BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפטריות ממולאות בשר במעשנת בשרים

מתכון לפטריות ממולאות בשר במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים שיגרמו לכם לשנות את התפיסה שלכם בנוגע לדברים שמכינים במעשנות הבשרים. מדובר במתכון פשוט וטעים במיוחד ומנה ראשונה פשוט מושלמת. הפטרייה מקבלת את הטעמים המעושנים וכך גם הבשר ונוצרת לנו ארוחה פשוט מושלמת ומדהימה ללא כל מאמץ. 

 

מעשנות בשרים – כלי וויראלי שמטריף את הרשת

אז לפני שבכלל נדבר על הכנה של מתכונים ממש כמו מתכון לפטריות ממולאות בשר במעשנת בשרים אנחנו קודם כל נכיר לכם את המעשנה. כיום מדובר אולי בכלי הוויראלי ביותר בשנים האחרונות ברשתות החברתיות ונהיה ממש “הייפ” מטורף סביב הכלי הזה בזכות כל הסרטונים והקהילות שנוצרו מסביבו.

הכלי מטריף את הרשת, הקהילות הייעודיות שלו מתרחבות בכל יום וגם הביקוש לכלי הצלייה המושלם הזה עולה ועולה ואתם לא תאמינו בכלל עד כמה. לכלי הזה יש גם היסטוריה ארוכה ומרתקת במיוחד והוא ממש לא הגיע אלינו בשנים האחרונות מהאינסטגרם או הטיקטוק.

 

שיעור היסטוריה קצר על מעשנות הבשרים

אז מעשנות הבשרים הגיעו אלינו מתרבויות רבות ואנחנו לא יכולים להצביע בדיוק על המקום שבו השימוש בהן התחיל. השימוש במעשנות הוא מימים עברו ואנחנו יודעים שתרבויות רבות במקביל החלו להשתמש בכלי בזכות התכונות המצוינות שהוא מביא איתו.

מי שהיו משתמשים בו בעיקר היו אנשים עם אמצעים דלים כלומר עניים או חיילים והם היו משתמשים במעשנות הבשרים על מנת לשמור על הבשרים והדגים שלהם לזמן ארוך ככל הניתן עד שידם הייתה משיגה פרודוקטים טריים וחדשים. בעצם בזכות המעשנות הם היו יכולים לשמור לעצמם בשרים וכמובן דגים לזמן ארוך ללא כל חשש שהם יהרסו עד שיוכלו להניח ידם שוב על מוצרים אלו שלא ניתן לשמר לזמן ארוך בדרך אחרת.

מתכון לפטריות ממולאות בשר במעשנת בשרים

המעשנות של היום – קדמה טכנולוגית ועיצוב חדשני

אז המעשנות של היום הן כבר ממש לא מה שאתם מכירים מהעבר. המעשנות של היום מחזיקות בעיצובים חדשניים וחדשנויות טכנולוגיות שונות. המעשנות של היום הן איכותיות עוד יותר ועשויות מחומרים חדשניים יותר ועמידים יותר וכמובן הן איכותיות עוד יותר והן ידידותיות ונוחות בהרבה למשתמש מבעבר. השכלולים הרבים שכוללת המעשנה המודרנית הופכת אותה לוויראלית וחדשנית וכמובן למבוקשת מאוד על ידי אנשים רבים בזכות כך.

למידע נוסף אודות: מעשנות בשרים, לחצו כאן >>>

 

המדריך לרכישת הגריל החדש שלכם – טיפים שיהפכו את הליך הרכישה לפשוט יותר

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם ואתם מפחדים מהתהליך אנחנו הכנו לכם מספר טיפים שמטרתם להפוך את הליך הרכישה לפשוט ויעיל עוד יותר עבורכם. אנחנו מקווים שתאמצו אותם ושהם יעזרו לכם לבצע את הרכישה הנבונה ביותר עבורכם.

 

קודם כל תבחרו את הסוג הנכון עבורכם

למי שלא יודע היום בשוק ישנם 3 שחקנים ראשיים בכל מה שקשור לגרילים ביתיים. מעשנות הבשרים המדהימות, גרילי הפחמים וכמובן גרילי הגז השונים כל ואחד מהם הוא שחקן בעל יתרונות וחסרונות רבים שכדאי לקחת בחשבון. לכן חשוב לדעת ולבחור את הסוג גריל המתאים ביותר עבורכם וזאת על מנת שתרכשו את מה שמתאים לכם מבחינה פיננסית ומבחינת התכונות ומה שאתם מחפשים.

 

צוות המומחים שלנו כאן עבורכם

העצה הנוספת שלנו היא כמובן להתייעץ עם צוות המומחים שלנו שזמין ונמצא פה עבורכם. מדובר בצוות מומחים עם ניסיון רב שיותר שישמח לעזור לכם לבחור את הגריל המושלם ביותר עבורכם והמתאים ביותר עבורכם ועבור הכיס שלכם. אנחנו זמינים עבורכם למען כל שאלה ואנחנו נשמח לתת לכם שירות בכל התהליך.

 

מתכון לפטריות ממולאות בשר במעשנת בשרים – מתכון שהוא פשוט וואו

עכשיו אנחנו הגענו לחלק האחרון והוא הכנה של מתכון לפטריות ממולאות בשר במעשנת בשרים. לא תאמינו כמה זה קל וכמה זה מהנה וכל מה שצריך זה מספר מצומצם של מרכיבים ומעט סבלנות ותוך מספר דקות אפשר להכין מנה קלילה ומהנה עבור כל מי שרוצה. אז לשם הכנה של המתכון המושלם הזה אנחנו מזמינים אתכם קודם כל להשתמש במרכיבים הללו:

פטריות פורטובלו גדולות   2 סלסלות 
בשר טחון כ- 300 גרם
כמון 1 כפית
פפריקה 1 כפית
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם
שום כתוש 2 שיניים
פטרוזיליה חופן
שמן זית חצי כוס

 

הכנה של המלית ומילוי הפטריות

בשלב הראשון בעת שמכינים מתכון לפטריות ממולאות בשר במעשנת בשרים זה קודם כל לבצע את המלית. המלית היא פשוטה במיוחד וכל שצריך הוא לערבב את כלל המרכיבים שיש למעלה ללא השמן והפטריות ביחד עד שיצא לכם מלית בשר מושלמת.

לאחר שסיימתם לערבב אנחנו נוציא את הרגליים של הפטריות ונתחיל למלא אותם בבשר עד שלא יהיה מקום למילוי. חשוב לשמור על כמות סבירה ולפוצץ את הפטרייה יותר מידי יכול לפגוע באיזון הטעמים או לשבור אותה.

 

צלייה של הפטריות במעשנה

כעת בחלק השני של המתכון לפטריות ממולאות בשר במעשנת בשרים אנחנו ניקח את הפטריות שלנו, נמרח אותן בשמן ונכניס למעשנה שלנו שחוממה מראש על 90 מעלות. זמן העבודה של המעשנה אמור להיות בערך בין שעה וחצי לשעתיים וניתן לבשר שלנו להתבשל מבפנים מצד אחד ומצד שני לפטרייה גם לקבל את הטעמים המעושנים של המעשנה. כשאתם רואים שזה מוכן, ניתן להוציא ולהגיש עם טחינה או כל רוטב אחר שאוהבים וסלטים אהובים.

אז כמו שאתם רואים מתכון לפטריות ממולאות בשר במעשנת בשרים הוא המתכון הכי מהנה שיכולתם לחשוב עליו. מדובר במתכון מושלם עבור מנה ראשונה והוא מתכון ממכר מאוד ומהנה במיוחד ולא תאמינו כמה הוא פשוט ומדהים. מקווים שהיה לכם טעים, אז בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות