אין מדובר בכלי צלייה שמיועד לעשירים בלבד.

ההיסטוריה מלמדת אותנו שדווקא מי שהשתמשו במעשנות הם היו משפחות דלות האמצעים שהיה להן את הצורך לשמור ולשמר את הבשר והדגים הטריים שהם היו משיגים זמן רב ככל הניתן. המעשנות סייעו להם לשמור אותם יותר זמן ובכך היו יכולים להנות מבשר ודגים לזמן ארוך יותר עד שידם תשיג סחורה טרייה חדשה.

 

מעשנות של היום – כבר לא המעשנות של פעם

אז המעשנות של היום הן כבר משהו אחר לגמרי. הן כבר ממש לא עשויות מאותם דודי שמש ישנים או מקררים מקולקלים כמו שסבא היה משתמש בהן אלא מדובר במעשנות שעשויות מחומרים איכותיים וטובים לצד עיצובים מודרניים וחדשניים וכן טכנולוגיות מדהימות מסוגים שונים שנועדו לעזור בכל מה שקשור להליך העישון של הבשר.

המעשנות של היום הופכות את ההליך לעישון לעוד יותר פשוט ממה שהוא היה (לא שמדובר היה בתהליך מסובך יותר מידי) ואיתן אפשר להכין ארוחות מעושנות וטעימות במיוחד.

מתכון לרוסטביף מעושן במעשנת בשרים

רכישת גריל חדש – מספר עצות שיכולות לעזור לכם בתהליך

אז על מנת לבצע רכישה של גריל חדש, אם מעולם לא רכשתם או אם לא רכשתם כבר תקופה ארוכה הכנו לכם מספר עצות שיוכלו לעזור לכם בכל מה שקשור לתהליך הזה. העצות הללו נאספנו משנים של עבודה אל מול קהל לקוחות רחב ורצון לעזור לכם בתהליך הרכישה.

 

תבחרו את הגריל הטוב ביותר עבורכם

תחילה עליכם להבין שישנה חשיבות רבה לסוג הגריל שאתם רוכשים ולכן חשוב להבין איזה גריל אתם מעוניינים לרכוש בכלל. ישנם סוגים שונים של גרילים מסוגים שונים ועל מנת שתהליך הרכישה שלכם יהיה טוב והמטיב ביותר עבורכם אנחנו ממליצים לבחון ולראות את הסוגים השונים על מנת להבין את ההבדלים ולבחור את הגריל הטוב ביותר עבורכם.

ישנם סוגים רבים של גרילים כמו חשמלי, פחמים, מעשנות וגרילי גז מסוגים שונים. לכן חשוב לבדוק ולבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם.

 

תבדקו כמה אתם מוכנים להשקיע

אנחנו ממליצים מאוד לבצע בחינה של כמה אתם מוכנים להשקיע בגריל הבא שלכם שאתם רוכשים. הסיבה לכך היא כי יש שוק גדול של גרילים והשוק מוצף בסוגים שונים במחירים שונים והיום ניתן כמעט לכל כיס להתאים גריל איכותי. לכן אנחנו ממליצים לבחון ולראות כמה אתם מעוניינים להשקיע מלפני וזאת על מנת לצמצם את האפשרויות הקיימות.

 

התייעצו עם אדם שמבין בתחום להכוונה

אז העצה האחרונה שלנו היא באמת לדבר עם איש מקצוע או אדם שביצע רכישה דומה בעבר על מנת לקבל ממנו את הדעה שלנו ועצות מהניסיון האישי שלו. אם יש לכם שאלות נוספות כמובן שתוכלו לשאול אותו ולראות בדיוק מה הוא אומר על כך.

כמובן שאנחנו יותר ממזמינים אתכם לפנות לצוות המקצועי והמסור שלנו על מנת שיתנו לכם את השירות הטוב ביותר ויעזרו לכם בכל תהליך הרכישה.

סיכום

אז כמו שאתם יכולים להבין הכנה של מתכון לרוסטביף מעושן במעשנת בשרים היא ממש לא מסובכת ואפילו יותר פשוטה מכל מה שחשבתם, ומדובר בטעם טעים וייחודי מאוד. אנחנו מאוד מקווים שתהנו מהמתכון, ובתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות