BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפריים ריב מעושן במנגל פחמים

פריים ריב מעושן במנגל פחמים הוא אחד מן המתכונים הכי מהנים שאפשר להכין והוא מושלם לעל האש הבא שתכננתם. מדובר בנתח מובחר, טעים במיוחד עם המון יתרונות שדורש צלייה ארוכה אבל בסוף הוא יוצא פשוט מושלם. אז איך מעשנים את הנתח הנהדר הזה במנגל הביתי שלנו? הכנו לכם מתכון מושלם ולא מסובך בכלל שבסופו אתם תתענגו על טעמים מושלמים. 

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
נתח של פריים ריב 1.5 קילו
מלח גס חופן יפה
פלפל שחור גרוס חופן יפה
שמן זית כ – 4 כפות

אופן הכנה

שלב ראשון – בואו ונכין את הנתח לצלייה

בשלב הראשון בעת שאנחנו מכינים פריים ריב מעושן במנגל פחמים, אנחנו נצטרך קודם כל להכין את הנתח לצלייה. על מנת להכין אותו לצלייה ניקח את שמן הזית, נפזר אותו על הנתח ולאחר מכן נפזר מלח גס ופלפל שחור מסביבו ונוודא שכולו קיבל את הטעמים הללו. אחרי שסיימנו ניתן לו לספוג מעט את הטעמים ונוכל להתקדם אל השלב הבא וזה שלב הצלייה עצמו אשר באמת לא תאמינו כמה הוא דורש מאיתנו רב סבלנות.

 

שלב שני – צלייה של נתח בגריל הפחמים

בשלב זה בעצם ניקח ונכין את הפריים ריב מעושן במנגל פחמים. כל מה שנצטרך לעשות הוא בעיקר להכניס את הנתח שלנו לתוך הגריל, לסגור אותו בפנים ולתת לו להתעשן במשך לפחות 3 שעות ועד להגעה לטמפרטורה פנימית שאנחנו אוהבים מבחינת מידת העשייה של הנתח. לאחר מכן, הוא יקבל את העישון של הפחמים וכמובן הצלייה, נוכל להוציא אותו החוצה ולהגיש ולהנות מארוחה מושלמת.

אז הנה, פריים ריב מעושן במנגל פחמים בקלות ובעיקר בסבלנות וכל זה מבלי לצאת מהבית. מתכון מושלם ופשוט מאוד שלא תרצו לאחר מכן לאכול את הנתח בשום מקום אחר. אז מקווים שנהניתם ומזמינים לצפות במתכונים נוספים פה אצלנו באתר, בתיאבון!

מנגל פחמים – כולנו זוכרים וכולנו אוהבים

אין אחד שלא זוכר את הימים בעבר שבהם היינו נהנים כל כך לצאת אל הפארקים, היערות בין אם בימי העצמאות או בסופי שבוע ביחד עם המשפחה או החברים והיינו נהנים לנו מארוחת על האש מושלמת במנגל פחמים. כולם היו עושים את ההכנות שלהם, כל אחד מביא קצת (או הרבה) והיינו נהנים מבשרים פשוטים ואיכותיים כאחד, מארוחה פשוט מדהימה לצד חוויה מושלמת של טבע והנאה.

רבים מן האנשים בוחרים להפוך את החוויה הזו לחוויה בבית שלהם ולכן מכניסים למרפסת או לגינה של ביתם את מנגל הפחמים הביתי והמשודרג שפשוט הופך את החוויה לחוויה מושלמת.

 

מנגל הפחמים של היום – הכירו את השדרוג מפעם

אם בעבר המנגל היה סתם עוד כלי נירוסטה שזרוק בחלק האחורי של הרכב, היום מנגל הפחמים הביתי הוא כבר ממש לא אותו דבר. הוא עשוי קודם כל מהחומרים הכי איכותיים שאפשר וזאת על מנת שיוכל להישמר לזמן ארוך ככל הניתן.

תוסיפו לכך שהוא קיבל גם עיצובים חדשניים שמטרתם להתאים אותו אל המרפסת או הגינה שלנו באופן מושלם ואפילו אם זה לא מספיק אז הוא גם מחזיק בשידרוגים טכנולגיים שהופכים את כל הליך הצלייה לפשוט יותר וכמובן לאיכותי עוד יותר בעבורנו. כל אלה הופכים את מנגל הפחמים לחלק בלתי נפרד מהבתים של האנשים אשר פשוט לא יכולים לדמיין את ארוחת העל האש שלהם ללא פחמים לוחשות שצורבות והופכות את הבשר למושלם.

אנטריקוט בגריל פחמים

אז איך קונים מנגל? – דברים שכדאי לדעת

אז אם החלטתם לרכוש גריל איכותי לבית שלכם, ישנם כמה דברים שחשוב שתדעו שיהפכו את כל הליך הרכישה לפשוט עוד יותר. הטיפים הללו הם כאן על מנת לעזור לכם וכמובן שאינם מחייבים בשום צורה, אלא מטרתם רק להפוך את ההליך לפשוט ונוח יותר בעבורכם.

 

הכירו את סוגי הגרילים השונים

קודם כל חשוב שתכירו את שלושת השחקנים הראשיים בכל מה שקשור לסוגי הגרילים השונים.

השחקנים הם כמובן גריל הפחמים המוכר והאהוב, גרילי הגז הנהדרים וכמובן מעשנות הבשרים השונות. אז בשלב הראשון, אנחנו ממליצים לכם לעשות ולהבין מה ההבדל ביניהם קודם כל ולאחר שתבינו את ההבדלים השונים יהיה לכם הרבה יותר קל להתאים את סוג הגריל בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם. מרגע שתכירו ותבינו את הסוגים השונים בתחום, לא תאמינו בכלל כמה יהיה לכם יותר קל לבצע את הבחירה הנבונה.

 

התייעצו עם המומחים השונים

בנוסף, אנחנו מאוד ממליצים לפנות לאנשי מקצוע מהתחום שיעשו לכם מעט סדר ועזרה. לא קל לפעמים להבין את כל התחום הזה של הגרילים בין אם בנושא היצרנים השונים שקיימים בעולם הזה ובין אם דרך הסוגים השונים והיתרונות והחסרונות שלהם.

לכן, על מנת להתאים את הגריל בעבור הצרכים והדרישות שלכם אתם יותר ממוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שהוא בעל ניסיון רב בתחום הגרילים ויודע להתאים את הגרילים באופן מושלם אליכם. אז לכל שאלה אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו וכמובן שנשמח ללוות אתכם בכל התהליך עד למציאת הגריל המושלם בעבורכם.

סיכום

פריים ריב מעושן במנגל פחמים הוא אחד מן המתכונים הכי נהדרים ומהנים שיצא לכם להכין. לא צריך לעבוד קשה על מנת להכין אותו, והמנגל יעשה עבורכם את רוב העבודה בלי צורך בשום התערבות של תבלינים או תוספות אחרות. אנחנו יותר ממזמינים אתכם לנסות את המתכון הזה ולספר לנו כמובן איך יצא לכם, כי נתח איכותי לא צריך יותר מתבלון מינימלי שהופך אותו לפשוט מושלם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות