BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק פריים על עצם בגריל גז

סטייק פריים על עצם בגריל גז הוא מתכון מדהים ומרשים לכולם. בכללי להכין בשר על העצם לכל החברים או המשפחה, מדובר במהלך מנצח שכולם יזכרו את הארוחה כמו שצריך. אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה? אנחנו כאן כדי להסביר לכם צעד אחרי צעד איך להכין את זה מושלם וטעים במיוחד, אז בואו נתחיל!  

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
סטייק פריים על העצם 1 קילו
מלח גס חופן
פלפל שחור חופן
שמן זית 2 כפות

אופן הכנה

השלב הראשון – העבודה עם הסטייק

אז השלב הראשון בהכנה של סטייק פריים על עצם בגריל גז הוא קודם כל נוציא את הנתח הנהדר שלנו מן המקרר וניתן לו להגיע לטמפרטורת החדר. בנתיים ננגב אותו מכל הנוזלים ככה שברגע שנתחיל לבצע את הליך הצלייה הוא יהיה מוכן כמו שצריך. כעת נדליק את הגריל שלנו וכשהוא מוכן ניקח את הסטייק ונמרח אותו מכל צדדיו בשמן זית. נפזר לאחר מכן את המלח והפלפל ונכניס

 

השלב השני – הגשה

כעת נבצע צלייה של סטייק פריים על עצם בגריל גז כמו שצריך בהתאם למידת עשייה האהובה עלינו. סיימתם? תכירו את אחד החוקים החשובים ביותר בבשר איכותי, לאחר צלייה תתנו לו לנוח קצת. המנוחה היא מאוד חשובה לבשר ולכך סיבות רבות, תתנו לו לנוח כמה דקות בודדות ואז תיקחו את הנתח, תפרסו אותו לכולם ושיהיה בתיאבון!

גריל גז – הגריל המנצח

אז עכשיו אנחנו מתחיל ונסביר קצת על גריל הגז, למי שלא מכיר מדובר בתחליף הגדול ביותר היום בכל מה שקשור לגרילי הפחמים האהובים. גריל הגז הוא בדיוק השינוי כמו שהיה בעבר, ממדורה לכיריים גז ככה הגיע גם גריל הגז לחיינו. הגריל מביא לנו את היכולת להכין בשרים ברמה גבוהה והפך את החוויה מסחבת אחת גדולה לפעולה קלילה ומהירה במיוחד, ככה שתוך לחיצת כפתור אפשר להתחיל להכין את הבשר ולהיות מרוצים.

 

גריל גז – יעיל מאוד ונוח לשימוש

אז גריל הגז למי שלא יודע הוא מאוד יעיל והכי חשוב שהוא מאוד נוח לשימוש. הגריל הוא גריל פשוט במיוחד, מתחבר לבלון גז ותוך כמה דקות מתחמם ואפשר להכין עליו כל מה שנרצה. את הגריל אפשר לראות במרפסת, בגינה או בכל מקום אחר בבית שלנו. הרצון לרכישת גרילי פחמים הוא נהיה קטן יותר ואילו הרצון לרכוש גרילי גז עולה ועולה בשנים האחרונות יותר. פתאום כולם רוצים גריל גז איכותי ונהדר בבית שלהם.

סטייק פריים על עצם בגריל גז

גריל הגז של היום – מה כלכך מיוחד בהם?

אז הגרילים היום כבר הפכו למוצר טכנולוגי של ממש. העיצוב, החומרים ושאר הדברים שקשורים לגריל הפכו להיות מודרניים וחדישים יותר וכמובן החידושים הטכולוגיים השונים לא איחרו לבוא לגריל הגז והיום רובם של הגרילים כבר התחילו להחזיק בשינויים טכנולוגיים ועיצובים חדישים וכמובן חומרי הייצור העמידים ביותר.

 

המדריך לרכישת גריל לבית – מספר טיפים שיעזרו לכם

אז החלטתם לרכוש את הגריל החדש שלכם לבית? מדובר בצעד חכם מאוד ואנחנו כאן כדי לעזור לכם בתהליך. לכן החלטנו לתת לכם מספר עצות שיכולות לעזור לכם בכל מה שקשור לרכישת הגריל הבא שלכם.

 

בחירת סוג הגריל

אז קודם כל חשוב להבין איזה גריל אתם רוצים. ניתן היום לרכוש גרילים מסוגים שונים ולכל אחד יש היתרונות והחסרונות שלו. אם אתם מעוניינים בגריל טוב, איכותי, נוח לשימוש וכמובן שיעשה לכם כל סוג בשר ברמה הגבוהה ביותר אנחנו ממליצים לנסות את גרילי הגז השונים. מדובר בכלי הצלייה הנוח ביותר וכמובן היעיל ביותר בכל מה שקשור לצליית בשרים.

 

בחירת תקציב לרכישה

אחרי שהבנתם איזה גריל אתם מעוניינים לרכוש הגיע הזמן להבין כמה אתם יכולים לבזבז על הגריל הבא שלכם. חשוב שתעשו קצת בדיקות של יכולת כלכלית ורכישה אף אחד לא צריך להכנס למינוס על מנת לרכוש גריל גז איכותי. הסיבה היא גם שהיום יש ביקוש מטורף בתחום וגם היצע, ולכן ניתן לרכוש כמעט בכל תקציב גריל גז איכותי וטוב שיעזור לכם ויפתור את כל הבעיות.

 

התייעצו עם מומחה

הטיפ האחרון ואולי החשוב ביותר הוא עניין התייעצות עם המומחה. הסיבה לכך היא קודם כל מאחר ומדובר היום בתחום בעל שם עולמי והמון אנשים נכנסו חזק לתחום. כדאי להתייעץ עם בן אדם שמבין ויודע לתת לכם את התשובות ולהתאים לכם את הגריל לתקציב שלכם. אם אתם לא מכירים מישהו כזה אל דאגה, אתם מוזמנים לפנות אל צוות המומחים שלנו שישמח לעזור לכם בכל מה שקשור לרכישת הגריל וכמובן ילווה אתכם בכל ההליך.

 

סיכום

סטייק פריים על עצם בגריל גז הוא לא מתכון מסובך בכלל. ההפך הוא הנכון, הוא מתכון טעים מאוד, אהוב במיוחד וכמובן אין אדם שלא אוהב לאכול סטייק איכותי. אז אם אתם מעוניינים במתכונים נוספים את יותר ממוזמנים להמשיך ולהסתכל באתר שלנו, אנחנו מציעים מגוון רחב של מתכונים לכלל מתקני הצלייה שלכם. כמובן שלכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעזור לכם בכל מה שאנחנו יכולים. אז יאאלה רוצו וספרו לנו איך היה, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות