BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשנות בשרים בירושלים

מעשנות בשרים הפכו לאחרונה לסמל סטטוס עבור חובבי הצלייה, ונראה שמי שיש ברשותו מעשנת בשרים נחשב למקצוען אמיתי בתחום! האם זה אכן כך? מי שמחפש מעשנות בשרים בירושלים, יכול למצוא מגוון מרשים בסניף של D&S – שהיא החברה המייבאת ארצה מעשנות בשרים ברמה עולמית. לפני שאנו רצים לרכוש לעצמנו מעשנת בשרים, חשוב לדעת מספר דברים – ועליהם נדבר במאמר הבא!

 

מעשנת בשרים – סמל הסטטוס של חובבי הצלייה

מעשנת בשרים נכנסה לאופנה, והיא מדוברת רבות בפורומים שונים של חובבי צלייה ברחבי העולם. לעתים זה נראה שמעשנת בשרים מגיעה יחד עם “הילה” ייחודית, שמסמנת את האדם כמקצוען בתחום הצלייה. שיטת עישון הבשרים היא עתיקת יומין, ומלווה את האנושות כבר אלפי שנים. בשנים האחרונות, מספר יצרניות הרימו את הכפפה, והחליטו להפוך את נושא העישון להרבה יותר נגיש! כיום אנו יכולים למצוא מעשנות בשרים, המאפשרות גם לחובבנים להפיק מזון ברמה גבוהה במיוחד.

 

איך זה עובד?

מעשנות בשרים בנויות מחומרים מבודדי חום דוגמת פורצלן, אמייל וחרס, וזה מאפשר ניצול מקסימלי של אנרגיית הבערה – המגיעה מפחמים או גז. עיצוב המעשנת גורם לניצול של החום, האדים והעשן – ליצירת בשר עסיסי וארומטי במיוחד, המתאפיין בטעם ממכר ובלתי נשכח.
אנרגיית הבערה מגיעה אל משטחי הצלייה, שלרוב ממוקמים במרחקים משתנים מהאש – מה שמאפשר תמרון עם עוצמת הצלייה.

 

מעשנות בשרים בירושלים

בירושלים ממוקם אחד הסניפים של D&S – היבואנית של מעשנות הבשרים הטובות בעולם. בסניף תוכלו למצוא מעשנות של החברות WEBWE, ZGRILL ועוד, ולרוב גם תקבלו עליהם אחריות מורחבת. מי שמחפש מעשנות בשרים בירושלים, ימצא שיש מגוון מרשים בתחום, ולעתים זה אף עשוי לבלבל מעט!
איך נדע איזו מעשנת בשרים מתאימה לנו?

 

התאמה לצרכים שלנו

נסו להבין מהם דפוסי השימוש שלכם, וזה יסייע לכם להבין איזו מעשנת נחוצה לכם! עבור מי מאיתנו שעורך אירועי ברביקיו אחת לשבוע ומזמין אורחים רבים – כנראה שתתאים יותר מעשנת בשרים מפוארת, שתאפשר הכנת מזון רב בו זמנית. לעומת זאת, עבור מי שלא נוהג לפתוח ברביקיו בתדירות גבוהה, מעוניין לקחת את המעשנת עמו לטיולים, והוא בעל חצר קטנה או מרפסת – תתאים מעשנת קומפקטית!

 

תקציב

עלינו לרכוש מעשנת בשרים המתאימה לסכום שהקצבנו לעצמנו, ולהשתדל לא לחרוג ממנו באופן משמעותי. יחד עם זאת, כשאנו מתכננים את התקציב – הדרך הנכונה היא לחשב גם את ההוצאות לטווח הרחוק. אנשים רבים מתפתים לרכוש מעשנת בשרים מאיכות נמוכה יחסית, ולאחר מכן נאלצים להוציא סכומים נוספים על תיקונים או החלפה של המתקן. האם זה משתלם, או שאולי עדיף להוציא קצת יותר ברכישה הראשונית וליהנות מראש שקט? הבחירה נתונה בידכם!

 

וידוא אחריות

תמיד מומלץ לבחור במוצר שעליו ניתנת אחריות נרחבת, ולרוב אלו מוצרים של מותגים מובילים! סניף D&S בירושלים מציע מעשנות בשרים המגיעות לרוב עם אחריות של כמה שנים, וזה מאפשר לנו להיות רגועים בעת הרכישה ולאחר מכן!

 

התרשמות מחוות דעת

חוות דעת מאפשרות לנו ליהנות מניסוי וטעיה של לקוחות שכבר השתמשו במוצר, ולכן מדובר בכלי יעיל ושימושי! הקפידו להצליב חוות דעת ממקורות שונים, מכיוון שבעידן האינטרנט אנו לא תמיד יודעים מי כתב את חוות הדעת. הסתמכות על חוות דעת ממקור אחד בלבד – לרוב לא תעניק לנו תמונה אמינה במיוחד על המוצר. במידה ויש לכם את הפריבילגיה, נסו להשיג חוות דעת ממקור ראשון – דרך המלצה של חבר או בן משפחה שכבר השתמשו במעשנת! זה יאפשר לכם לקבל את המושג המלא על המוצר.

מעשנות בשרים בירושלים

מעשנות בשרים בירושלים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות