BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לנתח קצבים במעשנת בשרים

מתכון לנתח קצבים במעשנת בשרים הוא מתכון פשוט מאוד וטעים במיוחד שאתם לא תאמינו כמה קל היה לכם להכין אותו. מדובר באחד מן הנתחים האהובים ביותר ומה שמדהים בו שיחסית לסינטה ולאנטריקוט הוא לא יקר במיוחד. אז איך מכינים נתח קצבים במעשנת הבשרים הביתית שלכם? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם צעד אחרי צעד איך עושים את זה נכון. 

מתכון לנתח קצבים במעשנת בשרים – מתכון פשוט ומדהים. איך מכינים אותו אתם שואלים? אנחנו נסביר לכם ואתם לא תאמינו כמה זה פשוט. יש לנו קצת משחק עם המעשנה אבל אל תדאגו, לא תאמינו כמה זה פשוט. אז לשם הכנה של נתח הקצבים אנחנו ממליצים להגיד לקצב שאתם מעוניינים להכין אותו במעשנה והוא ייתן לכם כבר את הנתח מוכן, כל שנשאר לתבל ולהכניס.

לשם כך תצטרכו את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
נתח קצבים 800-1000 גרם
מלח חופן
פלפל חופן
כל תבלין אחר שאתם אוהבים (פחות מומלץ למי שרוצה טעם בשרי) חופן

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת המעשנה והכנת הנתח לעישון

אז בשלה הראשון של המתכון לנתח קצבים במעשנת בשרים, אנחנו קודם כל נחמם את המעשנה שלנו לחום של 75 מעלות. בזמן שהמעשנה שלנו מתחממת ניקח את נתח הקצבים שלנו ונתבל אותו בדיוק איך שאנחנו אוהבים. אל תוסיפו יותר מידי מרכיבים על מנת שהתבלינים לא יאפילו על טעמו הנהדר של הבשר במיוחד בעת שמדובר בנתח איכותי.

 

שלב שני – צלייה של הנתח במעשנה

כעת נתחיל בביצוע צליית הנתח במעשנה. בחלק זה של המתכון לנתח קצבים במעשנת בשרים נכניס את הנתח שלנו למעשנה למשך כ20 – 30 דקות על מנת שיקבל מעט את טעמי העישון.

לאחר מכן נוציא את הנתח שלנו, ניתן לו מנוחה קצרה ונחמם את המעשנה לחום של כבערך 230 מעלות. כעת נכניס חזרה את הנתחים שלנו וניתן להם צריבה של מספר דקות על כל צד עד שיהיו מוכנים במידת העשייה האהובה עליכם.


המדריך לרוכש הגריל המתחיל

הבחירה לרכוש גריל לפעמים עלולה להיות בחירה מסובכת ומלאה בלבטים. על מנת לעזור לכם בתהליך הבחירה ועל מנת לייעל אותו ככל הניתן אנחנו בוחרים להנגיש לכם מספר המלצות שיכולות לעזור לכם בכל הקשור לתהליך הרכישה עצמו. כמובן שאתם יכולים להשתמש רק בחלק מן ההמלצות או לא להשתמש בכלל ואין מדובר בהמלצות מחייבות בשום צורה.

נתח קצבים במעשנת בשרים

בחירת סוג הגריל

תחילה חשוב להבין איזה גריל אתם רוצים לרכוש לפני הכל. הסיבה לכך היא כי לכל גריל יש את היתרונות והחסרונות שלו ועל מנת שתוכלו לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם אתם צריכים להבין איזה גריל אתם רוצים לרכוש בכלל.

ישנם גרילים מסוגים שונים כגון גריל פחמים, מעשנות, גרילי גז חשמליים ועוד סוגים רבים ועל מנת שתוכלו להיות מרוצים מהבחירה כדאי לראות ולהבין על הסוגים השונים מעט. אם אתם מעוניינים להכין ארוחות טעימות תוך שימוש בשיטות מסורתיות כגון עישון המעשנה יכולה להיות הגריל המושלם עבורכם.

 

הכנת תקציב מראש

כעת ניתן לכם עצה בעניין התקציב. לגרילים מסוגים שונים יש טווח מחירים רחב במיוחד וניתן לרכוש גריל איכותי כמעט בכל תקציב שתעמידו לרשותכם. לכן אנחנו ממליצים להכין את התקציב מראש וזאת על מנת שבתחרות הרבה שקיימת בשוק הגרילים יוכלו למקד אתכם יותר לכיוון הגריל שמתאים יותר לכיס שלכם וכמובן לצרכים שלכם.

 

התייעצו עם אדם שמבין

אנחנו ממליצים בחום לאנשים שלא מבינים בתחום לקרוא מעט וכמובן להתייעץ עם אנשים שעשו את הרכישה הזו בעבר או בעלי ידע וניסיון. ישנו מספר רב של קבוצות ייעודיות בתחומים אלו ברשתות החברתיות השונות וכמובן ישנם אנשים רבים שביצעו את הרכישה בעבר ויוכלו לתת לכם את הפרטים השונים.

כמובן שאתם יותר ממוזמנים ליצור עמנו קשר והצוות המקצועי שלנו יעמוד לרשותכם ויעזור כמה שהוא יכול.

 

אז לסיכום

הכנה של מתכון לנתח קצבים במעשנת בשרים היא לא מסובכת או מורכבת יתר על המידה ומדובר באמת בקצת עבודה באופן יחסי. אנחנו מאוד ממליצים שלא להוסיף יותר מידי תבלינים וזאת על מנת שתוכלו להנות מטעמו האיכותי והנהדר של הבשר. מקווים שתהנו, ובתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות