BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לרוסטביף מעושן בגריל גז

מתכון לרוסטביף מעושן בגריל והוא אחד מן המתכונים היותר אהובים שאפשר להכין בגריל הביתי שלכם. מדובר במתכון לא מסובך במיוחד והוא לא דורש מידה רבה של השקעה וגם לא יותר מידי סבלנות. אז איך מכינים רוסטביף בגריל הגז הביתי שלכם? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם את כל הצעדים על מנת שתכינו את הרוסטביף המושלם. מתכון לרוסטביף מעושן בגריל גז הוא לא מתכון מסובך בכלל והוא דורש ממש מעט הכנות וממש מעט סבלנות

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
נתח סינטה  כ- קילו 
סוכר חום  ½ כוס 
פפריקה מעושנת  1/3 כוס 
פלפל שחור גרוס  4 כפות 
מלח  4 כפות 
שום גבישי  3 כפיות 
גרגירי חרדל  2 כפות 
פלפל צ’ילי גרוס  1 כפית 
שמן זית  ½ כוס 

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת הרוסטביף לצלייה 

בשלב הראשון בהכנה של המתכון לרוסטביף מעושן בגריל גז אנחנו קודם כל נצטרך לערבב את כל חומרי התערובת וזאת מלבד שמן הזית. נערבב הכל בקערה עד שתהיה לנו תערובת אחידה שמוכנה למריחה על הנתח. כעת נבריש את הנתח שלנו בשמן זית, ונתחיל לעבור על כולו עם התערובת שהכנו מקודם עד שכולו יהיה מכוסה בתבלינים הרבים והטעמים הנהדרים שהוא הולך לספוג. לאחר מכן, ניתן לו לנוח מעט ונלך להכין את הגריל שלנו לצלייה. 

 

של שני – צלייה של הרוסטביף והגשתו 

כעת במתכון לרוסטביף מעושן בגריל גז אנחנו נכין את הגריל לצלייה של הנתח. נדליק את המבערים בצדדים וניתן להם לחמם את הגריל ללא המבער האמצעי. לאחר מכן, נניח את הנתח שלנו באמצע בגובה ולא ישירות אל האש. נסגור את הנתח שלנו בפנים וניתן לו להתבשל באזור ה45 דקות עד שעה. לאחר מכן נעטוף אותו בנייר כסף כשהוא מוכן ניתן לו לנוח רבע שעה ונגיש לכולם. אז לסיכום, מתכון לרוסטביף מעושן בגריל גז הוא לא קשה במיוחד כמו שאתם יכולים לראות והוא טעים בטירוף. אנחנו ממליצים לכם לנסות וכמובן אל תשכחו לספר לנו איך היה, בתיאבון! 

גריל גז – בואו ונכיר קצת את הגריל המבוקש ביותר 

אז מי מאיתנו לא מכיר היום את גריל הגז שנכנס בסערה לחיים שלנו? גריל הגז כבר לפני שנים הפך לגריל המבוקש ביותר ורבים מן האנשים בוחרים בגריל הגז בתור הגריל המועדף עליהם. הוא גריל שמאוד מתאים לאירוח, למרפסת או לגינה שלנו והוא כמובן מחליף את ההתעסקות הנוראית שרבים סולדים ממנה בפחמים שעושה המון לכלוך וכמובן לא מאפשרת פעולות ספונטניות של הכנת בשרים. 

 

יתרונותיו הרבים של גריל הגז 

גריל הגז מחזיק ביתרונות רבים ובולטים במיוחד ואתם לא תאמינו כמה הם חשובים. קודם כל חשוב להדגיש את הנוחות שהוא מביא עמו, אין צורך בשימוש בפחמים הכל יכול להיות מהיר וספונטני ותוך דקות אפשר להתחיל בהכנה של בשרים ללא כך צורך בשום דבר שאינו בלון גז. היעילות שלו היא כמובן המעלה הגדולה ביותר שלו, הוא יעיל במיוחד בזכות התכונות שלו והיכולת שלו להתחמם תוך דקות ספורות ולהיות מוכן להכנה של בשרים. נוסיף על כל זה, הוא פשוט לשימוש ולא צריך להיות בעל ניסיון על מנת להצליח להכין בו ארוחות בשרים ודגים מדהימות ללא כל עבודה קשה. 

מתכון לרוסטביף מעושן בגריל גז

גריל הגז של היום – מודרני וחדשני מאוד 

אז גריל הגז היום חוץ מכלל היתרונות שיש למעלה הוא גם מודרני מאוד וחדשני למדי. הוא מחזיק בעיצובים חדישים שמתאימים מאוד למרפסות ולגינה שלנו וכמובן שהוא מגיע עם כל מיני חידושים טכנולוגיים שהופכים את העבודה איתו לקלה במיוחד. בזכות המודרניות והחדשנות שלו הוא הופך את חוויית הצלייה לחוויה חדשה ומדהימה וכל זה בעזרת גריל אחד שהוא פשוט מושלם לכל מי שלא אוהב את ההתעסקות עם הפחמים. 

 

המדריך לרכישת גריל 

החלטתם לרכוש גריל ביתי? אנחנו מבינים שהרכישה הזו לפעמים מלווה בחוסר ידע והרבה חששות, לשם כך הבנו לכם מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם בתהליך הרכישה וכמובן לייעל לכם אותו. העצות שלו מגיעות מניסיון רב שאנחנו צברנו אל מול קהל לקוחותינו אשר הטיפים הללו עזרו להם מאוד בכל תהליך הרכישה. 

 

בחירת סוג הגריל תחילה 

אז קודם כל עליכם להבין בכלל איזה גריל אתם רוצים לרכוש. חשוב להבין שיש סוגים רבים של גרילים ולשם כך צריך לבחור את האחד המתאים ביותר עבורכם. בשוק ניתן למצוא גרילים מסוגים שונים כגון: גרילי פחם, גז, מעשנות ואפילו גרילים חשמליים איכותיים במיוחד. אז אם אתם לא רוצים להשתמש בפחמים ואתם מעוניינים בגריל נוח לשימוש גריל הגז יכול להיות הגריל הטוב ביותר עבורכם. 

 

בחירת תקציב מראש 

אנחנו ממליצים בנוסף לבצע בחינה של התקציב שעומד לרשותכם על מנת לרכוש את הגריל. הסיבה לכך היא כי שוק הגרילים היום מוצף, ואם תרצו להנות מגריל איכותי, ניתן למצוא כמעט בכל תקציב גריל שיכול להתאים לרוב הדרישות שלנו. אף אחד לא רוצה שתיכנסו למינוס בבנק עקב הרכישה, אלא להפך רכישה חכמה תגרום להנות ממנו יותר וכמובן שלא להצטער על הרכישה עצמה. 

 

התייעצו עם אדם שמבין 

עצה נוספת היא להיוועץ בבעלי ניסיון בתחום שביצעו רכישה דומה בעבר, זה יכול לעזור לכם מאוד בכל מה להליך הרכישה וכמובן תוכלו לקבל עצות נוספות על הגרילים השונים. כמובן שהצוות המקצועי שלנו ייתן לכם מענה ועומד כאן לכל שאלה שיש לכם על מנת לעזור לכם לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם. 

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות