BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לאסאדו מפורק בגריל פחמים

כשמדברים על מתכון לאסאדו מפורק בגריל פחמים מדובר באחד מן המתכונים הכי טובים שיצא לכם להכין. אין דבר יפה וויראלי יותר מתמונה או סרטון של אסאדו שמתפרק מהעצם שלו ופשוט נמס לכם בפה ובידיים. אז איך מכינים את האסאדו המושלם הזה? הכנו לנו מתכון מושלם ללא כל מאמץ שבסופו אתם לא תאמינו יצא לכם אסאדו מושלם. מדובר במתכון מושלם בכלל שאתם לא תאמינו והכי חשוב? הוא בכלל לא מסובך. מעט מאוד מצרכים, מעט מאוד עבודה ובעיקר הוא דרוש הרבה זמן וסבלנות על מנת שהוא יתפרק ויצא מושלם.

רשימת מצרכים

אז עכשיו כשאתם מוכנים אנחנו נבקש ממכם קודם כל לאסוף את כלל המרכיבים הללו:

מרכיבים כמות
נתח אסאדו שלם כ-1 קילו
שמן זית חצי כוס
ענפי עשבי תיבול (לא חובה) מספר ענפים בודדים
מלח קורט
פלפל קורט

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת הנתח לצלייה

אז השלב הראשון בעת שמתחילים להכין את המתכון לאסאדו מפורק בגריל פחמים הוא קודם כל להכין את הנתח שלנו לצלייה. איך עושים את זה? אנחנו קודם כל ניתן לו שימון איכותי בשמן זית, נוסיף לו מעט מלח ופלפל ולפי דעתנו אין צורך להוסיף לו עוד כלום. אתם יכולים למרוח אותו מעט בכל מיני תערובות תבלינים יבשות או עשבי תיבול אבל באמת שאין צורך ביותר מידי טעם, הוא טעים גם ככה.

 

שלב שני – שלב הצלייה

השלב הזה במתכון לאסאדו מפורק בגריל פחמים הוא שלב שיחולק לשניים. בשלב הראשון אנחנו ניתן לנתח שלנו צריבה, מה שיצור קראסט כזה ויסגור אותו מבחוץ. בעצם הצריבה החיצונית תהיה על חום גבוה ממש מספר דקות מועט וזאת על מנת לסגור את הנתח.

סיימנו? כעת נוריד את החום של הגריל שלנו, נכניס את הנתח לפנים הגריל וניתן לו להיצלות במרחק מעט מהגחלים ועם המון עשן במשך שעתיים. סיימתם? תוציאו אותו, תעטפו אותו בנייר כסף ותכניסו אותו לצלייה נוספת מהצד השני למשך עוד כשעה וחצי עד שאנחנו פשוט נוכל ללא כל חשש לפרק אותו מהעצם.

 

גריל הפחמים היום – אותו קונספט עם טוויסט מודרני

אז נכון עדיין תוכלו למצוא את הגריל הישן והטוב שכולנו זוכרים מנירוסטה. גריל קטן שזרוק לרוב בבגאז’ של אב במשך שנים, לצידו 2 שקי פחמים גדולים וניתן פשוט לקחת אותו ולהנות איתו בכל מקום. אבל היום, בעידן המודרני אין לנו כבר את אותו החשק לנסוע למקומות מרוחקים על מנת לעשות על האש.

במיוחד בשביל זה ניתן לקחת ולרכוש גריל פחמים מודרני וחדשני שייתן לנו את אותו האפקט של גריל הפחמים הישן אבל הוא יהיה בבית, במרפסת שלנו או בגינה ולא נצטרך לשבור בכלל את הראש. הגריל המודרני הוא חדשני יותר ובעל טכנולוגיות מצוינות שהופכות את הליך צליית הבשרים להליך טוב יותר ומהנה יותר ובעיקר מקצועי עוד יותר וכל זה לצד עיצובים חדשניים ומודרניים שמשתלבים באופן מושלם עם המרפסת או הגינה שלכם.

מתכון לאסאדו מפורק בגריל פחמים

רכישת גריל פחמים חדש – איך עושים את זה נכון?

אז אם החלטתם לרכוש גריל פחמים מודרני וחדשני לבית שלכם מדובר בהחלטה המושלמת ביותר עבורכם. גריל הפחמים החדש הוא מהנה הרבה יותר וכמובן שנותן לנו את היכולת להשתמש בפחמים ובטעם שאנחנו אוהבים שהם נותנים לבשר על מנת להכין ארוחות מושלמות. אז החלטנו לעשות לכם מספר עצות לרכישת גריל הפחמים הראשון שלכם.

 

עצה ראשונה – תקבעו תקציב מראש

אז קודם כל נלך לפן הפיננסי. הפן הפיננסי חשוב במיוחד וזאת מאחר ויש היום מספר רב מאוד של יצרני גרילים בכל העולם אשר מביאים לנו את היכולת לרכוש גריל כמעט בכל תקציב שאנחנו נציג. לכן על מנת להיות חכמים אל תכנסו לבור כלכלי שלאחר מכן לא תוכלו לצאת ממנו, תבחרו את נקודת המינימום והמקסימום לגריל שאתם רוכשים ואז גם אתם תוכלו לרכוש גריל שמתאים לכם לכיס וגם לצמצם המון אפשרויות שאינן רלוונטיות.

 

עצה שנייה – התייעצו עם מומחים

היום ישנן קהילות רבות בכל מה שקשור לצליית בשרים ורכישת גרילים מסוגים שונים. באמת שמכניסה קצרה לרשתות החברתיות אתם יכולים לפגוש בהמון קהילות מסוגים שונים בתחום שנותנות תובנות רבות וכמובן מציעות לכם את העצות שלהם לרכישת הגריל.

אנחנו ממליצים מאוד להתייעץ עם האנשים הללו ולשמוע ולהבין בדיוק מה מתאים לכם ומה יתאים לכם פחות. כמובן שאם אתם מעוניינים אתם יותר ממוזמנים לפנות לאנשי המקצוע שלנו שישמחו לעזור לכם בכל הליך הרכישה ולתת לכם את כלל העצות והטיפים שלנו לרכישה מוצלחת.

סיכום

אז כמו שאתם יכולים לראות המתכון לאסאדו מפורק בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים הפשוטים ביותר שיצא לכם והוא פשוט ומושלם. אנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות אותו וכמובן אל תשכחו לעדכן אותנו איך יצא, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות