BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לצלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל גז

צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל גז הוא אחד מן המתכונים הטעימים והמהירים ביותר שאתם יכולים להכין. מדובר במתכון שכולל מספר רכיבים מאוד מצומצם והטעם שלו? הטעם פשוט ומדהים כאחד. אז אם אתם רוצים ללמוד איך להכין את צלעות הבקר בסגנון הנהדר הזה, הצטרפו אלינו ונלמד אתכם צעד אחר צעד איך עושים את זה. צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל גז הוא מתכון קליל מאוד וטעים במיוחד שאתם לא תאמינו כמה הוא פשוט וכמה ממכר. על מנת להכין את הצלעות כל מה שצריך הוא מספר קטן מאוד של מרכיבים ואפילו לא הרבה סבלנות. אז איך מכינים צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל גז?

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
צלעות בקר מהקצב קילו
שמן זית 1 כף
דבש 1 כף
צ’ילי מתוק 2.5 כוסות
חרדל 1 כף
בצל ירוק קצוץ 1/3 כוס

אופן הכנה

הכנת המרינדה

אז השלב הראשון בהכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל גז הוא קודם כל להכין את המרינדה עצמה. על מנת להכין את המרינדה ניקח את כלל המרכיבים ללא הצלעות שלנו ונתחיל לערבב. כמה לערבב? עד שהכל יהיה עיסה אחת, אחידה. אחרי שסיימנו להכין את המשחה האחידה אנחנו נמרח את הצלעות שלנו ונכניס למקרר לכמה שעות על מנת שיספוג את כל הטעמים. כשאתם הולכים לקצב לבקש צלעות, תבקשו ממנו להכין אותן כבר לצלייה בגריל הוא ידע כיצד לחתוך אותן באופן המושלם.

 

הכנת הצלעות

כעת הגענו לחלק האחרון בהכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל גז. מה שיש לעשות הוא קודם כל לבצע הדלקה של גריל הגז שלנו. סיימתם עם גריל הגז? מעולה, כשעת כשהוא התחמם נניח את הצלעות שלנו ונצלה אותן במשך כמה דקות על הצד. לאחר מכן נהפוך את הצלעות בעת שהן מוכנות וניתן להן צריבה גם מהצד השני. כשהן מוכנות, נוציא את הצלעות והנה יש לנו ארוחה קלילה וטעימה במיוחד. חשוב לתת לצלעות ממש כמה דקות של מנוחה לפני ההגשה.

גריל גז – קצת על הכלי המופלא הזה

אז עכשיו אנחנו נתחיל ונסביר לכם על גריל הגז מעט. גריל הגז הוא התחליף הנפוץ ביותר לגריל הפחמים שכולנו זוכרים לטובה. מדובר בגריל מדהים, בעל יכולות פנומנליות שפשוט לקח את חווית העל האש האהובה עלינו והפך אותה לחוויה קלילה יותר וכמובן טובה יותר ללא כאבי ראש. את הפחמים החליף הגז בדיוק כמו שהכיריים במטבח החליפו את המדורות והטעם? הטעם לא נפגם בשום צורה.

 

גריל גז – הביקוש עולה

אז כמו שאפשר להבין רבים מן האנשים בוחרים לרכוש את גריל הגז, מדובר בגריל פשוט מאוד לשימוש ובגלל זה רבים מן האנשים בוחרים לקחת אותו לביתם. ניתן להכניס אותו למרפסת, לגינה או לכל מקום שבו הייתם רוצים לעשות על האש. בשנים האחרונות לאט לאט ניתן לראות כיצד נזנח הרצון לרכוש גריל פחמים וגריל הגז מתחיל לתפוס תאוצה. מדובר בגריל הנמכר ביותר בשנים האחרונות וכולם מעוניינים לרכוש את הגרילים המצויינים האלה בזכות התכונות השונות שלהם.

צלעות בקר בצ'ילי מתוק בגריל גז

מה מיוחד בגרילי הגז של היום?

גרילי הגז של היום הפכו לטכנולוגיים במיוחד והם עוברים שינוי מדהים. תחילה נסביר כי החומרים שממנו מכינים את גריל הגז לאט לאט הופכים לחומרים איכותיים יותר ועמידים יותר מה שהופך את המכשיר הנפלא הזה לאיכותי עוד יותר. בנוסף העיצובים השונים גורמים לו להכין את האוכל בצורה מקצועית עוד יותר. בנוסף, והחלק אולי המעניין ביותר הצטרפו אל גריל הגז כל מיני מכשירים טכנולוגיים שהופכים את חווית הבישול לחוויה חדשה ומעניינת במיוחד.

 

רכישת גריל גז לבית – מה חשוב לשים לב אליו

אז אם החלטתם על רכישה של גריל גז לבית שלכם מדובר בהחלטה נבונה במיוחד לפי דעתי. אבל, על מנת לא ליפול בהחלטות האלה חשוב לדעת לבחון מספר דברים על מנת לבצע את הרכישה הטובה ביותר עבורכם. נדגיש כי כל מה שנכתב כאן הוא אינו מחייב והוא בגדר המלצה בלבד.

 

הגדרת תקציב ראשונית

כמו בכל רכישה שאתם מבצעים, לפעמים כדאי לבצע קודם כל בדק בית של האם אני יכול להרשות לעצמי לרכוש את זה. מה היתרון בגריל גז? היתרון הוא שקודם כל היום יש היצע מטורף לצד הביקוש של הגרילי גז. ההיצע משפיע על המחירים וניתן היום כמעט בכל תקציב לרכוש אחלה של גריל. אז היום אתם יכולים ללכת עם כל תקציב שעולה על רוחכם ולמצוא את הגריל המושלם ביותר עבורכם.

 

התייעצות עם מומחה

ההמלצה אולי שחוזרת על עצמה הכי הרבה בעת שאתם בוחרים לרכוש את הגריל הבא שלכם הוא השימוש במומחים על מנת לרכוש את הגריל הבא שלכם. ישנה חשיבות עליונה להתייעצות עם מומחים, אנשי מקצוע מהתחום ידעו לעזור לכם ולענות לכם על השאלות וכמובן להתאים לכם לתקציב הראשוני את הגריל המושלם. אם אתם לא מכירים אדם מהתחום אתם כמובן מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעזור לכם בכל שאלה שעולה לכם בראש.

סיכום

כמו שאתם יכולים לראות המתכון להכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל גז הוא ממש אבל ממש לא מסובך. ההפך, קל מאוד להכין צלעות ומדובר בארוחה טעימה שכולם יחזרו ויגידו כמה היא הייתה מושלמת. בנוסף למתכון ניתן לבצע שינויים כרצונכם וכטעמכם ובאמת שהכל יהיה טעים מאוד. נהניתם? מוזמנים לחפש עוד מתכונים אצלנו באתר ולהכין אותם בגריל הגז הביתי שלכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות