BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל גז

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל גז הוא מתכון נהדר שכדאי שתכירו. הסילאן (דבש תמרים למי שלא מכיר) נותן לנו את כל הקרמול שאנחנו צריכים כדי שיהיה לנו את אותו הטעם המתוק והמצוין שכולנו אוהבים. אז אם יש לכם חזה עוף בבית בואו ותכינו את המתכון הזה ולא תאמינו כמה מחמאות ירעיפו עליכם.

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל גז – פיצוץ של טעמים. איך מכינים את החזה עוף בצורה כזו שהוא יצא מקורמל מצד אחד ומצד שני לא יבש מבפנים? לשם כך אנחנו הכנו לכם מתכון טעים ופשוט במיוחד שישבור לכם קצת את השגרה.

תחילה נפנה למצרכים:

חומרים כמות
חזה עוף קילו
סילאן 3 כפות
צ’ילי מתוק 1.5 כפות
מלח ½ כפית
פלפל שחור פחות מ1/4 כפית
שמן זית 2 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה לחזה העוף

אז בשלב הראשון במתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל גז אנחנו קודם כל נתחיל מלהכין את המרינדה. בשביל מרינדה טובה לחזה העוף שלנו אנחנו ניקח את כלל המצרכים שלנו ונערבב אותם ביחד בצורה אחידה ככה שתיווצר לנו ממש משחה שנועדה לעטוף את חזה העוף שלנו.

במתכון הזה אנחנו ממליצים להשתמש בחתיכות שלמות של חזה עוף וזאת על מנת להנות מחזה עוף עבה ועסיסי אבל אפשר גם לחתוך לרצועות או אפילו לשניצלים דקים זה נטו לשיקולכם. סיימתם? עכשיו נעבוד לצלייה.

 

שלב שני – שלב הצלייה

בשלב זה ניקח את החזה עוף שלנו שישב במרינדה (מומלץ לפחות שעה ואפילו לילה שלם) ונמשיך בהכנה של המתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל גז. אנחנו ניקח את חזה העוף שלנו ונצלה אותו על הגריל שלנו עד שיהיה מוכן משני הצדדים. בגלל שעובדים עם חזה עוף עבה זה יכול לקחת מעט זמן אבל חשוב שתשימו לב שהוא מקבל את הקרמול שלנו מבחוץ וכן שהוא מוכן מבפנים, ניתן לעבוד גם עם מדחום אם רוצים.

גריל גז – בואו ותכיר את הגריל הפופולארי ביותר

בואו ותכירו את גריל הגז הנהדר. מדובר בגריל הפשוט והנוח והמדהים ביותר לשימוש משלל הגרילים השונים שקיימים בשוק. הוא מתאים מאוד למרפסת שלכם וכמובן לגינה והוא לוקח מאיתנו את כל ההתעסקות המיותרת עם הפחמים והריחות הרעים ומביא איתו את היתרון הגדול ביותר שהוא הכנה זריזה וטעימה של בשרים ודגים איכותיים. אז אם תשאלו אותנו מדובר בתחליף האולטימטיבי לגריל הפחמים.

 

יתרונות רבים יש לגריל הגז

אז קודם כל חשוב שתדעו שישנם יתרונות רבים וטובים לגריל גז. מדובר בכלי פשוט מאוד וקל לתפעול. הפשטות שלו מובנת והיא בדיוק כמו שתשתמשו בכיריים שלכם בבית, מבוסס על גז וללא צורך בכל תוספת אחרת על מנת להכין ארוחות מדהימות. הגריל נותן לנו ביעילות רבה את היכולת לבצע ארוחות בשרים מדהימות וקלות במיוחד וכמובן שאף אחד לא מבחין בהבדל בטעם.

לצד היעילות והפשטות הנוחות שלו היא משהו שחשוב לציון, אין דבר יותר נוח מפשוט ללחוץ על כפתור ולראות אותו מתחמם ומוכן להכנת הארוחה שלנו. בדיוק בגלל היתרונות הללו הוא הופך להיות מבוקש יותר ויותר בשנים האחרונות.

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל גז

הגריל של היום – מודרני וחדש

הגריל גז של היום הוא כבר משודרג לרמות הגבוהות ביותר והוא מביא איתו חדשנות מטורפת. הוא מחזיק בשלל רחב של שדרוגים טכנולוגיים שכל מטרתם היא להפוך את הליך הצלייה שלנו לקליל ונוח במיוחד וכל זה לצד עיצובים חדישים ומרהיבים שלא מותירים מקום לספק ונותנים לו את היכולת להשתלב באופן יעיל בעיצוב שלנו בבית.

 

רכישת גריל גז – המדריך לרוכש

החלטתם לרכוש גריז גז אבל לא יודעים איזה מבין שלל הדגמים הוא הטוב ביותר עבורכם? לשם כך הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם בכל תהליך הרכישה עצמו. המדריך שהכנו הוא כמובן אינו מחייב ומטרת העצות שלנו היא לעזור לכם לייעל את תהליך הרכישה בדיוק כמו שגריל הגז מייעל לנו את תהליך הצלייה.

 

החליטו על התקציב מראש

השלב הראשון הוא שלב התקציב, המטרה היא לרכוש גריל וזאת ללא לצאת בחסרון כיס. כיום בעידן המודרני ישנם יצרנים רבים של גרילים מסוגים שונים וביניהם גם לגריל הגז. מדובר בשוק גדול במיוחד אשר כלל היצרניות מייצרות גרילים בגדלים וסוגים שונים אשר יכולים להתאים לכם לבית. בהתאם לכך חשוב שתבינו בדיוק כמה אתם מעוניינים להוציא על הגריל הבא שלכם ורק לאחר שתחליטו על תקציב אנחנו ממליצים להתחיל בחיפושים.

 

התייעצו עם חברים או אנשי מקצוע

אנחנו ממליצים גם במיוחד לבצע התייעצות עם אנשי המקצוע השונים בתחום או עם חברים בעלי ניסיון שביצעו רכישה דומה בעבר. הסיבה לכך היא שהם יוכלו להכווין ולעזור לכם ואף לתת עצות נוספות ומועילות שעזרו להם בכל התהליך.

אל תהיו לבד בתהליך הרכישה, נכון שלא מדובר עכשיו ברכב חדש או בבית אבל בסופו של דבר מדובר בהוצאה שמטרתה לשדרג לנו את החיים ולכן חשוב מאוד גם לדעת להתייעץ עם אנשים אחרים שידעו להכווין אתכם.

 

אז לסיכום

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל גז הוא מתכון טעים ופשוט במיוחד שאתם לא תאמינו בכלל כמה קל היה להכין אותו. בנוגע לטעם? לא תאמינו בכלל איזה טעם מדהים וארוחה מדהימה אפשר להכין עם זה, אפשר להכניס את לתוך לחם, לצד פחמימה שאוהבים וכמובן עם סלטים והוא יהיה פשוט ומדהים.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות