BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפריים ריב מעושן במעשנה

פריים ריב מעושן במעשנה הוא אחד מן המתכונים המושלמים ביותר שאפשר להכין במעשנה הביתית שלנו. לא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט וכמה הוא קל ועוד יותר כמה נהדר יכול לצאת על ידי אפס מאמץ. אז אם אתם מעוניינים בהכנה של נתח איכותי, כמו שצריך במעשנה הביתית שלכם בבישול ארוך ומושלם, בואו ונתחיל להכין ביחד את המנה המושלמת הזו. 

אז הגענו לחלק שבו אנחנו מכינים יחדיו פריים ריב מעושן במעשנה. איך עושים את זה? את האמת שזה מאוד פשוט ובעיקר דורש סבלנות. לא צריך הרבה מרכיבים ולא צריך לעבוד קשה על מנת להכין נתח איכותי במעשנה שדורש צלייה ארוכה של מספר שעות.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
נתח של פריים ריב 1.5 קילו
מלח גס חופן יפה
פלפל שחור גרוס חופן יפה
שמן זית כ – 4 כפות

אופן הכנה

שלב ראשון – שלב הכנת הנתח למעשנה

בשלב הראשון בעת שמכינים פריים ריב מעושן במעשנה, אנחנו קודם כל נרצה להכין את הנתח שלנו לצלייה במעשנה. מאחר ומדובר בצלייה ארוכה של נתח איכותי, אין צורך להוסיף יותר מידי דברים מעבר לתיבול השגרתי. גם העישון יוסיף טעמים עזים ונעימים לבשר שלנו וגם לבשר עצמו יש טעם פשוט מושלם.

לכן נערבב את כל המרכיבים שלנו ביחד ונמרח את הנתח שלנו מכל הצדדים שלו כמו שצריך ונוודא שכל חלק קיבל מהעיסה שיצרנו קודם. כעת נמשיך לשלב השני, שלב העישון.

 

שלב שני – שלב העישון

כעת הגענו לחלק השני והוא שלב העישון בעת שמכינים פריים ריב מעושן במעשנה. כל מה שנצטרך לעשות הוא להכניס את הנתח שלנו לתוך המעשנה ולעשות בעצם עישון ארוך עם חום של המעשנה של בערך כ-120 מעלות. זמן העישון אמור לקחת בערך כ-3 שעות וזאת בהתאם למידת העשייה שאתם אוהבים בנתחים שלכם. לאחר שהוא הגיע לחום הפנימי הרצוי, נוציא את הנתח, ניתן לו לנשום כמה דקות ונוכל להגיש אותו לכולם.


 

מעשנות בשרים – כלי הצלייה הוויראלי ביותר בשנים האחרונות

אז לפני שאנחנו מתחילים בכלל לגעת בהכנה של פריים ריב מעושן במעשנה, אנחנו רוצים לוודא שכולכם שמעתם ומכירים את מעשנת הבשרים. מדובר אולי בכלי הצלייה הוויראלי ביותר בשנים האחרונות ואתם לא יודעים בכלל עד כמה הוא מושלם.

אנחנו ממליצים לכם לנסות את הכלי הנהדר הזה, לא סתם נפתחות סביבו קבוצות ייעודיות רבות, אנשים רבים שמפתחים טכניקות וסרטונים רבים בנושא הצלייה בו וכמובן הביקוש אליו לא מפסיק לעלות בשנים האחרונות עקב אותה וויראליות מטורפת. היום אי אפשר לעבור בטיקטוק או בפייסבוק ואפילו באינסטגרם מבלי לראות מתכונים רבים ייעודים עבור המעשנות הביתיות.

 

כלי עם היסטוריה מדהימה

למעשנות הבשרים לא רק וויראליות רבה אלא גם היסטוריה מעניינת ומרתקת במיוחד. קודם כל, למעשנות יש איזושהי סטיגמה שקשורה לאנשים עשירים בלבד אבל זה ממש לא כך הדבר וגם ההיסטוריה מדברת בעד עצמה. בעבר הרחוק מי שהיו משתמשים במעשנות בשרים הם דווקא משפחות דלות אמצעים שהיו צריכות לשמר את הבשר והדגים שלהם לאורך זמן ככל הניתן.

על מנת לבצע את השימור, שיטת העישון הייתה השיטה האולטימטיבית בעניין ולכן המעשנות צברו תאוצה באותן תקופות רחוקות דווקא בקרב אותן משפחות דלות אמצעים ולא אצל העשירים. ההיסטוריה של המעשנות היא מרתקת במיוחד ולא ניתן לשים את האצבע על איפה התחיל כל העניין אבל אנחנו רואים תרבויות רבות שללא קשר בין האחת לשנייה יצרו שיטות עישון ומעשנות מסוגים שונים בתקופות דומות.

פריים ריב מעושן במעשנה

המדריך לרכישת כלי הצלייה הראשון – מה חשוב וכדאי לדעת

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל איכותי לבית שלכם בין אם למרפסת או לגינה אנחנו יודעים שלפעמים מדובר בהחלטה מעט מלחיצה עקב חוסר ההבנה והידע בתחום. לשם כך הכנו לכם כמה דגשים שחשוב להכיר ולדעת לפני שאתם מתחילים בביצוע של רכישת כלי הצלייה הראשון שלכם.

 

קודם כל – חשוב שתכירו את הסוגים השונים בעולם הגרילים

עולם הגרילים היום מורכב משלושה שחקנים ראשיים בעיקר, גריל הפחמים המוכר והנוסטלגי, גריל הגז הידוע וכמובן מעשנות הבשרים האיכותיות. כל אחד ואחד מהם מתאים בסוג שלו לסגנון אחר של אנשים ולרצונות אחרים של אנשים.

לכן חשוב לדעת ולבצע רכישה נבונה בתחום הזה בהתאם ליכולות ולצרכים שלכם וכמובן למה שמתאים בעיקר עבורכם. אנחנו ממליצים לכם מאוד לחקור ולהבין מה הסוגים השונים וכיצד הם מתאימים לכם ואז יהיה לכם יותר קל לבצע את הרכישה הנבונה ביותר עבורכם.

 

התייעצות עם אנשי מקצוע

היום יש אנשי מקצוע רבים בתחום הגרילים שמבינים את העולם הזה, ניתן להגיע אליהם דרך הקבוצות הייעודיות או דרך מכרים. בכל מקרה אם אתם לא מכירים אף אחד כזה ולא מעוניינים לחפש הצוות המקצועי שלנו נמצא כאן בדיוק בשביל זה.

אנחנו מומחים עם שנות ניסיון רבות בעולם הגרילים ויותר מנשמח לתת לכם ליווי מלא תוך התאמה שלמה של הגריל המתאים ביותר בעבורכם. לכל שאלה שיש לכם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נשמח לתת לכם את כל התשובות עד שתצאו עם הגריל הנכון ביותר בשבילכם.

סיכום

אז הנה, פריים ריב מעושן במעשנה הכי טעים והכי פשוט שיש. לא צריך להתעסק אתו יותר מידי והוא פשוט מושלם. לכל שאלה כמובן שאתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ואנחנו יותר מנשמח לעזור לכם בכל מה שתצטרכו, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות