BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק סלמון מושלם במעשנת בשרים

מתכון לסטייק סלמון מושלם במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים היותר בריאים וטעימים שאפשר להכין במעשנה הביתית שלכם. השימוש בדגים במעשנה לפעמים עלול להפחיד אותנו אבל אתם לא תאמינו כמה זה פשוט וכמה זה טעים. אז איך מכינים סלמון איכותי וטעים במיוחד במעשנה הביתית? הכנו לכם מדריך פשוט ומושלם במיוחד שלא תאמינו כמה הוא הולך להעיף אתכם. 

אז איך מכינים מתכון לסטייק סלמון מושלם במעשנת בשרים? אנחנו הכנו לכם מתכון שאתם לא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט ועוד יותר לא תאמינו בכלל כמה הוא טעים. הוא לא צורך הרבה והוא מתמקד בתהליך עישון איכותי ונהדר שיהפוך את כל החוויה של הכנת הדג עבורכם לחוויה מהנה ומעניינת ביותר.

לכן אנחנו ממליצים קודם כל להכין מראש את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
סלמון טרי ללא קשקשים כ-קילו וחצי
דבש/סילאן כ-4 כפות
פלפל שחור כ-1/2 כפית
מלח 2 כפיות
שום כתוש 2 שיניים
שמן זית כ- כף
לימון סחוט חצי לימון

אופן ההכנה

שלב ראשון – בואו נכין מרינדה מושלמת

אז בשלב הראשון של מתכון לסטייק סלמון מושלם במעשנת בשרים, הוא להכין מרינדת טעמים שהולכים להפוך את הדג שלהם להיסטרי! אז תכניסו את כל המרכיבים שיש לכם למעלה ותערבבו אותם יחדיו למרינדה אחת איכותית ואחידה שמטרתה לתת לדג את כל הטעמים שאנחנו רוצים שיהיה לו. אחרי שנסיים את המרינדה נכניס את הדג פנימה וניתן לו לשבת בפנים לפחות כמה שעות עם עדיפות ללילה שלם על מנת שיקבל את כל הטעמים כמו שצריך.

 

שלב שני – שלב העישון של הדג

על מנת להכין מתכון לסטייק סלמון מושלם במעשנת בשרים, אנחנו נצטרך קודם כל לשטוף מעט את הדג ולוודא שהוא יבש לפני שאנחנו מכניסים אותו למעשנה. לאחר מכן נחמם את המעשנה שלנו לחום של 75 מעלות, חשוב לשמור על הטמפרטורה המדוייקת הזו על מנת שלא יתייבש לנו. לאחר מכן נשמור את הדג שלנו בפנים במשך כשעה וחצי ואז כשנראה שהוא מוכן לאכילה, נוציא ונגיש לכולם. בתיאבון!


מעשנות בשרים – הכלי שמשגע את העולם

אז שמכינים מתכון לסטייק סלמון מושלם במעשנת בשרים, אנחנו רוצים לספר לכם מעט על המעשנה. המעשנה היא לא סתם עוד כלי צלייה שקיים אלא היום היא אולי הכלי צלייה הוויראלי ביותר שיש. תרבות הבשרים במדינה החלה לצבור תאוצה רבה בשנים האחרונות ואיתה גם מעשנות הבשרים נכנסו לחיינו והפכו להיות חלק בלתי נפרד מהפיד שלנו באינסטגרם, בטיקטוק וכמובן בפייסבוק.

קבוצות ייעודיות רבות שמעריכות ואוהבות את כלי הצלייה הזה החלו להיפתח והמעשנה הפכה להיות ממש חלק מאיתנו ועם זה גם הסקרנות של רבים גוברת. אבל הרבה לא יודעים שהמעשנה היא כלי בעל היסטוריה מרתקת ומופלאה שהגיע אלינו מהעבר הרחוק.

מתכון לסטייק סלמון מושלם במעשנת בשרים

אז מה השתנה עם המעשנות היום?

המעשנות היום כבר הפכו להיות מעוצבות בצורה איכותית יותר וכמובן שהן טכנולוגיות יותר ומתקדמות בהרבה. רוב המעשנות היום מגיעות עם כלים מובנים שהופכים את הליך העישון לפשוט עוד יותר וגם תורת העישון התפתחה ונהיו לנו שיטות רבות ומגוונות לעישון של בשרים ודגים.

המעשנות הן כבר ממש לא אותו דבר כמו בעבר והן חלק בלתי נפרד מעולם הבשר ורבים בוחרים להשתמש בכלי הצלייה המרהיב הזה ולנסות אותו מאחר והוא כלכך מרהיב ונוח לשימוש וכמובן מרשים ביותר.

 

החלטתי לרכוש מעשנה חדשה, מה עליי לעשות?

אז אם החלטתם לרכוש מעשנה חדשה לבית שלכם בין אם למרפסת או לגינה זה עלול להיות צעד מעט מלחיץ. לכן על מנת להמתיק לכם את התהליך הכנו לכם מספר עצות קטנות שמטרתן לעשות את התהליך של הרכישה לפשוט עוד יותר וכמובן להוריד לכם מעט את מפלס הלחץ.

 

קודם כל תכירו ותקראו מעט על הכלי

המעשנה כמו שכבר אמרנו היא כלי היסטורי בעל הרבה מאוד יתרונות מובנים ומעניינים במיוחד. אנחנו יותר ממליצים לכם לפני שאתם נכנסים לעולם העישון לקרוא מעט וללמוד מעט על הכלי הנהדר הזה. הכלי הזה הוא לא סתם עוד כלי, הוא כלי צלייה פשוט מעניין ובעל יתרונות מובנים שכדאי מאוד ללמוד עליהם.

 

אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה

התייעצו איתנו, אנחנו כאן עבורכם ועל מנת לתת לכם את השירות הכי אדיב וטוב שאפשר לצד מקצועיות חסרת פשרות. כל שאלה שיש לכם וכמובן כל חשש אנחנו נהיה פה על מנת לתת לכם את המענה הכי מהיר ומקצועי שאפשר תוך ליווי מלא לרכישת המעשנה המושלמת ביותר עבורכם.

סיכום

אז הנה, מתכון לסטייק סלמון מושלם במעשנת בשרים שהוא פשוט מאוד ומושלם עוד יותר ולא תאמינו בכלל כמה הוא זריז. אתם מוזמנים לצפות במתכונים נוספים למעשנה הביתית שלכם באתר שלנו וכמובן לשתף אותנו בתוצאות שלכם. אנחנו מחכים לשמוע איך יצא לכם, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות