BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשנות בשרים במבצע

מעשנות בשרים הפכו לפופולאריות לאחרונה, למרות שבעבר הן נחשבו לנחלתם של המקצוענים בלבד. יצרניות מובילות בתחום הקמפינג, הרימו את הכפפה והחלו לייצר מעשנות בשרים המתאפיינות בנוחות משתמש גבוהה – ובכך הן מאפשרות גם לחובבנים ליהנות ממזון חלומי! אחת השיטות לרכוש מעשנת בשרים במחיר משתלם, היא רכישת מעשנות בשרים במבצע. למה עוד חשוב לשים לב כשאנו רוכשים מעשנת בשרים? מידע וטיפים במאמר הבא.

 

מעשנות בשרים מהדור החדש

כיום ניתן למצוא מעשנות בשרים מסוגים שונים, ומה שמאפיין אותן היא נוחות המשתמש המפתיעה לעתים. אם בעבר מעשנות בשרים היו נחשבות לסמל סטטוס – ונחשבו לכלים של מקצוענים בתחום הצלייה, הרי שהיום תחום עישון הבשרים הוא זמין הרבה יותר. המעשנות מהדור החדש, מעוצבות באופן כזה שמקל על השימוש בהן, ועוזר לנו להפיק מזון ברמה גבוהה במיוחד.

 

שיטת עישון הבשרים

בני אדם משתמשים בעישון בשרים כבר אלפי שנים, כשהשיטה לרוב סייעה להם בשימור מזון מפני התקלקלות וריקבון. בעוד בעבר היה מדובר בשיטת שימור מזון, הרי שהיום מדובר על עניין קולינארי בעיקר. עישון הבשר מאפשר לנו לגוון את המנות שלנו, ולקבל מזון עם טעם איכותי ובלתי נשכח.

 

מעשנות בשרים במבצע

רכישת מעשנת בשרים איכותית עשויה להיות כבדה כלכלית, ולכן – אחת השיטות היא רכישת מעשנות בשרים במבצע. שיטה זו מאפשרת לנו ליהנות ממוצר איכותי במחיר סביר, וכך אנו יכולים ליהנות מכל העולמות.

 

סוגי מעשנות בשרים במבצע

השוק מציע מגוון של מעשנות בשרים, ועלינו לבחור את זו המתאימה לנו ביותר. אילו סוגים של מעשנות בשרים ניתן למצוא?

 

מעשנת בשרים קומפקטית

עבור מי שיש בבעלותו חצר קטנה או מרפסת, מעשנת בשרים קומפקטית היא ללא ספק הפתרון המושלם! כשיש לנו מעשנת קטנה יחסית, אנו יכולים לשאת אותה עמנו לטיולים או ביקורים משפחתיים, וזה מאפשר לנו לקחת את החוויה הקולינארית איתנו לכל מקום!

 

מעשנת בשרים בינונית

אם אנו מחפשים מעשנת בשרים שתמוקם בגינה שלנו, ותשמש אותנו אחת לתקופה בעת אירועי ברביקיו – אנו צריכים מעשנת בשרים בינונית בממדיה. מעשנת איכותית תאפשר לנו הכנת בשר, עוף, דגים, ומזונות אחרים ברמה גבוהה במיוחד! למעשנת בינונית יש שטח צלייה בגודל סביר, ולכן היא מאפשרת לנו הכנת מזון למספר אנשים.

 

מעשנת בשרים גדולה ומקצועית

עבור מי מאיתנו שעורך אירועי ברביקיו אחת לשבוע או שבועיים, ובמסגרתם מארח אנשים רבים יחסית – אין ספק שתתאים מעשנת בשרים גדולה ומקצועית! מעשנת שכזו תאפשר לנו הכנת מזון רב באופן סימולטני, ותאפשר לנו לארח בגינה שלנו אירועי ברביקיו בלתי נשכחים! המעשנות הגדולות, מגיעות לרוב עם אלמנטים מפתיעים המעניקים נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל – דוגמת מדחום אינטגרלי, מערכת איסוף שומנים, מערכת אוורור, מדפים ומשטחי עבודה.

 

ומה עוד חשוב חוץ מלרכוש במבצע?

רכישת מעשנות בשרים במבצע היא חשובה ומשתלמת, אך הדבר גם עלול להיות בעוכרינו! חלק מהחברות, משתמשות במבצעים על מנת “לפתות” אותנו לרכישת מוצר באיכות ירודה יחסית… איך נמנע מכך?

 

התאמת המוצר לצרכינו

מומלץ לא להתפתות לרכוש מוצר שאין לנו צורך בו! הבינו מהם דפוסי השימוש שלכם, ורכשו מוצר מתאים.

 

עיון בחוות דעת

הצלבת חוות דעת ממקורות שונים, תוכל לעזור לכם להבין האם המוצר מומלץ. לעתים חוות הדעת תגרומנה לכם להבין, שלא משתלם לרכוש את המוצר למרות המבצע!

 

העדפת מותג מוביל

גם כשיש מבצעים מסביב – אל תתפתו לרכוש מוצר מאיכות בלתי מוכחת. העדיפו מותג מוביל, ו-וודאו לגבי אחריות מורחבת על מעשנת הבשרים שלכם!

מעשנת בשרים במבצע

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות