BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק פריים על עצם במעשנת בשרים

סטייק פריים על עצם במעשנת בשרים הוא המתכון הפשוט ביותר והטעים ביותר שאפשר להכין. כל מי שמכין את המתכון הזה יגיד לכם שמדובר בחוויה מטורפת וכל מה שצריך זה קצת סבלנות על מנת שהמעשנת הבשרים תיתן את כל הטעמים האהובים. אז איך מכינים את הארוחה המדהימה הזו? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם צעד אחר צעד איך עושים את זה נכון.  אז עכשיו הגענו לחלק של הכנת סטייק פריים על עצם במעשנת בשרים. אנחנו מאמינים שבשרים איכותיים לא צריכים הרבה על מנת להיות טעימים ולכן הכנו לכם מתכון פשוט מאוד בלי הרבה מרכיבים בכלל.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
סטייק פריים על העצם 1 קילו
מלח גס חופן
פלפל שחור חופן
שמן זית 2 כפות

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת הסטייק לצלייה במעשנה

אז השלב הראשון בהכנה של סטייק פריים על עצם במעשנת בשרים הוא קודם כל הוצאת הנתח והבאתו לטמפרטורת החדר. הסיבה לכך היא די פשוטה, אנחנו רוצים שהוא יהיה מוכן באותו מידת עשייה בכל הנתח ולשם כך הוא צריך להיות בטמפרטורה אחידה. כעת תמרחו את הסטייק בזמן זית, תפזרו מלח ופלפל שחור ותחכו שהמעשנה שלכם תגיע לחום של 120 מעלות. מרגע שהיא מגיעה לחום הזה אפשר להתחיל לתת לקסם לקרות.

שלב שני – צליית הסטייק

כעת בשלב זה בהכנה של סטייק פריים על עצם במעשנת בשרים. תכניסו את הסטייק ותתנו לו בערך שעה עד שהוא יגיע לחום הפנימי הרצוי אשר מביא אותו למידת העשייה שאתם אוהבים. בתור אוהבי בשר ההמלצה שלנו היא תמיד לרמת המדיום וזה אומר להגיע לחום פנימי של כ- 62 מעלות. לאחר מכן הצלייה אינה נגמרה, אנחנו ניתן צריבה של כ200 מעלות על הסטיק במשך מספר דקות בודדות מכל צד על מנת להשחים אותו ולקרמל את השומנים שלו כמו שצריך. כעת תוציאו אותו, תתנו לו לנוח מספר דקות בודדות, תפרסו והנה לכם ארוחה מדהימה.

מעשנת הבשרים – הכירו את הכלי המופלא הזה

אז מעשנת הבשרים היא אחד מן הכלים המופלאים ביותר בעולם לצליית בשר. מדובר בכלי בעל היסטוריה ארוכה, ויראלי במיוחד שכל חובב בשרים מאוהב בטעמים שהוא מייצר. אז בואו נתחיל בטיפה נגיעה היסטורית בכל מה שקשור לעולם של מעשנת הבשרים.

מדובר בכלי בעל היסטוריה עתיקת יומין, כולם מכירים אותו וחושבים שמדובר בכלי של עשירים אבל בעבר, היה מדובר בכלי צלייה שהיה מיועד דווקא לאוכלוסיות עניות יותר שאינן יכלו להחזיק בבשר טרי באופן קבע. על מנת לשמר את הבשר זמן רב ככל הניתן, הן היו משתמשות בתהליך העישון על מנת לשמור על הבשר זמן רב.

 

מעשנות היום – ממש לא מה שאתם חושבים

אז היום המעשנות כבר עברו סוג של שינוי. המעשנות אינן המעשנות שהיינו רגילים לראות בעבר. ההפך הוא הנכון המעשנות היום כבר הפכו להיות דבר מרהיב ויפיפה במיוחד. אם בעבר סבא היה לוקח מוצר חשמלי ישן ומרכיב ממנו את המעשנה היום כבר לא כך הדבר. המעשנות היום הפכו להיות הרבה יותר מודרניות.

המעשנות חוץ מעיצוב מודרני יפה במיוחד הן מחזיקות גם בטכנולוגיות שונות ונהדרות אשר גורמות לתהליך הצלייה להיות קליל ונהדר ברמות שלא תאמינו בכלל. החך הישראלי כבר התמכר לטעם המעושן ואנחנו יכולים לראות את החיפוש אחר הבשרים המעושנים מצד הישראלים בכל המסעדות הבשרים השונות.

סטייק פריים על עצם במעשנת בשרים

מדריך לרכישת כלי הצלייה

אז החלטתם לרכוש כלי צלייה איכותי לבית? מדובר בבחירה הנבונה ביותר עבורכם. היום על מנת לרכוש כלי צלייה איכותי הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם לבחור את כלי הצלייה הטוב ביותר והמתאים ביותר עבורכם. כמובן שהמדריך אינו מחייב והוא מהווה המלצה בלבד.

 

תבחרו את סוג הגריל הנכון עבורכם

אז היום יש המון סוגים שונים של כלי צלייה, ניתן לרכוש מעשנות, גרילי פחמים. גרילי גז וגרילים חשמליים. חשוב לדעת לבחור את הכלי הנכון ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים כלי שניתן לבצע בו עישון בשרים ברמה גבוהה לאורך זמן ארוך המעשנה היא הכלי הנכון ביותר עבורכם וכדאי לכם לרכוש אותה.

 

החליטו על תקציב מלפני

כעת נדבר בתחום הכלכלי, אנחנו ממליצים לכם לבצע בדיקה של התקציב מלפני וזאת על מנת למנוע את כל כאב הראש. היום כמעט בכל תקציב ניתן לרכוש מעשנה איכותית שתועיל עמכם ולכן אנחנו ממליצים קודם כל לעשות בדיקה של כמה אתם יכולים להשקיע ורק לאחר מכן להתחיל לחפש את המעשנה הטובה ביותר עבורכם. ככה תוכלו למיין את רוב המעשנות וללכת ולבחור את המעשנה הטובה ביותר מבלי לקרוע את הכיס שלכם.

 

התייעצו עם איש מקצוע

מעשנות הן כלי היסטורי כמו שכבר אמרנו לכם ולכן עם ההיסטוריה ישנם מומחים רבים שיודעים להסביר על היתרונות והחסרונות של כל מעשנה וכל דגם. אנחנו ממליצים לכם לבדוק אם יש לכם מכר שמבין בתחום הצלייה והכנת הבשרים ואם כן? התייעצו עמו על מנת לרכוש את הכלי הטוב ביותר עבורכם. לא מכירים אף אדם כזה? אל תחששו צוות המומחים שלנו נמצא כאן על מנת לעזור לכם בכל תהליך הרכישה.

סיכום

כמו שאתם יכולים לראות סטייק פריים על עצם במעשנת בשרים הוא מתכון יפה ומנצח. כל מה שצריך זה טיפה לעבוד עליו ויש לכם ארוחה פשוט מדהימה וקלילה במיוחד. אנחנו ממליצים לכם לנסות את המתכון עם עוד סוגים שונים של בשרים איכותיים אתם לא תאמינו כמה זה טעים, ופשוט אז בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות