BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים הוא מתכון קליל וטעים במיוחד שלא תאמינו גם כמה הוא מהנה. כל מה שצריך הוא טיפה סבלנות והרבה רצון ויש לכם ארוחה אמריקאית עם טעמים מעושנים חזקים שכל מי שיאכל אותה יתמכר. אז איך מכינים את הארוחה המדהימה הזו? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם הכל. אז הגענו לחלק החשוב ביותר והוא באמת המתכון להכנה של סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים. מדובר במתכון קליל וטעים במיוחד ואתם לא מבינים מה המעשנה עושה לו. אז איך מכינים את הארוחה האמריקאית הטעימה הזו? אנחנו כאן כדי להדריך אתכם בדיוק איך לעשות את זה.

 

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
בשר טחון חצי קילו
עגבניות מרוסקות קופסת שימורים
רוטב ברביקיו לפי הטעם
שום 2-3 שיניים כתושות
פפריקה מעושנת 2-3 כפיות
רוטב סויה 1 כף
בצל 1 קצוץ דק
רוטב חריף שאוהבים לפי טעם
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם

אופן הכנה

שלב ראשון – עישון הבשר

אז השלב הראשון בהכנה של סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים הוא לעשן את הבשר עצמו במעשנה. איך עושים את זה? אנחנו ניקח את הבשר הטחון שלנו ונכניס אותו במחבת רחבה לתוך המעשנה כאשר היא מחוממת על חום של 110 מעלות. הוא ישאר שם עד שהוא ישחים.

 

שלב שני – הכנת הבסיס לבשר

כעת על מנת להכין סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים, בנתיים שהבשר שלנו מתבשל ומתעשן במעשנה שלנו אנחנו ניקח את הבצל והשום ונטגן אותם במחבת נפרדת. הטיגון יעשה על להזהבה מלאה של הבצל ואפילו ניתן לקרמל אותו לאוהבים.

 

שלב שלישי – הכנת הסלופי

עכשיו החלק האחרון בהכנה של סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים. מוציאים את הבשר מהמעשנה שלנו ונוסיף את כל המרכיבים שנשארו לנו לתוך הבשר בישר עם הבצל והשום שטיגנו. כעת נערבב את זה כמו שצריך וניתן לזה להתבשל על אש נמוכה עד לקבלת סמיכות של סלופי ג’ו. לרוב לוקח משהו כמו 20 דקות עד שמגיעים למצב הזה. בנתיים נחמם את לחמניות ההמבורגר שלנו ונצרוב אותם אולי אפילו במעשנה לכמה דקות כדי שיהיו קריספיות וטעימות. לאחר מכן נוסיף את הסלופי שלנו ללחמניות והנה ארוחה מושחתת אמרקיאית וטעימה היישר מהמעשנה שלכם.

בואו ותכירו את מעשנת הבשרים

אז למי שמאיתנו לא מכיר את המעשנות בשרים השונות הוא כנראה לא מחובר לעולם כבר תקופה ארוכה. אבל הרבה מן האנשים לא מכירים את ההיסטוריה ארוכת השנים שיש לכלי הנהדר הזה שהצטרף אלינו בשנים האחרונות. מדובר בכלי שאנחנו צריכים בכלל להודות למשפחות דלות האמצעים בעבר שהמציאו אותו ומטרתו הייתה לשמר בשר ודגים זמן ארוך ככל הניתן.

המעשנות הן בעלות היסטוריה רחבה כלכך והמשפחות שלא היו להן היכולות הכלכליות להניח ידן על בשר ודגים או כל דבר אחר שעלול להתקלקל במהירות היו משמרות את המוצרים הטריים בעזרת תהליך עישון ארוך לזמן ארוך ככל הניתן. מדובר בכלי מדהים עם המון ערך מוסף שבשנים האחרונות החל לתפוס תאוצה והפך לאהוד במיוחד כאן במדינה שלנו.

 

בואו ותכירו את המעשנה המודרנית

מעשנת הבשרים המודרנית היא מעשנה מדהימה הרבה יותר ממה שאתם יכולים לחשוב. למי שמכיר, בעבר היינו רואים את המעשנות עשויות בעיקר ממוצרי חשמל ישנים שהתקלקלו כמו דוד שמש ישן של סבא או מקרר שנזרק. היום כבר הגענו לימים שאין צורך לבצע את השינויים הללו במוצרים הישנים אלא אפשר לרכוש מעשנה חדשה ואיכותית במיוחד שתבצע כל שתרצו בבשר בצורה הטובה ביותר.

אנחנו מאוד אוהבים את הטעמים המעושנים והחך הישראלי בורח לטעמים האלה בשנים האחרונות יותר ויותר. כמובן שהמשענות היום כבר מתאימות יותר לדור האינסטגרם וטיקטוק וניתן לראות אותן בעיצובים וטכנולוגיות חדישים על מנת שיוכלו להצטלם יפה.

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים

רכישת מעשנת בשרים – המדריך לרוכש המתחיל

החלטתם על רכישת מעשנה לבית שלכם? מדובר בהחלטה נבונה במיוחד ואתם לא תאמינו כמה היא נכונה עבורכם. מדובר ברכישה איכותית וטובה שיכולה רק לעשות לכם טוב ואתם יכולים ללמוד שיטת צלייה של בשרים ודגים חדשה ואיכותית במיוחד שתיתן לכם טעמים מדהימים. אז בואו נבין איך רוכשים את המעשנה המושלמת עבורכם:

 

רשימת צרכים לפני הכל

אז קודם כל חשוב להבין שהמבחר היום הוא מבחר עצום של מעשנות ולכל מעשנה יש ייעוד שונה ויכולות שונות. לשם כך חשוב להבין מה הצורך, האם אתה מעשן מתחיל? האם אתה מתכוון להשקיע בעישון עוף שלם עם רוטב דבש במעשנת בשרים הבשרים שלך?

האם מדובר בתחביב שאתה מעוניין לפתח? האם זו מעשנה ניסיונית ויתכן ולא תשתמש בה יותר מפעם אחת? כל אלה שאלות חשובות שחשוב שתבדקו עם עצמכם לפני שאתם רוכשים את המעשנה וככה תתאימו את הצרכים שלכם.

 

תקציב

היום השוק עמוס ביצרניות שונות ולכן חשוב להתאים את התקציב לאותן הדרישות שיש לכם מהמעשנה למעלה. היום כמעט בכל תקציב אפשר לרכוש מעשנה טובה ואיכותית ולכן תעשו לעצמכם טובה ותבחרו את התקציב בתבונה בהתאם לצרכים וליכולות הכלכליות שלכם. אין שום סיבה שעל מנת לעשן בשרים תיכנסו לחובות ותבצעו רכישה שאינה מתאימה לכיס הפרטי שלכם.

 

סיכום

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים הוא מתכון טעים וקליל במיוחד ואתם לא תאמינו כמה המעשנה מוסיפה למתכון המקורי. תנו לעצמכם את הניסיון ואתם ממש לא תצטערו. מוזמנים לחפש עוד מתכונים אצלנו באתר, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות