BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף בדבש ושום במעשנת בשרים

מתכון לחזה עוף בדבש ושום במעשנת בשרים הוא אחד המתכונים שהולכים להפתיע אתכם שאפשר להכין במעשנה הביתית שלכם. לא תאמינו כמה זה פשוט ובמיוחד כמה זה טעים ונהדר. אז אם אתם מחפשים מתכון שהוא מעט בריא יותר אבל גם טעים וגם משתלב נהדר בכל ארוחה שתכינו אז מדובר במתכון המושלם ביותר עבורכם, בואו נתחיל!

 

מתכון לחזה עוף בדבש ושום במעשנת בשרים – איך מכינים את זה מושלם?

מתכון לחזה עוף בדבש ושום במעשנת בשרים הוא נשמע ממש מוזר לחלק מן האנשים וזה מכיוון שהם לא מכירים את הכלי המושלם הזה. לא צריך לעבוד קשה על מנת להכין ארוחה מושלמת בכלי הנהדר הזה ועוד חזה עוף פשוט טעים עם טעמים שלא ניתן להתחרות בהם. אז איך עושים את זה אתם שואלים? כל מה שתצטרכו הוא מספר מרכיבים מאוד מצומצם ולהתחיל בעבודה. אז בהתחלה אספו את המרכיבים הללו:

חזה עוף  כ- קילו 
שיני שום כתושות 4 שיניים
מלח ½ כפית
דבש 3 כפיות
שמן זית 1 כף

 

שלב ראשון – מרינדה לחזה העוף

אז בהתחלה אנחנו נצטרך בעת שאנחנו מכינים מתכון לחזה עוף בדבש ושום במעשנת בשרים קודם כל לעשות מרינדה איכותית שתביא את טעמי הדבש והשום לתוך חזה העוף שלנו. איך עושים את זה? ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם יחדיו עד לקבלת מרינדה אחידה שמחכה בציפייה לחזה העוף שלנו.

לאחר מכן נכניס את חזה העוף פנימה וניתן לו לשבת בפנים לילה שלם על מנת שיספוג את כל הטעמים באופן אחיד ומושלם. וכעת אפשר לעבור לשלב השני, שלב העישון.

 

שלב שני – שלב העישון

אחרי שסיימנו להכין את המרינדה שלנו בעת שאנחנו מכינים מתכון לחזה עוף בדבש ושום במעשנת בשרים, אנחנו כעת נעשן את חזה העוף שלנו. איך עושים את זה? מאוד פשוט, אנחנו ניקח את חזה העוף שלנו ונכניס אותו לאחר שחיממנו את המעשנה לחום של 110 מעלות. את חזה העוף שלנו נשאיר בפנים עד שיגיע לחום פנימי של 72 מעלות ואז נוכל להוציא אותו ולהנות מהטעמים הנהדרים שהוא ספג.


מעשנות בשרים – בואו ותכירו את הכלי הוויראלי והנהדר הזה

בואו נתחיל קודם בלדבר מעט על מעשנת הבשרים שהפכה לוויראלית במיוחד בשנים האחרונות. עם הוויראליות הרבה שלה הפכה המעשנה לחלק בלתי נפרד מתרבות הבשרים במדינה שלנו וכמובן שקרניבורים רבים בוחרים בכלי הצלייה הזה על פני כלי צלייה רבים אחרים בזכות היתרונות הרבים שלו.

אי אפשר להתחמק מכל הדברים שיש מסביבו בין אם מדובר בהייפ המטורף שיש סביבו ברשתות החברתיות אם בטיקטוק, בפייסבוק או באינסטגרם. בכל מקום אפשר לראות אנשים שפשוט נהנים מהשימוש בו ומביאים שיטות עישון שונות, דגמים שונים וכמובן מתכונים מדהימים ופשוטים במיוחד להכנה גם למעשן המתחיל.

מתכון לחזה עוף בדבש ושום במעשנת בשרים

אז איך קונים כלי צלייה חדש לבית? מספר עצות מועילות במיוחד

אז קודם כל אם החלטתם לרכוש גריל ואתם עדיין מתבלטים מה כדאי לכם לרכוש אז העצות הללו יעזרו לכם לבצע את הרכישה המושכלת ביותר עבורכם. אין צורך לעשות הרבה, אבל אנחנו מבינים את החששות ולכן חשוב לנו לעזור לכם לבצע את הרכישה הנבונה ביותר עבורכם.

 

קודם כל תבחרו את סוג הגריל המתאים לכם

אז לפני שבכלל אתם מתחילים לבצע את הרכישה אתם צריכים להבין מה סוג הגריל המתאים ביותר עבורכם. על מנת לבחור סוג גריל נכון עבורכם אתם צריכים קודם כל לבצע בחינה של כל מיני פרמטרים בין שלושת הסוגים הנפוצים ביותר הלוא הם מעשנת הבשרים הוויראלית, גריז הגז הנוח וכמובן גריל הפחמים הנוסטלגי.

לכל אחד ואחד מהם יש את יתרונותיו שלו ואנחנו יותר ממליצים לכם לבצע בחינה ביניהם ולהבין איזה מבין הכלים הללו הוא המתאים ביותר עבורכם.

 

בחירת תקציב מתאים עבורכם

לאחר שהבנתם את סוג הגריל הגענו לחלק התקציבי. הכינו לעצמכם בעצם נקודת מינימום ומקסימום שעל סמך הנקודה הזו תדעו לברור מבין כל האפשרויות שקיימות בשוק הגרילים. בזכות התחרות האדירה בשוק היום אפשר לבצע רכישה של כלי צלייה איכותי כמעט בכל תקציב שתעמידו ולכן חשוב לבחור אחד שמתאים לכיס שלכם.

 

אנחנו פה בשבילכם

אנחנו יותר ממזמינים אתכם לפנות אלינו על מנת ללוות אתכם בכל תהליך הרכישה, מתחילתו ועד סופו תוך כדי התאמת הגריל המושלם ביותר עבור הצרכים והתקציבים שלכם. הצוות שלנו הוא צוות מקצועי ומנוסה שידע לעשות לכם את הליך הרכישה פשוט ויעיל במיוחד תוך שמירה על אדיבות ויחסי אנוש.

סיכום

אז הנה, מתכון לחזה עוף בדבש ושום במעשנת בשרים שהוא קליל, פשוט וכמובן טעים במיוחד. לעוד מתכונים מושלמים בסגנון אתם יותר ממוזמנים לראות באתר שלנו ותגלו עולם שלם של טעמים למעשנה הביתית שלכם שכדאי לכם לנסות. אז אנחנו מחכים לעדכונים, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות