BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפיצה בגריל גז

פיצה בגריל גז היא מתכון פשוט מרתק שאתם לא תאמינו כמה הוא טעים עד שתנסו אותו. מדובר במתכון מפתיע במיוחד מאחר ואנחנו חושבים על הגריל בתור מכשיר לעשייה בעיקר של בשרים ודגים אבל בעזרת אבן שמוט אחת וקצת עבודה, אפשר להכין פיצה מדהימה בין אם היא חלבית ובין אם לא. אז בואו תלמדו איך להכין פיצה בגריל הביתי שלכם.  אז עכשיו הגענו לחלק ההכנה של פיצה בגריל גז. אז נכון לכולנו בהתחלה זה נשמע מוזר, אבל גריל הגז הוא מושלם להכנה של פיצות ואם יש לכם את היכולת להשיג אבן שמוט אתם לא תאמינו כמה קל וכמה טעים זה להכין את הפיצה.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
קמח לבן 1 ק”ג
מים 500 מ”ל
שמרים כ-17 גרם
סוכר 20 גרם
שמן זית 60 מ”ל
מלח 12 גרם
רוטב עגבניות לפי העין
גבינות ותוספות שאוהבים לפי העין

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת הבצק

תחילה נדגיש לכם כי במתכון הזה להכנה של פיצה בגריל גז נדבר בעיקר על 2 דברים וזה הכנת הבצק והשימוש בגריל הגז על מנת להכין את הפיצה. רוטב העגבניות ניתן לרכוש רטבים מדהימים היום וכמובן בעניין הגבינה והתוספות כל אחד ישים את האוהבים עליו.  על מנת להכין את הבצק נשים בקערה של המיקסר את הקמח, הסוכר והשמרים.

נערבב אותם כך שנוסיף את שמן הזית תוך כדי ערבוב במהירות נמוכה, את המים נוסיף בהדרגה במשך 5 דקות במהירות נמוכה. לאחר מכן נוסיף את המלח עוד לדקה. בהכנה של פיצה בגריל גז חשוב להתפיח את הבצק עד להכפלת הנפח ולאחר מכן לחלק ל4 עיגולים שווים. כעת תבצעו את כל הפעולות עד שיש לכם בסיס לפיצה ותתחילו לשים את הרוטב והתוספות שאתם אוהבים.

 

שלב שני – הכנת הפיצה בגריל הגז

כעת נתחיל בהכנה של פיצה בגריל גז. איך עושים את זה? תחילה נחמם היטב את אבן השמוט לפני האפייה. כעת, כשהאבן חמה נניח את הפיצה ששלנו על האבן ונסגור את הגריל (שהפך לסוג של טאבון כעת). עכשיו ניתן לפיצה כ7 דקות ואז הבצק יהיה מוכן. בעת שהבצק מוכן נזלף טיפה שמן זית ונצלו עוד כמה דקות עד שהגבינה תיראה לנו מוכנה ביחד עם התוספות.

כעת כל שנותר הוא להוציא את הפיצה, לחתוך אותה והנה לכם פיצה בגריל גז פשוטה וטעימה במיוחד. אז כמו שאתם יכולים להבין מתכון להכנה של פיצה בגריל גז הוא מתכון קליל במיוחד ואינו דורש עבודה קשה. כל שאתם צריכים הוא להבין שהגריל הוא יכול להיות ממש כמו תנור או טאבון ואפשר להכין איתו ארוחה מדהימה ופשוטה במיוחד. מקווים שנהניתם!

גריל גז – קצת על הגריל הנהדר הזה

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הגז? מדובר בגריל מאוד מבוקש בשנים האחרונות ורבים מן האנשים החליטו לזנוח את העבודה הקשה של הפחמים בשביל גריל הגז. מדובר באחד ממכשירי הצלייה המבוקשים ביותר ולא נראה שבזמן הקרוב הביקוש אליו ירד ודווקא הביקוש לא מפסיק לעלות.

אנשים רבות פתאום מבינים שלא צריך לצאת מהבית על מנת להכין ארוחת בשרים מדהימה ולעשות על האש איכותי וכל מה שצריך זה גריל גז שיעשה את העבודה.

 

יעילות ונוחות – הסיבה למעבר לגריל הגז

כחלק מהסיבות שרבים זונחים את הפחמים האהובים ועוברים לגריל הגז הוא בדיוק הסיבה שרבים שנחו את המדורות ובחרו בכיריים ביתיים שעובדים על גז, מדובר בכלי נוח להפליא. הוא פשוט מאוד לתפעול ויחד עם זאת נוח מאוד.

לא צריך לעשות הרבה פעולות על מנת להפעיל אותו ולא צריך להתעסק עם הדלקה של פחמים, כל מה שצריך זה לסובב את המצת ותוך דקות הוא להוט ומוכן לפעולה. כל שצריך זה להניח את הבשרים שלנו ולהתחיל בצלייה שלהם.

פיצה בגריל גז

מה עוד מגיע עם גריל גז?

אז עם גריל הגז היום מקבלים לא רק את היכולת לשימוש בגז אלא יש לו גם תוספות טכנולוגיות מדהימות מסוגים שונים. הטכנולוגיה הרבה שמצטרפת לגריל הגז נותנת למשתמש את היכולת לשלוט בחום של הגריל, למנוע מצבי שריפה וכמובן לשלוט במידות העשייה השונות הן בעזרת טיימרים מיוחדים והן בעזרת מדי חום מובנים.

באמת שהרמה הטכנולוגית של הגרילים עלתה שלב בשנים האחרונות ורבים מן האנשים הבינו שאין באמת הבדל מהותי בין גריל גז לגריל פחמים והנוחות והיעילות אינן מהוות פשרה בנושא.

 

רכישה גריל גז – המדריך לרוכש

החלטתם על רכישה של גריל גז לבית שלכם? אנחנו סוברים שמדובר בהחלטה נבונה במיוחד. עכשיו, על מנת לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם אנחנו החלטנו להכין לכם מדריך קצר שיעזור לכם להבין קצת יותר בעולם הסבוך הזה.

 

תעשו תקציב מלפני

המצב היום בשוק הגרילים הוא שיש תחרות מטורפת על כל האוכלוסיות. לכן היום ניתן כמעט בכל תקציב למצוא גריל טוב ואיכותי במיוחד. לכן חשוב מאוד לעשות בדיקה פנימית ולהבין בדיוק כמה אתם מוכנים להשקיע על מנת לרכוש גריל גז חדש.

 

תתייעצו עם אנשים מהתחום שבאמת מבינים

היום בעידן הטכנולוגי ניתן להגיע לכל המידע בלחיצת כפתור, אבל את הניסיון המידע הזה לא יכול להעביר לכם. לכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע טרם הרכישה. אנחנו ממליצים לכם לעשות בדיקה עם חברים שלכם שביצעו רכישה דומה או אפילו להתייעץ דרך הרשתות החברתיות עם אנשי מקצוע מהתחום בקבוצות הייעודיות. כמובן שאתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם ככל הניתן.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות