BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף מקורמל במעשנת בשרים

מתכון לעוף מקורמל במעשנת בשרים הוא מתכון מושלם עבור מי שרוצה לצאת קצת מהשגרה ולהחליף מעט את הבשר האדום בעוף. עוף הוא בעל ערכים טובים של חלבון וכמובן שהוא מתאים מאוד להכנה ורבים מן האנשים אף מעדיפים אותו על הבשר האדום. אבל איך מכינים את העוף במעשנה? הכנו לכם מתכון מושלם ולא תאמינו כמה הוא פשוט.

איך מכינים את המתכון הזה אתם שואלים? הכנו לכם מתכון טעים וקליל במיוחד שאתם לא תאמינו בכלל כמה הוא טוב ופשוט. לשם ההכנה לא תצטרכו הרבה דברים ובעיקר רוב העבודה היא ההמתנה.

אז בואו נתחיל במרכיבים:

מצרכים כמות
עוף שלם קילו
סוכר 3 כפות
צ’ילי מתוק 1.5 כפות
מלח ½ כפית
פלפל שחור פחות מ1/4 כפית
שמן זית 2 כפות
פפריקה מתוקה 1.5 כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון -הכנת העוף למעשנה

אז קודם כל במתכון לעוף מקורמל במעשנת בשרים אנחנו נכין את העוף שלנו לעישון. העבודה היא פשוטה מאוד, ניקח את המרכיבים השונים שיש לנו ונתחיל למרוח את העוף שלנו בעיסה שיצרנו מכל המרכיבים שלמעלה. חשוב שכל העוף שלנו יקבל את כל הטעמים ולכן לא לפספס אף נקודה בעוף. סיימתם? כעת נכניס אותו למקרר לכמה שעות וזאת על מנת שיספוג את כל הטעמים שיצרנו פה.

 

שלב שני – עישון של העוף במעשנה

כעת אנחנו עוברים לחלק השני והאחרון במתכון לעוף מקורמל במעשנת בשרים והוא החלק של העישון. חממו את המעשנה שלכם לחום של כ – 120 מעלות. חיממתם? כעת הכניסו את העוף שהכנתם לעישון ארוך של כמה שעות טובות. עוף מוכן זה עוף שמגיע לטמפרטורה פנימית של בערך 70 מעלות, מעט יותר.

הזמן של העישון על מנת להגיע לטמפרטורה הזו בחום של 120 מעלות הוא בין 3 ל4 שעות תלוי בגודל העוף. כשהעוף מוכן אתם יכולים להוציא אותו, לתת לו לנוח ממש כמה דקות ואפשר להגיש אותו ולהנות מארוחה מושלמת.


מעשנות בשרים – בואו ותכירו את הכלי המופלא הזה

אז קודם כל לפני שבכלל נתחיל בלדבר על מתכון לעוף מקורמל במעשנת בשרים אנחנו נספר לכם מעט על המעשנה. המעשנה היא היום אחד מכלי הצלייה הויראליים ביותר ברשתות החברתיות, רבים מן האנשים מתים על המתכונים והסרטונים השונים שיש לנו עם המעשנה והם לא מאמינים בכלל כמה שהיא מדהימה ומצטלמת נהדר.

המעשנות היום הופכות עקב הויראליות הגדולה שלהם למבוקשות במיוחד וניתן לראות קבוצות וקהילות שלמות יעודיות בתחום גדלות בצורה עצומה בזכות הויראליות הזו.

 

מתכון לעוף מקורמל במעשנת בשרים
.

המדריך לרוכש המתחיל – איך רוכשים גריל חדש לבית?

אז הרבה מאיתנו מעוניינים לרכוש גריל חדש לבית שלנו. בין אם מדובר בגריל למטבח חוץ במרפסת או בגינה אנחנו לא תמיד יודעים כיצד לרכוש את הגריל ובעיקר מפחדים להתחיל את התהליך. עקב כך רצינו לעזור לכם והכנו לכם מספר טיפים שיוכלו להפוך את הליך הרכישה שלכם לקליל יותר ונקווה שגם יעיל יותר עבורכם.

 

תבחרו את הגריל המתאים ביותר עבורכם

כמו שלא לכל אחד מתאים אותו רכב ולא לכל אחד מתאים אותו מחשב, ככה גם לא לכל אחד מתאים אותו הגריל. לכל אחד יש צרכים שונים וכמובן העדפות שונות ולכן חשוב לבחור את הסוג הנכון ביותר עבורכם. בין אם אתם מעדיפים גריל גז, חשמלי, פחמים או מעשנת בשרים איכותית לכל אחד ואחד מהם יש יתרונות שונים והתאמות שונות ולכן חשוב לבחור את הכלי המתאים ביותר עבורכם.

 

תקציב, תקציב, תקציב ועוד פעם, תקציב

תכינו לכם את התקציב מראש וזאת על מנת לחסוך לכם הרבה מאוד כאבי ראש ומסע מפרך. השוק היום מפוצץ בסוגים רבים של גרילים מסוגים שונים ועל מנת שתוכלו להנות מגריל איכותי ונכון יותר עבורכם, אנחנו ממליצים מאוד לעשות תקציב מראש בהתאם לכיס שלכם.

 

תצרו איתנו קשר, אנחנו כאן לעזור לכם

אנחנו מאוד ממליצים לכם ליצור עם צוות המומחים שלנו קשר וזאת על מנת לעזור לכם בתהליך ולייעץ לכם מהניסיון שלנו. כמובן שאתם יכולים להתייעץ גם עם מכרים או אנשים שונים בקהילות השונות ברשתות החברתיות על מנת לקבל גם מהם את ההמלצות השונות.

סיכום

אז הנה לכם, מתכון לעוף מקורמל במעשנת בשרים, מתכון קליל וטעים במיוחד שאנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות אותו. כל שעליכם לעשות הוא מעט להמתין והנה לכם ארוחה מדהימה ומושלמת באפס מאמץ.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות