BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל גז

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל גז הוא מתכון אמריקאי מאוד ונהדר למי שרוצה לגוון. המטבח האמריקאי תופס אצלנו מקום גדול מאוד בשנים האחרונות והחך הישראלי כבר התחיל ממש להתרגל אליו. אז אם אתם מחפשים לשבור שגרה אנחנו כאן עם מתוק טעים במיוחד, קליל מאוד שיגרום לכם מאוד להנות מהאוכל.הכנה של סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל גז היא הכנה פשוטה מאוד ואתם לא תאמינו כמה. כל מה שצריך הוא מספר מרכיבים לא רב במיוחד ותוכלו להכין ארוחה אמריקאית איכותית שכל אדם שאוכל את השחיתות האמריקאית יהנה ממנה.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

 

מרכיבים כמות
בשר טחון חצי קילו
עגבניות מרוסקות קופסת שימורים
רוטב ברביקיו לפי הטעם
שום 2-3 שיניים כתושות
פפריקה מעושנת 2-3 כפיות
רוטב סויה 1 כף
בצל 1 קצוץ דק
רוטב חריף שאוהבים לפי טעם
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם

 

שלב ראשון- הכנת הסלופי

אז על מנת להכין סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל גז אנחנו קודם כל נטגן את הבצל עד להזהבה ובאמצע נוסיף את השום הכתוש על מנת שיטוגן עם הבצל. מרגע שאתם מזהים שהבצל מתחיל להזהיב אנחנו נוסיף את הבשר הטחון וניתן להם לבצע את הטיגון ביחד על שישתנה הצבע. השתנה הצבע? נעבור לשלב הבא.

 

שלב שני – הוספת הרטבים

עכשיו אנחנו בעצם לוקחים את כל שאל המרכיבים שכתובים למעלה ואנחנו מוסיפים את זה לבשר עם הבצל והשום. ככה בעצם התערובת תהפוך לתערובת סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל גז. ניתן לזה להתבשל ביחד עד שהתערובת תהפוך לסמיכה מספיק. הבישול ברוב המקרים ייקח משהו כמו רבע שעה – 20 דקות אולי.

 

שלב שלישי – הגשה

אז החלק של ההגשה של סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל גז הוא קליל במיוחד. אנחנו ניקח לחמניות עגולות בדיוק כמו בהמבורגר ואנחנו נכניס את הסלופי אליו. הלחמניה סופגת את כל הטעמים ויש לכם ארוחה אמריקאית מושחתת וטעימה במיוחד ולא קשה בכלל.

גריל גז – הפך לגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות

אז לפני שאנחנו מתחילים לדבר בכלל על מתכונים כמו סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל גז, בוא נדבר שנייה על גריל הגז עצמו. כולנו מכירים את הגרילים השונים כאשר גריל הגז הוא אחד מהם. בעבר היינו מכירים בעיקר את גריל הפחמים הקטן והנייד שהיינו לוקחים לכל מקום.

אבל היום התעשייה השתנתה והרוב בוחרים לעזוב את הפחמים והתחיל להנות מגריל גז איכותי. גריל הגז הפך למבוקש בזכות הנוחות המדהימה שהוא מביא איתו וכמו שהכיריים של הגז החליפו את המדורה, ככה גם גריל הגז החליף את גריל הפחמים.

 

בואו תכירו את המכשיר הנפלא הזה

אז בואו ונכיר לכם מקרוב את גריל הגז, הגריל הנמכר ביותר והמבוקש ביותר היום בעולם צליית הבשרים בכלל, ובעולם הגרילים עצמו בפרט. תחילה אנשים רבים חשבו שיהיה מדובר בשיגעון חולף וכי הגז לא יוכל להשתוות לפחמים, אבל מה שקורה בשנים האחרונות וקצב רכישת גרילי הגז שהולך וגדל מוכיח שהם טעו.

הגרילים החדשים הם מעוצבים באופן יעיל יותר ואיכותי יותר וכמובן מחזיקים בטכנולוגיות חדישות יותר. הנוחות הרבה שמביא איתו הגריל לצד יעילות רבה, גורם לו להיות אטרקטיבי מאוד ורבים מן האנשים שבוחרים לרכוש דווקא אותו אל הבית.

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל גז

גריל גז – המדריך לרוכש

אז אם אתם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל גז לבית שלכם, מדובר בבחירה נבונה במיוחד. עכשיו צריך רק להבין איך עושים את זה נכון. תחילה נציין כי מדובר בכלי יעיל במיוחד אשר תוך שניות יכול להכין ארוחה בשרית איכותית וטעימה במיוחד. אז איך אנחנו קונים את הגריל המדהים הזה? כמה יעלה לי לרכוש גריל גז איכותי? אנחנו כאן כדי לעזור לכם.

 

רשימת צרכים לפני הכל

אז נדגיש, לא חייב לעשות רשימה מסודרת של כל הצרכים שלכם מהגריל. באמת שאין חובה כזו, אבל חייב לדעת לעשות בחינה של הדברים שאתם צריכים מהגריל לפני הכל. מבחינת גודל, טכנולוגיות וכל דבר אחר שאתם מעלים על הדעת. אם אתם רגילים לארח בבית שלכם באופן קבוע 40-50 אנשים אז גריל קטן לא יהיה פרקטי עבורכם ברוב המקרים ולכן חשוב להבין מה הצרכים שלכם מהגריל לפני שאתם ניגשים לבחור את הגריל הבא שלכם.

 

תבצעו בחינה של התקציב מראש

עולם הגרילים בשנים האחרונות תפס תאוצה מרשימה במיוחד ורבים מן האנשים כפי שאתם מבינים בוחרים לרכוש. ועם עליית הביקוש כך ההיצע של הגרילים גדל גם הוא והמון שחקניות חדשות התחילו למכור גם הן גרילים מסוגים שונים ואיכותיים המתאימים לצרכים שונים.

בהתאם לכך חשוב שתדעו להגיד מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע על מנת שתוכלו לבחור את הגריל המתאים ביותר לא רק עבור הצרכים שלכם אלא גם עבור הכיס שלכם, כי אין שום סיבה שעל מנת לרכוש גריל בבית תצטרכו לשלם יותר ממה שאתם יכולים להרשות.

 

התייעצו עם חברים שלכם

עצה חשובה מאוד והיא להתייעץ עם חברים או אנשים שאתם מכירים לפני הרכישה. הסיבה לכך היא כי אתה התהליך של הרכישה שאתם עוברים הם כבר עברו ויתכן והם ידעו להכווין אתכם או לתת לכם עוד עצות שאין כאן.

 

סיכום

אז מקווים שלמדתם איך מכינים סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל גז. מדובר במתכון קליל מאוד, טעים מאוד ובעל המון טעמים. כמובן שכל מה שאתם רוצים יכול להכנס לשם ולכל אחד יש את הסלופי המועדף עליו. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות