BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשנות בשרים בחיפה

מעשנות בשרים נכנסו חזק לאופנה בשנים האחרונות, והן מהוות מעין סמל סטטוס עבור חובבי הצלייה ברחבי העולם. אנשים רבים מחפשים מעשנות בשרים בחיפה, היכן שממוקם אחד הסניפים של חברת D&S – היבואנית הרשמית של המעשנות הטובות בעולם. מה מיוחד במתקן הזה, שכולם רואים בו את גולת הכותרת של עולם הצלייה? במאמר הבא אספנו עבורכם מידע מקצועי לגבי מעשנות בשרים, וגם כמה טיפים שימושיים!

 

מעשנות בשרים – ההתמכרות של חובבי הצלייה

מי שמתעניין בתחום הצלייה, בוודאי עד להתעסקות הבלתי פוסקת במעשנות הבשרים – בפורומים ובקבוצות של חובבי הצלייה והבשר. עישון בשר הוא לא משהו חדש, ולמעשה מדובר בשיטה עתיקת יומין שליוותה את האנושות אלפי שנים. מעשנות הבשרים מהדור החדש – מנגישות את הטכניקה הייחודית הזאת גם למי שאינו מיומן בצלייה, ומאפשרת הכנת מזון ברמה גבוהה במיוחד.

 

סוגים של מעשנות בשרים בחיפה

בסניף של D&S בחיפה ניתן למצוא מעשנות בשרים איכותיות, ושם תוכלו לבחור את המעשנת המתאימה לכם מבין הסוגים השונים:

 

מעשנות קומפקטיות

מעשנות בשרים קומפקטיות, מתאימות למי שאוהב לצאת לטיולים ולקחת את המעשנה שלו איתו! כך אנו יכולים ליהנות ממזון חלומי בעל טעם ייחודי ואותנטי – גם כשאנו בחיק הטבע. המעשנות הקומפקטיות מתאימות גם למי שברשותו חצר קטנה או מרפסת, הן עשויות מחומרים איכותיים, ומעניקים נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל.

 

מעשנות פלאטס

השימוש במעשנות פלאטס מתבצע באמצעות כפיסי עץ מיוחדים ודחוסים, המאפשרים זמן בערה ארוך מהרגיל. כפיסי העץ הללו מכונים “פלאטס”, והם גם מעניקים טעם וארומה ייחודיים לבשר שאנו צולים באמצעותם. ישנם מספר סוגים של מעשנות פלאטס, ולרוב מדובר במתקנים משוכללים ואיכותיים במיוחד.

 

מעשנות גדולות

אם אתם אוהבים לארח אנשים רבים בגינה שלכם, ולערוך אירוע ברביקיו מפוארים אחת לשבוע או שבועיים – כנראה שאתם צריכים מעשנה גדולה ומקצועית! מעשנות גדולות מאפשרות לנו הכנת מזון רב באופן סימולטני – מכיוון שהן מכילות שטח צלייה גדול במיוחד. באופן זה אנו יכולים לדאוג לכל האורחים שלנו, והם לא יצטרכו לחכות יותר מדי זמן למזון שלהם!

 

בחירת מעשנות בשרים בחיפה

למי מכם שמעוניין לרכוש לעצמו מעשנת בשרים, אל תמהרו לעשות זאת לפני שתקראו את הטיפים שלנו!

 

בחנו את דפוסי השימוש שלכם

אנשים רבים נופלים בעניין זה, ורוכשים לעצמם מוצר שאין להם צורך אמיתי בו. במידה ואנו לא נוטים לערוך אירועי ברביקיו המוניים לעתים תכופות – כמובן שאין לנו טעם לרכוש מעשנת בשרים מפוארת וגדולה! מצד שני – אם אנחנו חובבי קמפינג, ייתכן מאוד שתתאים לנו מעשנת בשרים קומפקטית שנוכל לשאת עמנו לטיול! נסו להבין מה הם הצרכים שלכם, ורק לאחר מכן התמקדו על סוג המוצר המתאים לכם ביותר.

 

התרשמו מחוות דעת על המוצר

כשאנו קוראים חוות דעת באינטרנט, לא תמיד אנו יודעים מי רשם אותן ומהי רמת האמינות שלהן. מסיבה זו, מומלץ להצליב חוות דעת ממספר מקורות – וזה יעניק לנו תמונה נרחבת ואמינה יותר על אותו המוצר. במידה ויש לנו אפשרות – כדאי להשיג המלצה ממקור ראשון של בן משפחה או חבר, כיוון שזוהי הדרך הטובה ביותר לקבל חוות דעת אמינה!

 

לכו על מוצר איכותי!

כשמדובר במעשנת בשרים, זכרו שבחירה במוצר איכותי תעניק לכם שקט לטווח הארוך. אנשים רבים בוחרים במוצר זול ופחות איכותי, אך נדרשים להוציא סכומים נוספים על תיקונים או החלפה של המתקן. בחירה במותג איכותי תמנע מכם את הטרטורים הללו, וברוב המקרים – גם תאפשר לכם אחריות מורחבת לשנים רבות!

מעשנות בשרים בחיפה

מעשנות בשר בחיפה ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות