BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף מעושן בגריל גז

עוף מעושן בגריל גז הוא מתכון פשוט במיוחד ולא תאמינו כמה שהוא טעים ומדהים. את המתכון הזה אפשר להכין בקלות רבה ולא תאמינו כמה שכולם ייהנו וירצו ממנו עוד ועוד. את העוף כולנו אוהבים, הוא זול יחסית ואפשר להכין אותו בצורות רבות ללא כל חשש. אז איך מכינים עוף מעושן בגריל הגז הביתי שלנו? אנחנו כאן כדי להסביר לכם. על מנת להכין עוף מעושן בגריל גז לא צריך להיות שף גדול. מה שצריך זה מספר שלבים מאוד בסיסיים שבסופם ניתן להוציא ארוחה מדהימה לכל מי שרוצה.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת המצרכים

מרכיבים כמות
עוף שלם כ-קילו וחצי עד שתיים
פפריקה 2 כפות
שמן זית ¼ כוס
מלח 2 כפיות
פלפל ½ כפית
כמון 2 כפות

אופן הכנה

שלב ראשון – שלב המריחה

על מנת להכין עוף מעושן בגריל גז, קודם כל אנחנו ממליצים לבצע מריחה איכותית של כל העוף. איך נעשה את המריחה? פשוט מאוד, אנחנו ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם ביחד כמו שצריך. כעת, כשכל המרכיבים שלנו התערבבו כמו שצריך, אנחנו נמרח את העוף בכל חלקיו ככה שלא נפספס אפילו נקודה אחת. סיימתם? כעת אנחנו יכולים להכניס אותו למקרר ולתת לו לספוח את הטעמים.

 

שלב שני – שלב העישון

כעת אחרי שהעוף שלנו נח עם המריחה כמה שעות אפשר להתחיל להכין עוף מעושן בגריל גז. כל מה שאנחנו צריכים הוא לחמם את הגריל שלנו לחום של כ110-120 מעלות. נכניס את העוף פנימה וניתן לו להתחיל בתהליך העישון.

את העוף נשאיר בפנים למשך כשעתיים פלוס מינוס וניתן להשתמש בכלל שיטות העישון השונות שאתם מכירים על ידי הוספה של שבבי עץ בתוך קופסאת נירוסטה שיוסיפו את הטעמים הרצויים. אם אתם מעוניינים בעישון קצר יותר, ניתן גם להשתמש בעוף שטוח. לאחר שסיימתם את העישון, ניתן לבצע פריסה של החלקים השונים של העוף ולהוציא לחברים יתחילו להנות. למתכון מעושן נוסף לחצו כאן

גריל גז – הגריל המבוקש ביותר בעולם

אז מי מאיתנו לא שמע או ראה בחייו את גריל הגז. הגריל שפרץ בשנים האחרונות יותר ויותר לתודעה ויותר אנשים מתחילים לרכוש אותו במקום גריל הפחמים שלהם. אין בן אדם שלא נהנה מטעם של בשר בצלייה ארוכה או קצרה, וכל זה בבית ללא כל צורך לצאת ממנו.

גריל הגז החליף את גריל הפחמים ברוב הבתים והוא פשוט נהדר, הוא משחזר את חווית העל האש שכולנו זוכרים לתוך הבית ובמקום להתעסק עם הסרבול של הפחמים, גריל הגז הפך למכשיר האהוב ביותר לשימוש.

 

יעיל ונוח במיוחד – תכירו את גריל הגז

אז כחלק מהסיבות הרבות שאנשים בוחרים להחליף את הפחמים בגז הוא היעילות והנוחות. בעבר, על מנת להכין ארוחה היו צריכים להדליק מדורה ולא היו יכולים להרתיח אפילו מים, ואז הגיע מכשיר מהפכני, הכיריים שהובילו להפסקת השימוש במדורות על מנת לבשל בבית ובלחיצת כפתור אפשר היה להרתיח סירים ללא כל חשש.

גריל הגז, חוסך לנו המון עבודה בכל מה שקשור להתעסקות עם פחמים. במקום להתחיל להדליק ולהסתרבל עם ההדלקה, בלחיצת כפתור אנחנו יכולים להתחיל לחמם את הגריל שלנו ותוך דקות אנחנו יכולים להנות מארוחת בשירם איכותית ומדהימה.

עוף מעושן בגריל גז

הטכנולוגיה של הגרילים מרשימה במיוחד

גם הפאן הטכנולוגי לא פוסח על גרילי הגז והיום ניתן לרכוש גרילים איכותיים במיוחד לצד תוספות טכנולוגיות מרשימות מאוד. יש המון תוספות טכנולוגיות כגון שליטה על החום של הגריל, שליטה על מידות העשייה השונות וכמובן מדחומים מובנים לבשרים שאנו צולים, כל אלה חידושים מדהימים שמצטרפים לגרילי הגז השונים בשנים האחרונות.

 

רכישת גריל גז – המדריך לרוכש המתחיל

אז החלטנו על רכישה של גריל גז לבית שלנו אבל אנחנו לא באמת יודעים כיצד לבצע את הרכישה בצורה הטובה ביותר, לשם כך החלטנו לייצר למענכם מדריך קצר שיעזור לכם להתחיל את התהליך ולעבור אותו ככה שתצאו מרוצים ככל האפשר מתהליך הרכישה.

 

רשימת דרישות תועיל המון

אז בשלב הראשון חשוב להבין מה אתם רוצים לרכוש, איזה דרישות יש לכם מהגריל שאתם באים לקנות. האם אתם צריכים גריל גדול או קטן? האם הגריל צריך להיות טכנולוגי מאוד או שאתם צריכים אחד פשוט יחסית? מה התדירות שאתם מתכוונים להשתמש בו? כל אלה, ישפיעו מאוד על ההחלטה שלכם בסופו של דבר.

 

תקציב

כעת הגיע הזמן לחלק החשוב ביותר בתהליך הרכישה והוא הכנה של תקציב לרכישת גריל. היום השוק הוא רווי במתחרים ולכן ניתן לרכוש כמעט בכל תקציב גריל גז איכותי במיוחד. השאלה היא כמה אתם יכולים להשקיע והאם התקציב שאתם מעמידים יעמוד ברשימת הדרישות שלכם.

חשוב להיות ריאליים ולא להוציא את כל החסכונות שלגם על רכישת גריל ולכן אנחנו ממליצים לבחור בתקציב שאתם יכולים לעמוד בו מבלי לפחד שלא לסגור את החודש עקב הרכישה.

 

תעשו בדיקה קצרה לפחות באינטרנט

היום ניתן לקבל את כל המידע בצורה נגישה בזכות האינטרנט. ניתן להפוך למומחים בתחום ולראות סרטונים שמדרגים אפילו את כלל הגרילים, כל שעליכם לעשות הוא לעבור על האינטרנט ולראות כמה יעלה לכם לבצע את הרכישה המדוברת.

 

סיכום

אז כמו שאתם יכולים להבין, על מנת להכין עוף מעושן בגריל גז לא צריך הרבה ידע, כל מה שצריך זה קצת תבלינים, עוף איכותי, מכשיר גריל גז איכותי ויש לכם ארוחה מדהימה ובריאה במיוחד. נהניתם? מוזמנים להמשיך ולחפש עוד מתכונים אצלנו.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות