BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון ללבבות במעשנת בשרים

 מתכון ללבבות במעשנת בשרים הוא פופולארי במיוחד, הן תודות לטעם ולמרקם המיוחד, והן תודות לעבודה שמדובר במנה “קלילה” וטעימה! כל מה שרציתם לדעת על הכנת לבבות עוף במעשנת בשרים – במאמר הבא!

לבבות עוף – טעים וקליל

לבבות עוף נחשבים למה טעימה ומפנקת במיוחד, ואם נוסיף לכך את העובדה שהם גם מאוד פשוטים להכנה – נקבל שילוב מנצח ללא ספק! את הלבבות ניתן לצלות בתוך מספר דקות, והם יעניקו לנו ארוחה קלילה יחסית, וכזו שלא תכביד עלינו כמו סוגי בשרים אחרים.

 

מדריך הכנת לבבות במעשנת בשרים

במידה ויש ברשותכם מעשנת בשרים, באפשרותכם להכין לבבות עוף וליהנות מארוחה בעלת טעם בלתי נשכח! למרות שההכנה היא פשוטה יחסית, כדאי לעקוב אחר השלבים ולשים לב לדברים החשובים. הבאנו במיוחד עבורכם – מתכון ללבבות במעשנת בשרים!

  • בתור התחלה נרכוש לבבות קפואים או טריים, כשההעדפה היא כמובן לרכוש אותם טריים. במידה ורכשתם לבבות קפואים, יש להפשיר אותם מספיק זמן מראש, כדי שלא נצטרך לבזבז זמן יקר כשאנו רעבים.
  • את הלבבות יש לנקות בראש ובראשונה. יש להסיר את החלק הלבן השומני, את שכבת הקרום העוטפת את הלבבות לפעמים, וגם לנקות ככל האפשר את גושי הדם המצויים בתוך הלב עצמו. לאחר שעשינו זאת, נשטוף את הלבבות הנקיים במים קרים ונניח בצד לייבוש.
  • בשלב זה נכין את תערובת התיבול, שלרוב תכלול תבלינים ע”ט טעמנו. אנו ממליצים במיוחד על פפריקה, כמון, קארי, שמן זית ופלפל שחור. את תערובת התיבול ניתן להכין בתוך כוס או קערה קטנה, ולהספיג את הלבבות כך שיקבלו אותה מכל הצדדים.
  • לאחר שתיבלנו את הלבבות היטב, הגיע הזמן לשפד אותם – וכדאי להשתמש בשיפודי מתכת לשם כך. גם שיפודי עץ הם בסדר, אך שיפודי מתכת מאפשרים ללבבות להיצלות גם מבפנים – כיוון שהמתכת מתחממת בעצמה בתהליך הצלייה .
  • שימו לב שלבבות מוכנים יחסית מהר, ולכן כדי להפוך אותם לאחר שתי דקות בערך – כדי לוודא את מצב הצלייה וגם לתת להם להיצלות משאר הצדדים. הלבבות מוכנים כשהם הופכים כהים ועשויים, וכמובן לא כדאי להגיע למצב שבו הם מפוחמים. לאחר שסיימנו את תהליך הצלייה – נסיר את הלבבות ממעשנת הבשרים שלנו ונבזוק עליהם מלח גס.
  • יש להגיש את הלבבות בתוספת ירקות צלויים או מנת ירק אחרת, ולשלב גם פחמימה כדי לקבל ארוחה מאוזנת ובריאה…בתיאבון!


מהיכן הגיע עישון הבשרים?

עישון בשר הוא אינו מנהג חדש, למרות שבשנים האחרונות ניתן לראות שכולם מדברים עליו הרבה יותר. במקור, עישון בשרים היה משמש לשימור בשר לקראת מסעות ארוכים לפני מאות שנים – כשלא היו תנאי קירור זמינים. היום עישון הבשרים הוא בעיקר פינוק קולינארי, וכל אחד יכול לרכוש מעשנת בשרים ביתית שתעניק לו חוויה טעימה במיוחד.

כאמור, השימוש של עישון הבשר היה פרקטי במקור, ואנשים היו משתמשים בו כדי לאפשר את נשיאת המזון למרחקים ארוכים מבלי שיתקלקל. אנשים היו נוהגים לעשן בשר לקראת מסעות ארוכים, הפלגות ומלחמות, ובאופן זה – הבשר היה נשאר עמם ומשמש למאכל במשך תקופות ארוכות. היום תנאי קירור הם זמינים הרבה יותר, ולכן עישון הבשר הפך להיות מנהג קולינארי בעיקר, וכזה שמעניק לנו גיוון מבחינת הטעמים והארוחות שלנו.

מתכון ללבבות במעשנת בשרים

כיצד מתבצע עישון בשר?

עישון בשר מתרחש בין הטמפרטורות 80 ו- 140 מעלות צלזיוס, ובמהלכו הבשר סופג כמויות עשן גדולות, ומשנה את מרקמו וטעמו. בשר מעושן נחשב לגולת הכותרת בקרב חובבי הצלייה והברביקיו, ולמרות שפעם היה צורך במיומנות כדי להשתמש בו – היום העניין פשוט הרבה יותר. באפשרותנו לרכוש מעשנות בשרים ביתיות, ובאמצעות הוראות פשוטות לקבל מנות מעושנות ברמה גבוהה מאוד.

 

רכישת מעשנת בשרים

תחום מעשנות הבשרים מציע עשרות מוצרים, ובמידה ותחפשו באינטרנט מיד תגלו מגוון עצום שעלול לבלבל אתכם לעתים. כיצד נדע לבחור את מעשנת הבשרים המתאימה עבורנו? באמצעות מעקב אחר מספר כללים פשוטים:

 

ניתוח דפוסי השימוש שלנו

לא כולם מודעים לכך, אך כשאנו רוכשים מעשנת בשרים – יש חשיבות גבוהה לדפוסי השימוש שלנו. במידה ואנו נוהגים לעשן בשר או לצלות לפחות פעם בשבוע, וגם לארח אורחים רבים לרגל המאורע – סביר להניח שתתאים לנו יותר מעשנת בשרים גדולה ומקצועית. לעומת זאת, במידה ומדובר בתחביב שולי שגורם לנו להשתמש במעשנת אחת לתקופה ארוכה, אנו ממליצים דווקא לבחור במעשנת קומפקטית וזולה יותר.

 

איכות ויצרן

שימו לב לאיכות המעשנת שאתם רוכשים, ובמיוחד כשמנסים “לפתות” אתכם באמצעות מבצעים שונים. החברה המייצרת את המעשנת תקבע באופן ישיר את אורך החיים שלה, את חווית המשתמש שלכם, ואת רמת ההנאה והמזון שלכם. לפעמים שווה לשלם מעט יותר, ולקבל מעשנת בשרים איכותית שתלווה אותנו במשך שנים ארוכות של הנאה.

 

קריאת חוות דעת וביקורות

חוות דעת זמינות מאוד בעידן האינטרנט, אך עלינו לדעת כיצד לסנן אותן ולהשתמש בהן ביעילות. לא תמיד נוכל לדעת מי רושם את חוות הדעת על מוצר מסוים, ולכן אנו ממליצים תמיד להצליב ביקורות ממספר מקורות שונים – מה שיעזור לנו להעלות את רמת האמינות של חוות הדעת. ישנם אתרים רבים כמו “מדרג” או “זאפ” – המאפשרים לנו לקבל חוות דעת שונות של משתמשים קודמים במוצר.

 

יצירת קשר עם החנות

למרות שרכישה אונליין היא פשוטה ויעילה, אנו תמיד ממליצים ליצור קשר עם נציג אנושי של החנות. שיחה טלפונית תעזור לנו להבין מול מי אנו עומדים, ועם מי אנו הולכים לעשות עסק. בשיחה הזו נוכל לא רק לברר פרטים טכניים לגבי הרכישה, אלא גם להתרשם מרמת האדיבות והשירות.

 

בירור אחריות ועלויות נלוות

אחריות תקופתית היא משהו שרוב הרשתות המובילות מעניקות באופן אוטומטי, ועדיין זוהי אחריות הלקוח לברר זאת בכל פעם. תמיד יכולות להתעורר בעיות שונות שאינן תלויות ביצרן או בחנות, וזהו בדיוק המקום שבו אחריות תקופתית מכסה אותנו מכל הכיוונים. בנוסף לבירור האחריות, כדאי לברר על עלויות נלוות דוגמת הובלה של המעשנת, רכישת כלים וכיסוי, ועוד דברים שאנו זקוקים להם לצורך חוויית הצלייה שלנו.

 

סיכום: יוצאים לדרך – מעשנים בשרים בכיף!

בין אם מדובר בהכנת לבבות עוף, סטייקים, ירקות, או כל מזון אחר – אין ספק שמעשנת בשרים תוכל לספק לכם שעות של הנאה קולינארית! הטכנולוגיה של יצרניות מעשנות הבשרים – מאפשרת לכם להביא את הטעם האותנטי אליכם הביתה, וליהנות מארוחה בלתי מתפשרת בכל פעם מחדש!

בכל שאלה או התייעצות, נשמח לעמוד לרשותכם תמיד! צוות BBQ

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות