BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק טומהוק בגריל חשמלי

הטכנולוגיה היא אחד מן הדברים שמשתלטים על חיינו. גריל חשמלי הוא אחד מן הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים בתחום צליית הבשרים. כחלק מאומנות הצלייה ניתן להכין סטייקים רבים וביניהם סטייק טומהוק בגריל חשמלי. כיצד בוחרים גריל חשמלי? מה כל כך מיוחד בגריל הזה? ואיך אפשר להכין סטייקים איכותיים במכשיר חשמלי? אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות האלה. אז כפי שכל קרניבור יודע לא צריך הרבה מרכיבים כדי להכין סטייק טוב, וכשיש לנו סטייק טומהוק אפשר לעשות ארוחה מדהימה בקלי קלות. כשמכינים בשר איכותי יש חשיבות בעיקר לחומרי הגלם שאנחנו רוכשים. אז היום אנחנו נכין סטייק טומהוק בגריל חשמלי בסגנון טקסני אמריקאי נהדר שיראה לכם שבקלות ובפשטות אפשר להכין סטייק איכותי ממספר דל של מרכיבים.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
סטייק טומהוק נתח של 2 או 3 קילו תלוי במספר הסועדים
שמן זית חצי כוס
מלח חופן לפי טעם
פלפל חופן לפי טעם
אבקת שום/ שום גבישי כף

אופן הכנה

חשיבות עבודה בטמפרטורה נכונה

אז אחרי שהבנו למה אנחנו לא צריכים הרבה מרכיבים בואו נתחיל להכין סטייק טומהוק בגריל חשמלי. השלב הראשון הוא בחירת הנתח, חשוב ללכת לקצב איכותי וטוב ולבקש ממנו נתח איכותי מספיק. נכון מדובר בנתח יוקרתי במיוחד אבל אם לקצב שלכם יש אותו תיקחו ואל תהססו זה כל כך שווה את זה. אחרי שלקחנו את הסטייק מהקצב נעמיד אותו על שולחן העבודה שלנו ונתחיל לעבוד. חשוב לעבוד עם סטייק בטמפרטורת החדר ולכן אם הוא היה במקרר, תתנו לו להגיע לטמפרטורת החדר לפני שאתם ממשיכים לעבוד.

 

ציפוי הסטייק

הפעם אנחנו נעבוד עם נתח שלם, ניקח את הנתח ונשמן אותו בשמן זית בכל נקודה של הנתח. לאחר מכן נחבר את הגריל החשמלי שלנו ותוך דקות בודדות יעמוד לנו גריל חשמלי איכותי ומוכן לפעולה. רבים מן הגרילים החשמליים מגיעים עם שליטה בטמפרטורה ולכן אנחנו נגיע לטמפרטורה של 100 מעלות ואז נסגור את הגריל. לפני שנעלה את הסטייק נצפה אותו גם במלח, פלפל ואבקת שום וכך נכין סטייק טומהוק טקסני אמריקאי איכותי.

 

חשיבות המנוחה של הסטייק

נניח את הסטייק שלנו בתוך הגריל החשמלי וניתן לו לשבת בפנים לפחות שעה. כשאנחנו עובדים עם נתחים שלמים תמיד יהיה חשיבות רבה לעבודה עם כלים מתאימים ולכן נצטרך להשתמש במד חום פנימי בכדי לבדוק את הנתח שלנו ולבחון אם הוא הגיע למידת העשייה הרצויה. את הגריל החשמלי יש לפתוח רק כשנרצה להפוך את הנתח ולסגור ישר ולתת לו להתבשל בפנים. לאחר שעה, נוציא את הנתח וניתן לו כמה דקות לנוח בחוץ. והנה יש לנו סטייק טומהוק בגריל חשמלי, איכותי טעים ובלי מאמץ כמעט.

גריל חשמלי – טכנולוגיה שמשנה את החיים

אז הרבה אנשים מספרים שהגריל החשמלי שינה להם את החיים. אם נסתכל על העבר, כדי להכין סטייק איכותי היינו חייבים לצאת מהבית. מצד אחד מספרים סיפורים על העבר שהכל היה פשוט יותר, קל יותר אבל אם נסתכל אחורה, נראה כמה מסובך היה לעשות על האש. היינו צריכים לעשות הכנות מקדמיות בבית, להיכנס לרכב, למצוא לוקיישן טוב לעשות בו את העל האש, להדליק פחמים, לחכות שידלקו כמו שצריך, ורק אז היינו יכולים להתחיל להכין אוכל. היום המצב הוא שונה בהחלט. הגרילים החשמליים תפסו את העין של הרבה אנשים, פחות עשן, פחות סירחון בבגדים ופחות עבודה וממש תוך רגעים ספורים אפשר להתחיל להכין סטייקים ברמה גבוהה.

היתרון הראשון והחשוב ביותר של הגריל החשמלי הוא הנוחות. הנוחות של הגריל היא שתוך דקות ספורות מרגע לחיצת הכפתור או הכנסת התקע לשקע אפשר להתחיל להכין ולכוון אותו לטמפרטורה הרצויה. יש מיתוסים רבים שקשורים לתחום הצלייה ואחד מהם הוא שאי אפשר להכין מנה בשרית טובה ואיכותית בגריל חשמלי. מדובר במיתוס וזה הכל, רבים מן האנשים שבוחרים להשתמש דווקא בגריל החשמלי ולא בשום גריל אחר ואנחנו אפילו לא יודעים על כך.

 

גריל חשמלי – איך קונים את הדבר המופלא הזה?

אז חשוב להדגיש שמדובר במכשיר טכנולוגי שעם השנים הצריכה שלו עולה ועולה. אין יותר נוח מלחמם גריל תוך מספר דקות ללא כל בעיה והכל, מבוסס חשמל. בלי ריח של על האש, בלי התעסקות בפחמים, רק חשמל. חשוב לעשות בדיקה באינטרנט לפני הרכישה, להבין את התקציב שאתם מוכנים להשקיע והאם יש לכם מקום אליו. במקום תבדקו שיש לכם איך להביא שקע חשמלי בשביל הגריל אחרת ללא חשמל הוא לא יוכל לעבוד. החוק האחרון הוא לבחון את המותגים המובילים בתחום וזה מכיוון שתקופת האחריות ברוב המקרים תהיה ארוכה יותר ויהיה לכם יותר קל למצוא את המקום שמביא את האחריות על המוצר.

סיכום

אז כפי שאתם מבינים סטייק טומהוק בגריל חשמלי הוא חוויה חדשנית וטעימה במיוחד, לא תרגישו בהבדל אבל אתם תוכלו להנות מבשר איכותי שבושל בנוחות וכל זה על ידי מכשיר טכנולוגי מתקדם מאוד. אז למה אתם מחכים? תנסו את המתכון בזריזות ולא תצטערו.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות