BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק טומהוק בגריל גז

סטייק טומהוק בגריל גז הוא אחד מן הדברים שאנחנו תמיד נהנה לאכול בתור אוכלי בשר. מדובר במנה בשרית מדהימה אינה קשה בכלל והסוד שלה מתחיל ונגמר בטריות ואיכות הבשר. מה כל כך מיוחד בסטייק טומהוק שאנחנו כל כך אוהבים אותו? כיצד מכינים סטייק טומהוק איכותי ועוד בגריל גז? כיצד בוחרים נכון את גריל הגז שלנו לבית? כדי להכין סטייק טומהוק אנחנו לא צריכים הרבה מרכיבים. הכנת סטייק טומהוק בגריל גז היא עוד יותר פשוטה. כפי שאפשר להבין מדובר במתכונים שבעיקר מתרכזים בחשיבות חומרי הגלם ולא יותר מזה. כל מה שנצטרך בשביל ארוחה טעימה ומדהימה של סטייק טומהוק הוא סטייק איכותי שנביא אותו מהקצב, מלח, פלפל ואנשים טובים שמעוניינים ליהנות מנתח שלם ואיכותי.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
סטייק טומהוק 2.5 קילו
שמן זית חצי כוס
מלח חופן לפי טעם
פלפל חופן לפי טעם

 

כפי שאתם רואים מדובר במתכון שלא כולל שום דבר שאינו בשר ותיבול בסיסי. רבים מן האנשים חושבים שכשהם מקבלים נתח כל כך יפה ואיכותי מהקצב הם צריכים לעבוד איתו קשה אבל אנחנו כאן כדי לשבור את המיתוס. נתח טוב ואיכותי לא צריך שום דבר מעבר למלח ופלפל, זה בגלל שאם הוא מספיק טוב אז אנחנו לא נרצה לטשטש לו את הטעם. סטייק טומהוק זה נתח בדיוק מהסוג שאנחנו נרצה להנות מהטעמים שספוגים בפנים ומהטעם הבשרי שלו, כל תוספת שאינה מלח ופלפל יכולה רק להעלים את הטעם של הטומהוק וחבל על כך.

אופן הכנה

בחירת הבשר

אז בשלב הראשון אנחנו ניגש לקצב ונבקש נתח טומהוק איכותי שיהיה לפחות 2-2.5 קילו של נתח שנוכל להכין אותו באופן שלם. כן אפשר לבקש לפרוס אותו אבל העבודה עם נתח שלם היא יותר קצרה ורבים יגידו שיותר מספקת. אנחנו לא פוגעים בנתח עצמו ואת הפריסה נבצע בהתאם לרצון שלנו לאחרי הבישול. היתרון הוא שכל הנתח יהיה שווה במידת העשייה ככה שכולם יוכלו להינות מאותו הדבר.

חשיבות הטמפרטורה

חשוב מאוד לעבוד עם סטייק בטמפרטורת החדר לפני הבישול. אז אן הכנסנו את הנתח שלנו למקרר אנחנו נוציא וניתן לו להגיע לבד לטמפרטורת החדר לפני הצלייה. לאחר מכן נדליק את גריל הגז שלנו ונחמם אותו לטמפרטורה של כ100 מעלות. בזמן שאנחנו נותנים לו להתחמם אנחנו ניקח את הנתח ומרח אותו טוב טוב בשמן זית. אחרי המריחה נתחיל לפזר מלח פלפל על הנתח שלנו לפי הטעם ונכניס את הנתח לגריל המחומם שלנו.

צליית הבשר

את הצלייה נבצע במשך כ- שעה ונבדוק עם מד החום שלנו את מידת העשייה. פתיחה יש לבצע רק בכדי להפוך את הנתח וזה הכל. לאחר שעה הנתח שלנו אמור להיות מוכן כבר. אחרי שנתח הטומהוק שלנו מוכן אנחנו חייבים לתת לו מספר דקות לפחות 10 בכדי לנוח. אם יש לכם כוח וסבלנות נוספת, תיקחו את הנתח, תחממו את הגריל למעל ל- 200 מעלות, ותתנו צריבה קצרה של פחות מחצי דקה לנתח, אבל ממש לא חובה. בכל מקרה המנוחה היא זו שאוגרת ושומרת לנו על המיצים בפנים מה שיתן לנו את חווית האכילה הטובה ביותר.

גריל גז – מפתיע כמה שזה טעים ופשוט

גריל גז, האח הקטן והמודרני של גריל הפחמים. כולנו אוהבים ארוחות בשריות טובות ואיכותיות אבל בכדי להכין בשר טוב ואיכותי ולתת תחושת על האש מהנה לאנשים בעבר זה היה צורך המון אנרגיה וזמן רק לשם הארגונים. היום המצב כבר לא כזה ואפשר לבצע במספר פעולות פשוטות על ידי גריל גז איכותי ארוחת על האש מהנה של בשרים רבים שכל אדם שיגיע פשוט יגיד תודה ולא ירצה לעזוב. גריל גז הוא בעצם שדרוג של המנגל שאנחנו מכירים מיום העצמאות, הוא מחובר לבלון גז במקום להשתמש בפחמים מה שחוסך המון זמן עבודה על ההדלקה.

גריל גז הוא לא רק נוח בצורה מדהימה הוא גם יעיל במיוחד. אם בעבר היינו צריכים לבצע הכנות, לקחת את הילדים ולנסוע ליער, היום המצב הוא אחר לגמרי. בעזרת גריל גז חדשני בבית אפשר לבצע את אותם הפעולות במרפסת בלי להתחיל להסתבך עם נסיעות, ופשוט להזמין את כל החברים או המשפחה אלינו ולתת להם חווית אירוח ובשרים מדהימה ופשוטה במיוחד.

 

בחירת גריל גז איכותי לבית

בכדי לבחור גריל גז איכותי יש מספר כללי ברזל שעדיף להיצמד אליהם. אנחנו תמיד נעדיף להשתמש קודם כל באנשי מקצוע ולהתייעץ איתם. לא כולם מכירים אנשים שמבינים בגרילי גז אבל הרשת מלאה בהם ורבים מן האנשים ידעו להסביר לכם על הגרילים השונים ולתת לכם את ההמלצה שלהם. בנוסף אנחנו נבחר את גריל הגז בהתאם לתקרת תקציב שאנחנו מתאימים לעצמנו.

חשוב לדעת מה מחיר המינימום והמקסימום שאנחנו מוכנים להשקיע ולכל אחד יש את התקציב שלו בהתאם לכסף הזמין שיש לו ולצרכים שלו מן הגריל. טיפ נוסף ואחרון ואולי החשוב ביותר, תמיד עדיף להשקיע עוד מספר שקלים בשביל מותג מוביל ומוכר אשר מגיע עם אחריות ארוכת טווח ומקום לפנות אליו במידת הצורך.

סיכום

אז כמו שכולנו למדנו היום להכין סטייק טומהוק בגריל גז זה ממש לא דבר קשה ומדובר בפעולה קצרה שעיקרה היא להמתין. גריל גז איכותי יוסיף לחוויה וייתן לכל מי שטועם מהנתח שלנו את התחושה שמדובר בעל האש אמיתי וחוויה שאין כמותה. אז למה אתם מחכים? תיגשו לקצב הקרוב לביתכם, תזמינו את החברים ועשו להם נתח טעים בלי הרבה עבודה.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות