BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף מעושן בגריל פחמים

עוף מעושן בגריל פחמים הוא מתכון מדהים שאתם לא תאמינו כמה הוא טעים וכמה הוא פשוט להכנה. כשאתם תסיימו כולם ירעיפו עליכם מחמאות ואתם לא תאמינו שזה היה כלכך פשוט אבל לצד זה כלכך טעים. אז בואו נלמד אתכם איך אפשר לעשן עוף בגריל הפחמים הביתי באופן טעים ומושלם במיוחד. נדגיש כי על מנת לעשן את העוף בצורה הכי טובה, מומלץ להשתמש בגריל שניתן לסגור אותו אחרת תהליך העישון לא יהיה טוב מספיק.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת המצרכים

מרכיבים כמות
עוף שלם כ-קילו וחצי עד שתיים
פפריקה 2 כפות
שמן זית ¼ כוס
מלח 2 כפיות
פלפל ½ כפית
כמון 2 כפות

אופן הכנה

שלב ראשון – שלב המריחה

בשלב הראשון בהכנה של עוף מעושן בגריל פחמים, אנחנו נמרח את העוף. איך נעשה את זה בצורה מושלמת? אנחנו קודם כל ניקח את כלל המרכיבים המופיעים למעלה ונערבב אותם עד להכנה של משחה אחת איכותית ונוחה לשימוש. לאחר מכן נעבור על כל חלקי העוף עד שכולו יהיה מכוסה במרינדה שהכנו וניתן לו לנוח מספר שעות במקרר עם הטעמים שצבר.

 

שלב שני – עוף מעושן בגריל פחמים

אז כעת, אחרי שהדלקנו את גריל הפחמים שלנו אנחנו יכולים להתחיל בהכנה של עוף מעושן בגריל פחמים. כל מה שנצטרך לעשות הוא לשים את העוף שלנו על הרשת ולהתחיל בצלייה, נסגור את העוף בתוך גריל הפחמים שלנו וניתן לו כשעה- שעה וחצי ולאחר מכן נבדוק את מצבו.

תהליך העישון צריך לקחת בערך שעתיים בגריל הפחמים, חשוב לוודא שהפחמים אינם דולקים באש חזקה אלא הם לוחשות ומתחילות בתהליך צלייה איטי, ככה העוף יתעשן כמו שצריך. כמובן ניתן גם להשתמש במדרגה או אפילו מוט מסתובב על מנת לתת לו צלייה ועישון מושלם. למתכון נהדר נוסף לחצו

גריל פחמים – מכשיר מדהים לצד נוסטלגיה

אז מי מאיתנו לא זוכר את גריל הנירוסטה שהיה תקוע בבגאז’ של הרכב ומחכה שיוציאו אותו לצורך צלייה בעל האש המשפחתי? מי מאיתנו לא זוכר את הרגע שפחמים היו מוכנים והיינו יכולים להתחיל להנות מבשר טעים שמקבל את מכת החום מהפחמים שלנו? אז מדובר בגריל בעל יתרונות רבים וכמובן זיכרון נוסטלגי שלא עוזב אותנו. בואו והכירו את גריל פחמים חדש, ששומר על הטעמים הנוסטלגיים לצד ההנאה בבית.

 

גריל הפחמים של היום – בואו ותכירו את המכשיר הנפלא הזה

אז גריל הפחמים של היום הוא פשוט מכשיר נפלא לצליית בשרים. תחילה נסביר כי הוא התקדם משמעותית מבחינת חומרים וכמובן מבחינה טכנולוגית. היום הגרילים הביתיים עשויים מחומרים איכותיים בהרבה וכמובן עמידים בהרבה. אם בעבר היינו מכירים את הגרילים מנירוסטה היום רובם ככולם עשויים כבר מחומרים טובים בהרבה.

היום בכדי להנות מהטעם האהוב של הפחמים לא צריך יותר לצאת מהבית, וניתן אפילו להשתמש בגריל הביתי בתור מעשנה ואפילו טאבון, הם מגיעים עם מכסים איכותיים וכמובן ידידותיים בהרבה למשתמש. גם בשוק הפחמים יש שינוי גדול והיום הפחמים מגיעים בצורות שונות ולייעוד שונה של צלייה.

עוף מעושן בגריל פחמים

רכישת גריל לבית – המדריך השלם

אז על מנת לרכוש גריל לבית לא מספיק ללכת לחנות ולקנות והסיבה לכך די ברורה, אתם רוצים גריל שיהיה גם איכותי וגם מספק לצרכים שלכם. לשם כך, בנינו לכם מדריך נהדר שיעזור לכם להתמצא בכל מה שקשור לרכישת גרילים.

 

רשימת דרישות מהגריל

אז קודם כל אנחנו ממליצים לשבת ולעשות חושבים לשם מה אתם צריכים בכלל את הגריל. האם הרכישה של הגריל היא לשם שימוש באופן תכוף, רק בימי הקיץ או כל שימוש אחר שאתם חושבים לנכון. בנוסף להבין בדיוק את כל הדרישות שיש לכם מהגריל מבחינת גודל, תחזוקה וכו’.

 

התאימו את רשימת הדרישות לתקציב שלכם

אז היום כמו שרובנו יודעים יש שוק מטורף בכל מה שקשור לשוק הגרילים. יצרנים רבים ותחרויות רבות נוצרות בתחום ובזכות זה אנחנו בתור צרכנים נהנים ממחירים אטרקטיביים במיוחד. לכן חשוב מאוד לדעת להתאים את התקציב שאתם מוכנים להשקיע, לרשימת הדרישות שיש לכם מגריל הפחמים שלכם.

אנחנו ממליצים לבצע בדיקה ולהבין בדיוק כמה אתם מוכנים להשקיע ולראות האם התקציב עולה לכם על הדרישות, במידה ולא כדאי לראות אילו דרישות ניתן להוריד והאם הדרישות הללו באמת מהותיות.

 

התייעצו עם מומחה

העצה האחרונה שלנו בנושא היא ההתייעצות עם אנשים שמבינים. נכון אנחנו לא לפני קניית בית או רכב חדש, אבל גם כאן לפני שאתם מוציאים כסף על הגריל הבא שלכם כדאי לדבר עם אנשים שרכשו גרילים מאותו סוג לפני או אפילו עם מומחה מהתחום. הוא ידע להסביר, לייעץ ולהתאים לכם את הגריל באופן המושלם ביותר עבורכם ללא כל מאמץ. כמובן שאנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה שיש לכם בנוגע לגריל שאתם מעוניינים לרכוש.

סיכום

עוף מעושן בגריל פחמים הוא פשוט מאוד להכנה אבל הוא מרשים את כולם. אנחנו מזמינים אתכם לנסות את המתכון הנהדר הזה ואתם לא תאמינו כמה הוא פשוט וכמה הוא טעים.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות