BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לקציצות עוף תאילנדיות בגריל גז

מתכון לקציצות תאילנדיות בגריל גז מתכון פשוט מאוד ומדהים מאוד שאפשר להכין לכולם בגריל הגז. מדובר במעדן שהגיע אלינו מהמזרח הרחוק ואתם לא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט להכנה. אז אם אתם מוכנים למתכון שישנה לכם את התפיסה להכנה של קציצות בגריל גז? אנחנו כאן כדי להדריך אתכם צעד אחרי צעד איך להכין את זה נכון, בואו נתחיל. 

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מצרכים כמות
עוף טחון 1 קילו
ביצה 1
רכז עגבניות 1 כפות
שום קצוץ 5 שיניים
לימון סחוט 1
פירורי לחם 1 כוסות
ג’ינג’ר טרי קצוץ 1
רוטב סויה 1/3 כוס
צ’ילי תאילנדי ½ כוס
סוכר 3 כפות
פלפל חריף קצוץ 1
בצל קצוץ 1

אופן ההכנה

שלב ראשון: הכנת הרוטב

על מנת להכין מתכון לקציצות תאילנדיות בגריל גז תחילה חשוב להכין את הרוטב והתיבול של הקציצות עצמן. תחילה תערבבו בקערה את הלימון, הבצל, השום, הפלפל החריף והג’ינג’ר. כעת תחממו מחבת ותקחו חלק מהעיסה (פחות מחצי) ותבשלו ביחד עם הצ’ילי, הסוכר, רוטב הסויה ובמידה וזה סמיך לכם מידי אתם יכולים להוסיף מעט מים.

תבשלו עד לצמצום של הרוטב כמו שאתם אוהבים. בזמן שזה מתבשל תערבבו את התערובת שנשארה לכם בצד עם העוף הטחון, תוסיפו פירורי לחם וביצה ותכינו את הקציצות עצמן.

 

שלב שני: הכנה של הקציצות עצמן

כעת השלב השני בהכנה של המתכון לקציצות תאילנדיות בגריל גז. תחממו את גריל הגז שלכם ותטגנו את הקציצות למספר דקות על הרשת של הגריל עצמו. סיימתם? כעת תניחו את הקציצות במחבת העמוקה שלכם, תשפכו את הרוטב שהכנתם קודם, תתנו לזה להתבשל ביחד במשך כ-20 דקות ויש לכם ארוחה מדהימה.

גריל גז – בואו ותכירו את הגריל האהוב ביותר

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הגז שנכנס לחיינו לפני שנים רבות וממש אבל ממש לא מתכוון לצאת מהם. מדובר בגריל שהוא פשוט מאוד ומדהים במיוחד, מתאים מאוד למרפסת ולגינה והוא התחליף האולטימטיבי לגריל הפחמים הישן שלנו.

כל מי שאינו אוהב את ההתעסקות עם הפחמים או אוהב לבצע ארוחות בשרים איכותיות באופן ספונטני יעדיף להביא את גריל הגז ומדובר בגריל שהוא פשוט מושלם לכל אדם.

 

אז מה היתרונות של גריל הגז?

לגריל הגז ישנם מספר יתרונות בולטים במיוחד, הראשון הוא כמובן היעילות שהוא מביא עמו. במקום להתעסק בכל מיני פחמים מסוגים שונים והתלכלכות, גריל הגז מאפשר לנו להכין ארוחות בשרים מדהימות ללא כל התעסקות בצורה יעילה במיוחד.

מה שגם הוא נוח להפליא ובעצם בלחיצת כפתור ושימוש בבלוני גז (כן… ממש כמו בכיריים הביתיות שלכם) אפשר להדליק את הגריל ולהתחיל לבשל ארוחה מדהימה ללא כל חשש. יתרון שלישי אבל ממש לא אחרון הוא כמובן הפשטות שהוא מביא עמו לצד עיצובים חדשניים ומודרניים מה שגם גורם לו להתאים באופן ישר לעיצוב שלכם בגינה או במרפסת.

קציצות עוף תאילנדיות בגריל גז

 

המדריך לרכישת גריל ביתי

מי שמחליט לרכוש גריל ביתי לבית הרבה פעמים מפחד שהוא לא יודע כיצד לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אז נכון, לא מדובר בקניית דירה או רכב חדש אבל ישנם מספר עקרונות בסיסיים שחשוב להכיר לפני שמתחילים בתהליך רכישת הגריל החדש לבית. לשם כך הכנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל את התהליך.

 

לבחור את הגריל המתאים ביותר

אז חשוב קודם כל להבין איזה גריל אתם בכלל רוצים לבית שלכם. אם מדובר בגריל גז או שמה אתם מעדיפים גריל פחמים או אפילו מעשנה, לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו וכמובן לכל אדם הוא מתאים בצורה אחרת. אנחנו ממליצים במידה ואתם מחפשים כלי פשוט לתפעול לצד יעילות רבה לנסות את גריל הגז, אתם לא תאמינו כמה שהוא ישנה לכם את החיים.

 

בחינה של תקציב רכישה

לאחר שבחרתם את סוג הגריל עכשיו חשוב להבין כמה אתם בכלל מעוניינים להשקיע בגריל עצמו. המצב היום בשוק הוא שיש שוק מוצף בכל סוגי הגרילים בכלל התקציבים שאתם יכולים לדמיין ולכן מאוד חשוב להבין כמה אתם מעוניינים להשקיע בכלל בהליך.

ההמלצה שלנו היא לא לקחת הלוואות אלא לבחור תקציב שאתם יכולים לעמוד בו ורק לאחר מכן להתחיל בהליך הרכישה של הגריל שלכם. כמובן שאנחנו גם מזמינים אתכם לבוא והתייעץ עם צוות המומחים שלנו שישמח לעזור לכם בכל הליך הרכישה בהתאם לסוג הגריל ולתקציב שלכם.

סיכום

אז כמו שאתם רואים אפשר להכין מתכונים מסוגים שונים כמו מתכון לקציצות תאילנדיות בגריל גז ללא כל מאמץ. כולם יוכלו להנות מארוחה טעימה בעלת טעמים אסייתיים מרשימים וטובים במיוחד שייקחו אתכם במהירות למחוזות השונים שהייתם בהם בטיול האחרון שלכם בתאילנד. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות