BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לבריסקט במעשנה

בריסקט במעשנה הוא אחד מן המתכונים הקלאסיים שאפשר להכין ואין נתח שמותאם יותר למעשנה מאשר נתח הבריסקט. מדובר בנתח איכותי במיוחד, אהוב מאוד שהמעשנה שלנו יודעת לעשות לו רק טוב ללא שום רע. אז איך מכינים את הבריסקט המושלם במעשנה הביתית שלנו? הכנו לכם מדריך קליל ונהדר עבור המעשנה הביתית שלכם שבסופו תהנו מארוחת בשרים מושלמת. בואו נתחיל.

על מנת להכין בריסקט במעשנה לא צריך לעבוד קשה אבל כן צריך לתת לו הרבה זמן. הבריסקט צריך את זמן הצלייה הארוך על מנת שיהיה טעים ועסיסי ולא קשה מידי עבורכם. המעשנה היא אולי כלי הצלייה המושלם ביותר בעבור בריסקטים וחשוב להבין שהיא לא סתם עומדת להיות חלק, היא הולכת להפוך את הבריסקט לטעים, עסיסי ואיכותי במיוחד ברמות שלא תאמינו בכלל שזה היה אפשרי.

רשימת מצרכים

אז קודם כל תאספו את כל המצרכים הללו:

חומרים כמות
בריסקט כ- קילו
מלח גס חופן
כמון 1.5 כפות
צ’ילי (תבלין) ½ כף
פלפל שחור חופן קטנה
שמן זית חצי כוס

 

שלב ראשון – הכנת הבריסקט למעשנה

אז בשלב הראשון שלנו בעת שאנחנו מכינים בריסקט במעשנה, הוא קודם כל להכין אותו לצלייה ארוכה במעשנה. איך עושים את זה? מאוד פשוט, ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה, נערבב אותם יחדיו עד לקבלת עיסה אחידה ונתחיל למרוח את הנתח שלנו מכל צדדיו על מנת שיקבל את שלל הטעמים הללו.

סיימתם? כעת יש לעטוף את הנתח בנייר אלומיניום ולוודא שהוא סגור במקרר למשך כמה שעות עד שיספוג את כל הטעמים שהכנו בעבורו. סיימתם? בואו נעבור לשלב הבא.

 

שלב שני – שלב צליית הבריסקט

בשלב זה של הכנה של בריסקט במעשנה, אנחנו נתחיל לצלות את הבריסקט שלנו בפנים. נוציא אותו ונשמור אותו בתוך האלומיניום ונחמם את המעשנה לחום פנימי של בערך 120 מעלות. נכניס את הנתח שלנו פנימה ונשכך ממנו עד לרגע שיגיע לחום פנימי של הבריסקט של 100 מעלות. ברג שהבריסקט מגיע לחום הפנימי הזה אנחנו יודעים מוכן, נוציא אותו החוצה, ניתן כמה דקות להתאזן בחוץ ואז נפרוס ונהנה מארוחה מושלמת.


מעשנות בשרים – וויראליות ומבוקשות במיוחד

אז קודם כל לפני שאנחנו ניגש להכנה של בריסקט במעשנה, אנחנו רוצים לוודא שכולכם מכירים ויודעים שהמעשנות הן הפכו לכלי צלייה וויראלי ומטריף במיוחד. קהילות רבות החלו לקום בשנים האחרונות מסביב לכלי הצלייה הזה וכמובן אל תשכחו להוסיף את כל הסרטונים, המדריכים, הקבוצות השונות שמתעסקות נטו בקרניבורים שאוהבים ואוהדים את עולם עישון הבשרים.

 

בריסקט במעשנה

המדריך לרוכש הגריל המתחיל – מה כדאי לדעת?

אז אם החלטתם שכדאי לכם ואתם מעוניינים לרכוש גריל איכותי לבית, ישנם מספר דברים שחשוב שתכירו ותדעו לפני שאתם נכנסים לכל תהליך הרכישה שנראה לכם כעת מעט מלחיץ. הלחץ מגיע בעיקר מחוסר הבנה וידע בתחום וזה מובן לגמרי ולכן חשוב שתפעלו בהתאם לעצות הללו שיהפכו את התהליך לפשוט יותר עבורכם.

 

קודם כל – תכירו את הסוגים השונים

אז חשוב לפני הכל להכיר את הסוגים השונים בכל מה שקשור לגרילים ומכשירי צלייה. היום בשוק ניתן לראות מספר סוגים שונים של גרילים, כמו גרילי הגז, גרילי הפחמים וכמובן מעשנות הבשרים שכל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונותיו שלו.

חשוב להבין שיש הבדלים ביניהם ושלא מה שמתאים לחברים שלכם או למכרים שלכם יתאים גם לכם, ולכן תבדקו מה הצרכים שלכם ומה אתם מצפים מהגרילים הללו ואז יהיה לכם יותר קל להתאים את סוג הגריל בעבורכם.

 

התייעצו עם מי שמבין – הוא ידע להכווין אתכם

ישנם היום קבוצות ייעודיות רבות בתחום הגרילים ועשיית הבשרים השונים. רבים מן האנשים שם הם מומחים בתחום ויש להם ידע רב והם ידעו לעזור לכם להתכוון לגריל הרצוי עבורכם. גם הצוות המקצועי שלנו הוא אולי הצוות המקצועי ביותר בתחום הגרילים, מחזיק בניסיון רב בכל מה שקשור לעולם צליית הבשר והתאמת גרילים עבור לקוחות.

ככה שתוכלו לקבל שירות מושלם, אדיב ונהדר תוך קבלת עצות משמעותיות ומדהימות וכמובן ליווי מלא בתהליך רכישה הגריל ככה שתצאו עם כל הידע שדרוש בעבורכם וכמובן עם התאמה מלאה לגריל המושלם ביותר בשבילכם.

סיכום

אז הנה, מתכון פשוט להכנה של בריסקט במעשנה. לא צריך להתאמץ על מנת להכין נתח איכותי, כל שצריך זה בעיקר מעט סבלנות ויש לכם ארוחה מושלמת בלי שום מאמץ במעשנה הביתית שלכם. לעוד מתכונים מוזמנים לצפות ולהסתכל אלינו באתר, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות