BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לאסאדו מפורק במעשנת בשרים

מתכון לאסאדו מפורק במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים הכי קלאסיים שיצא לכם להכין במעשנת הבשרים הביתית שלכם. האסאדו הוא הנתח המושלם למעשנות בשרים, הוא קל להכנה, שומני במיוחד וטעים ברמות שאי אפשר להסביר. אחרי שהוא יוצא מהמעשנה הוא פשוט רך, מתפרק ומושלם ואין חובב בשרים בכלל וחובב מעושנים בפרט שלא יכול להנות מהנתח הזה במעשנה.

מתכון לאסאדו מפורק במעשנת בשרים הוא קלאסי מאוד והכי כיפים להכנה וכל מה שצריך זה מעט סבלנות ויש לכם פשוט ארוחה מושלמת. מדובר בנתח הטוב ביותר לפי דעת רבים לעישון במעשנה ואין דבר שאנשים יותר אוהבים מלראות אותו מתפרק כמו שצריך מהעצם תוך כדי שהוא מלא בטעמי העישון המופלאים. אז לא צריך הרבה כדי להכין את הנתח המושלם הזה במעשנה הביתית.

רשימת מצרכים

כל שצריך הוא ממש מספר מרכיבים דל:

חומרים כמות
נתח אסאדו שלם כ-קילו
שמן זית חצי כוס
ענפי עשבי תיבול (לא חובה) מספר ענפים בודדים
מלח חופן
פלפל חופן

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת הנתח למעשנה

כעת נתחיל בשלב הראשון של המתכון לאסאדו מפורק במעשנת בשרים. אנחנו ניקח את כלל המרכיבים שלנו נמרח ונהדק את הנתח שלנו בכל המרכיבים שאנחנו משתמשים בהם.

אנחנו אוהבים שהבשר שלנו יוצא עם טעמי בשר ושום דבר לא גונב לו את הטעם אבל ניתן להשתמש גם בחרדל, רטבים שונים וכמובן תבלינים יבשים. אנחנו ממליצים להמשיך עם המתכון הזה ולהינות מטעמי הבשר והעישון בסוף שהם חזקים ואיכותיים במיוחד. לאחר מכן נכניס את הנתח שלנו לכ-12-24 שעות במקרר לספוג את הטעמים.

 

שלב שני – שלב העישון

כעת הגענו לחלק השני במתכון לאסאדו מפורק במעשנת בשרים. מביאים את המעשנה שלנו לחום של כ-110 מעלות ורק לאחר מכן מכניסים את הנתח שלנו, כמו שהוא חשוף לתוך המעשנה. כעת הוא מתחיל את תהליך העישון ואנחנו ניתן לו משהו כמו 6 שעות בפנים. לאחר מכן נוציא את הנתח, נכסה אותו בנייר כסף ונכניס אותו לעוד סשן של שעה וחצי בערך עד שהוא פשוט יתפרק מהעצם.


 

המדריך למעשן המתחיל – מספר עצות למעשנה החדשה שלכם

אז אם החלטתם לרכוש מעשנה ולהיות חלק מהטרנד המדהים הזה, אנחנו מאוד רוצים לעזור לכם בתהליך הרכישה. לשם כך הכנו לכם מספר עצות שיוכלו לעזור לכם בכל התהליך בצורה הטובה ביותר ולייעל לכם אותו ככל הניתן.

 

קודם כל תכירו מעט את הכלי

אז קודם כל חשוב מאוד להכיר ולהבין מעט את כלי הצלייה הנהדר הזה שנקרא מעשנה. תראו סרטונים שונים, תקראו מעט מתכונים ואפילו תלכו לסדנאות עישון מה שיגרום לכם להתחבר אל הכלי הזה יותר ולרצות להכין בו את המטעמים השונים.

 

הכינו את התקציב שלכם מראש

אנחנו מאוד ממליצים לכם להכין את התקציב שלכם מראש וזאת על מנת שלא תרכשו שום מעשנה שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם. היום בגלל השוק הרחב ניתן לרכוש מעשנות מסוגים שונים כמעט בכל מחיר וזה ללא כל בעיה ולכן אנחנו ממליצים מאוד להכין תקציב מראש שמתאים לכם לכיס וכמובן לדרישות השונות שיש לכם ממנה.

 

התייעצו עם המומחים במקומות השונים

היום ניתן להשיג אנשים שמבינים בתחום ללא כל בעיה דרך הרשתות החברתיות או אפילו דרך מכרים. התייעצו איתם על המעשנות בשרים השונות ותבדקו איתם מה העצות ועל מה הם ממליצים לפני הרכישה דבר שיקל עליכם מאוד בתהליך.

מתכון לאסאדו מפורק במעשנת בשרים

 

סיכום

אז הנה לכם מתכון לאסאדו מפורק במעשנת בשרים, מתכון מושלם וטעים במיוחד עם אפס מאמץ מאיתנו ורק המון סבלנות. אנחנו מקווים שתהנו ממנו ומחכים שתספרו לנו איך יצא לכם, בנתיים בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות