BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשנות בשרים באילת

חנות BBQ – מעשנות בשרים – סניף אילת

טלפון: 08-6192968

כתובת: הצורף 1, (ליד מסעדת אלגאצ’ו) אילת. סניף ללא מע”מ!

זמני פעילות: א’ – ה’ 10:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: מונגש לנכים.

מעשנות בשרים הפכו לפופולאריות במיוחד בשנים האחרונות, וזאת מכיוון שהן מאפשרות הכנת מזון איכותי, ומעניקות חוויית משתמש יוצאת מגדר הרגיל! בעוד בעבר מעשנות בשרים היו מוגבלות למקצוענים בלבד, היום כל אחד יכול לרכוש לעצמו מעשנת בשרים, וליהנות ממזון איכותי בכל פעם מחדש!

מי שמחפש מעשנות בשרים באילת, ישמח לדעת שבעיר הדרומית ממוקם אחד מסניפי רשת D&S – המייבאת לארץ את המעשנות הטובות בעולם! מה עלינו לדעת בעת שאנו מחפשים מעשנות בשרים באילת?

 

מעשנת בשרים מהי?

הכנת בשר, עוף ודגים בצורת עישון היא שיטה עתיקה, ובני אדם משתמשים בה כבר שנים רבות. מעשנות בשרים מהדור החדש, מאפשרות לנו את הטעם הייחודי והוותיק, לצד נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל – שבזכותה כולנו יכולים להכין מזון ממש כמו במסעדה! המעשנת מיוצרת מחומרים מבודדי חום דוגמת פורצלן, אמייל או חרס, והיא מאפשרת שימוש בחום, האדים והעשן לטובת הכנת בשר בטעם בלתי נשכח!

כיצד פועלת מעשנת בשרים?

מי שמחפש מעשנות בשרים באילת, יגלה שיש מגוון גדול בתחום. חלק מהמעשנות עובדות על גחלים, אחרות עובדות באמצעות גז, ויש גם מעשנות פלאטס מיוחדות, פועלות על בערת כפיסי עץ דחוסים מיוחדים. לאחר הדלקת המעשנה – היא תתחיל לפעול, ואנו יכולים להניח את המזון במעשנה לצורך תחילת הצלייה שלו. מעשנות רבות מכילות מספר קומות צלייה, וזה מאפשר תמרון מבחינת עוצמת הצלייה.


מעשנות בשרים באילת

באילת תוכלו למצוא את אחד מסניפי רשת D&S, שהיא אחת היבואניות הגדולות בארץ של מתקני צלייה מכל הסוגים. חברת D&S מייבאת ארצה את מוצריהן של החברות WEBER ו – ZGRILL, שהן בין החברות המובילות בעולם לייצור מעשנות בשר! בסניף האילתי של החברה תוכלו למצוא סוגים שונים של מעשנות:

מעשנות גדולות

מעשנות בשר גדולות, מיועדות למי שמארח מספר גדול של אנשים לעיתים תכופות, ונזקק לשטח צלייה גדול יחסית. באופן זה ניתן להכין מזון רב באופן סימולטני – כך שאף אחד מהאורחים לא ייאלץ לחכות יותר מדי לחווייה הקולינארי שלו! לרוב, המעשנות הגדולות מצוידות במשטחי עבודה מקצועיים, עגלת ניוד, מערכות אחזקה מתקדמות המאפשרות נוחות גם בזמן הניקוי. מדובר במעשנות עבור חובבי צלייה מקצועיים, והן מאפשרות רמת אירוח בלתי מתפשרת בכל פעם מחדש!


מעשנות קומפקטיות

חלקנו לא זקוקים למעשנת בשרים גדולה מאוד, וזה יכול להיות כיוון שיש ברשותנו חצר או מרפסת קטנה, או פשוט מהסיבה שאנו לא מרבים לעשות ברביקיו. במקרים כאלו, ייתכן מאוד שתתאים לנו מעשנת קומפקטית איכותית שתעניק לנו את מה שאנו מחפשים! המעשנות הקומפקטיות מאפשרות לנו ניוד קל ונוח גם כשאנו יוצאים מהבית, ומעניקות לנו מזון מעושן בעל טעם חלומי בכל מקום שנבחר!

 

מעשנות פלאטס

מעשנות פלאטס נחשבות לדובדבן שבקצפת של תחום מעשנות הבשר, והן מסוגלות להעניק לנו מזון עסיסי ובעל טעם ייחודי מאין כמותו! מעשנות פלאטס פועלות באמצעות בעירה של כפיסי עץ דחוסים – מלבד העובדה שהם מאפשרים לנו זמן בעירה רב יותר, הם גם מעניקים למזון טעם וארומה ייחודיים מאין כמותם. בסניף של D&S תוכלו למצוא מעשנות פלאטס באיכות גבוהה במיוחד, וכאלה שתוכלנה ללוות אתכם במשך שנים רבות!

 

רכישת מעשנות בשרים באילת

כשאנו מחפשים לעצמנו מעשנת בשרים, מומלץ להקפיד על כמה כללים. ראשית, כדאי לבחון את דפוסי השימוש שלנו, על מנת להבין מהי המעשנת המתאימה ביותר עבורנו. לאחר מכן נחפש חוות דעת אמינות על המוצר, ובסוף – תמיד נעדיף מוצר ממותג מוביל, וכזה שיש עליו אחריות מורחבת למספר שנים. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות